"Adamım" dedi Teo, kelimelerini dikkatli seçmeye çalışıyor gibiydi.
"Sen bu kız için ev arkadaşımın sevgilisi dememiş miydin?"
"Evet" dedi Draco anlamamış bir şekilde.
"Kanka ben bu kızın benden hoşlandığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Kız yürümüyor, koşuyor resmen" dedi Teo kahvesinden içti.
"Oğlum emin misin?" dedi Draco çok şaşırmış bir şekilde. Teo sadece gözlerini devirip telefonunu çıkarttı.
"Bakalım sen benim gibi mi düşüneceksin"
*
Draco eve girdiğinde çocukların bu sefer burada toplandıklarını fark etmişti.
"Geldi taş bebek" dedi Pansy heyecanla. Hermione tip tip baktı sevgilisine ama Draco'nun soğuktan kızarmış yanakları ve burnu gerçekten ona bir sexylik katıyordu, Hermione bunu inkar edemezdi.
"Selam herkese" dedi Draco gülümseyerek ama Ginny ve Harry'nin ortamdan kopuk bir şekilde bir şeyler hakkında konuştuğunu gördüğünde moodu düştü. Aldatmak soyunup sevişmek değildi Draco'ya göre ama bunu söylemekte kendisine düşmezdi.
"Noelde eve gitmiyormuşsun" dedi Bliase küçücük evin salonuna sığmaya çalışıyorlardı, bu yüzden Draco yere oturmayı tercih etmişti.
"Evet" dedi Draco omuzlarını silkerek. Pansy ve Bliase göz göze geldikleri zaman Pansy ortaya bombayı bıraktı.
"Draco" dedi ve Draco kendisine bakana kadar konuşmadı.
"Benim bir arkadaşım senden çok hoşlanmış, tanışıp tanışamayacağınızı çok merak etmiş" bütün kafalar bir anda Draco'ya doğru dönmüştü ve buna Harry'de dahildi.
"Pans kızlarla ilgilenmiyorum, biliyorsun" dediğinde Pansy gülümsedi.
"Kız olduğunu söyleyen olmadı ki yakışıklı" dedi Pansy. Draco kaşlarını kaldırmıştı, aynı Harry gibi...
"Kimden bahsediyorsun ya?" dedi Hermione gülerek.
"Krum, bizim topluluğun sosyal medya denetiminde" dedi Pansy kız arkadaşının omzuna kolunu atarak. Kendisi Harry'nin diğer yanında oturuyordu ve Harry'nin nefes bile almadığını fark etmişti tabi ki. Draco'nun kabul edip etmemesi onun rengini belli ederdi, Harry'e Krum hakkında ne düşündüğü sorulması Harry'nin rengini belli ederdi, Pansy'nin planı basit ama işlevseldi.
"Bence-" dedi Draco ama Harry konuya bodaslama atladı.
"Bence çok kaba bir çocuk" diyerek. Pansy, Bliase'e bakıp göz kırptı ama Harry geri Ginny'le olan konuşmasına geri dönmüştü.
"Sen bu dört gözü boş ver, bir şey diyordun" dedi genç kız heyecanla.
"Hani kaba olup olmadığını bilemem de, bence pek gerek yok Pansy" hoşlandığı biri varken, sevmediği birinin duygularıyla oynayamazdı Draco...
*
Harry ve Draco birlikte salonu topluyorlardı. İkisi de birbirinden kaçınıyor gibiydi çünkü hiç konuşmuyorlardı. Draco konuşursa yumurtlardı çünkü Harry ise konuşursa kesin ağlardı.
"İyi geceler" dedi Draco odasına doğru yönelirken ama saat daha yedi bile değildi.
"İyi geceler" dedi Harry de ve salona geçip televizyonun karşısına oturdu. Bu sırada odada Draco'nun içi içini yiyordu. Eğer kendisi aldatılsa bilen birinin kendisinden saklamasına çok üzülürdü, özellikle neredeyse dört yıl aynı evi paylaşacağı birinin ama ilişkileri hakkında hiç bir şey bilmiyordu. Sonuçta Ginny'nin abisi Harry'nin çocukluk arkadaşıydı. Bu da Ginny'nin aslında çocukluk aşkı olabileceği anlamına geliyordu. Belki de önce Ginny ile konuşmalıydı ama iç sesi bağırdı 'kim olarak?' diye. Derin bir nefes aldı ve dolabına doğru yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need U | Drarry | AU
FanfictionGay olduğunu bilen ve annesinin zoruyla yargıçlık okumaya zorlanmış Draco ve çok güzel bir kız arkadaşı olan, annesiyle babasının ölümünden sonra öldürülen her kişi için adalet aramaya yemin edip yargıçlık okumaya başlamış olan Harry. Ateşle barut p...