2. Sınıfın Başlamasına Bir Hafta Kala
Harry ve Draco, okulların kapanmasına bir hafta kala küsmüşler ve bütün bir yaz boyunca konuşmamışlardı. Sadece Harry bir kere mesaj atmıştı Draco'ya o kadar.
"Evde köpek beslediğimizi fark etmişler ve kovulmuşuz, seneye birlikte eve çıkacak mıyız?" yazmıştı. Ayrılmadıklarını biliyordu ama yine de korkmuştu alacağı cevaptan.
"Tabi ki" demişti Draco sadece. Şimdi ise aynı geçen yıl olduğu gibi bavullarıyla kapıda bekliyordu. Hemen yan apartmandan yine sekizinci katta normal bir daire tutmuşlardı. Evi de dayayıp döşemişlerdi. Yani kurulu bir düzenleri şu an en azından ev içinde vardı.
Draco derin bir nefes aldı ve anahtarı deliğine sokmayı denedi ama yine, girmedi. Bu ister istemez gülümsemesine neden olmuştu. Telefonunu çıkarttı ama gruptan mesaj yazdı, geçtiğimiz üç ayda olduğu gibi...
Sevgilim; Biriniz şuna kapıyı açmasını söylesin
Ronie ❤️; Harry sevgilin gelmiş, kapıyı aç.
Harry; Evde olmadığımı söyle
Zebani; Draco sevgilin evde değilmiş.
Sevgilim; Söyleyin o zaman o sivri zekaya, anahtarı kapının arkasında unutmuş ve öyle çıkmış evden.
Harry; Siktir şaka yapıyorsun
Sevgilim; Kapıdayım ve anahtar girmiyor
Harry; Ne yapacağız peki?
Sevgilim; Çilingir numarası bilen var mı?
*
"Özür dilerim" dedi Harry, Draco ona kapıyı açtığında ama kendisi hiç bir şey söylememiş ve Harry'nin eve girmesini beklemişti, girdikten sonra da kapıyı kapatmıştı.
"Konuştuğumuzdan farklı bir ev?" dedi Draco sadece. Yan daireden farklı salonun kocaman olmasıydı çünkü mutfak, yan dairedeki banyonun yerindeydi. Banyo da Harry'nin odasının olduğu yerde. Yani ev bir artı birdi ve Draco buna şaşırmıştı.
"Odayı banyo, banyoyu mutfak yapacaklarını düşünmemiştim." dedi Harry derin bir nefes alarak.
"Hangimiz salonda yatıyor?" dedi Draco oldukça duygusuz bir şekilde.
"Ben yatarım" dedi Harry bozulmuş bir şekilde ama Draco oralı olmadı. Harry hayallerinde belki beraber uyuyacaklarını düşünmüş olabilirdi, ucundan.
"Artık normal daire olduğumuza ve eşyalar bize ait olduğuna göre şu hayvanla biraz daha ilgilenebiliriz" dedi Draco buz dolabının kapağını açarak. Tabi ki neredeyse hiç bir şey yoktu.
"İlgileniriz" dedi Harry kızını kucağına alırken.
"Alış veriş yapmamız lazım" dedi daha sonra ama Draco derin bir nefes almıştı.
"Çok yorgunum" dedi ve Harry'nin yanına doğru adımladı. Daha sonrasında sanki hiç bir şey olmamış gibi Harry'nin bacağına doğru uzanmıştı. Patiayak ise onun yüzünü yalamıştı ve sonra kaçmıştı.
"Özür dilerim" dedi Harry elini onun saçlarına koyarken.
"Biliyorum biraz geç kaldım ama yüz yüze söylemek istedim" dediğinde Draco omuzlarını silkmişti. Bu sırada Harry onun saçlarını okşuyordu.
"Harika suflemle de kandıramam bu sefer" dedi Harry oflayarak ama Draco buna gülmüştü.
"O gün benim kaşığımdan tatlı yemiştin" dedi Draco hatırlatma amaçlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need U | Drarry | AU
FanfictionGay olduğunu bilen ve annesinin zoruyla yargıçlık okumaya zorlanmış Draco ve çok güzel bir kız arkadaşı olan, annesiyle babasının ölümünden sonra öldürülen her kişi için adalet aramaya yemin edip yargıçlık okumaya başlamış olan Harry. Ateşle barut p...