"Sen delisin" dedi Harry eve girerken, çok yorulmuştu aslında ama buna kesinlikle değmişti. Hep birlikte karaoke mi? Kesinlikle harika bir fikirdi.
"Ron'un videosunu çektim" dedi Draco da onun peşinden eve girerken, en çok o eğlenmiş gibiydi zaten.
"Şarkı söylediğini sanıp sadece bağırmasından mı bahsediyorsun?" dedi Harry kahkaha atarak ve arakasını dönerek kapıyı kapatmıştı.
"Ginny'nin kucağıma atlaması peki?" dedi Draco montunu asarken. Onun bu cümlesine Harry sadece omuzlarını silkerek cevap vermeyi seçmişti.
Ginny, Draco'yu gördüğü an onun kucağına atlamış ve bundan sonra kişisel kölesi bile olabileceğini söylemişti çünkü yarın Teo ile randevusu vardı. Sonunda kendisini özgür ve mutlu hissediyordu ve bu tamamen Draco'nun sayesinde olmuştu.
"Ben Hermione'nin sesinin bu kadar güzel olmasına çok şaşırdım. Seçtiği şarkı da kesinlikle Pansy ile çok uyumluydu" dedi Harry konuyu değiştirip salona adımlayarak.
"Ne yazık ki aynısı Pansy için geçerli değildi. Gerçekten kargaları tercih ederdim" dedi Draco da gülüp kendisini diğer koltuğa bırakırken. Konuyu değiştirdiğini fark etmişti ve yalan söylemeyecek olursa: bu sadece kendisinin hoşuna giderdi.
"Peki sen? Sesin harika farkında mısın?" dedi Harry ona bakarak ama Draco sadece omuzlarını silkmişti. Sesinin güzel olduğunu zaten bildiği için artık bu tepkilere gerçekten şaşırmıyordu.
"Seninki de fena sayılmaz" dediğinde Harry gözlerini devirdi, kendisinin sesi kargaları bile kaçırabilecek kadar kötüydü çünkü. Bu sırada Patiayak gelip Harry'nin kucağına atlamıştı bile. Harry onun kafasını okşamaya başlamışken ortamda bir süre sessizlik olmuştu. Harry küçük köpeği izlerken Draco da elinde olmadan nedensizce Harry'i izliyordu. Tek umduğu şey fazla kaptırmamış olmaktı.
"Pekala bugün dışarıdan söylüyoruz kesinlikle, çünkü gerçekten uğraşamam" dedi Draco cebinden telefonunu çıkartarak. O kadar yorulmuştu ki bir de mutfağa girip yemek yapmakla uğraşamazdı.
"Bize fark etmez" dedi Harry ve o da titremeyle telefonunu çıkarttı. Draco bu sırada pizzacıyı aradığı için kendi telefonunun da titrediğini pek hissedememişti.
Dikkat Pansy; Özür dilerim ama madem Ginny ve Harry hiç bir zaman birbirlerine karşı bir şey hissetmedi ben kobrayı salıyorum.
Dikkat Pansy;
Dikkat Pansy;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need U | Drarry | AU
FanfictionGay olduğunu bilen ve annesinin zoruyla yargıçlık okumaya zorlanmış Draco ve çok güzel bir kız arkadaşı olan, annesiyle babasının ölümünden sonra öldürülen her kişi için adalet aramaya yemin edip yargıçlık okumaya başlamış olan Harry. Ateşle barut p...