17

74 11 0
                                    

                                                                                    LOUIS

-sobota, 18. července

Bez Harryho je tady nesnesitelné ticho i se zapnutou televizí. Přijde mi, že jsem všechny ty přihlouplé pořady viděl nejméně pětkrát.

Uběhla teprve hodina od toho, kdy za sebou zabouchl dveře a odešel.

Každá minuta mi připadala jako celá věčnost.

Nejlepší lék na nudu je Elliott Smith. Nebo alespoň to je to, co Harry vždycky říká.

Vzpomněl jsem si na to, když jsme jednou leželi tak blízko u sebe, že mezi našimi těly nemohl zbýt žádný vzduch, zrovna když hrála písnička Let's get lost. On mi hladil tváře a šeptal u toho text: But I'll burn every bridge that I cross, and find some beautiful place to get lost.

Ten den mi poprvé řekl, že mě miluje.

V ten den jsem si uvědomil, že s tím klukem chci zůstat už navždy.

Z přemýšlení mě vytrhl Liam, který mi zrovna poslal zprávu.

from Payno: už jsme se neviděli skoro dva měsíce, jak se ti vede?

Liam byl jediný z kluků, který mi za celou tu dobu alespoň napsal.

to Payno: snažím se přežít :))

from Payno: co harry? neslyšel jsem o něm celou věčnost

to Payno: je na nějaký párty s Niallem

Je mi úplně jasné, že se teď začne vyptávat jestli jsem tam sám a jestli se vážně cítím dobře. Ale alespoň se narozdíl od ostatních zajímá.

from Payno: takže jsi tam úplně sám

to Payno: jsem v pohodě, nepotřebuju chůvu

from Payno: jedeme za tebou. nikdy nevíš co se může stát

Nechci aby sem jeli Liam a Zayn, jsem v pohodě. Poslední věc, kterou potřebuju je, aby mě viděli takhle.

to Payno: payno, to vážně není nutný!

Na tohle už mi ale nic nenapsal.

„Skvělý," pronesl jsem a hodil telefonem o sedačku.

Z tohohle už se nevyvleču, Liam se Zaynem sem přijdou a uvidí mě v tomhle stavu. Moment, kterému jsem se vyhýbal celou tu dobu je tady a já se cítím nepopsatelně trapně.

Kdybych jim neodemkl, nejspíš by Liam zavolal policii, aby vykopli dveře, pokud by je teda nevykopl sám.

Zvedl jsem se z gauče a kupodivu se mi ani nezamotala hlava, tak jsem rovnou vykročil a páni, šlo se mi fakt dobře. Zní to vtipně, ale mohl jsem najednou normálně chodit, aniž bych omdlíval každým krokem.

Otočil jsem klíčem v zámku a už jsem se otáčel, ale najednou jako by moje nohy přimrzly k zemi.

Celá místnost se začala točit a pak...

*****

Tahle kapitola je schválně krátká, můžete hádat co se stane dál :DD

JUST HOLD ON (larry stylinson//cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat