special

88 8 4
                                    

vzhledem k tomu, že jsme právě dosáhli 1k přečtení a i když to není moc, mám z toho hroznou radost. nedávno jsem napsala jen tak kapitolu, která popisuje to, jak to dopadne s Harrym, takže jsem si řekla, proč ji prostě nevydat. doufám, že vás to bavilo číst zrovna tak jako mě to bavilo psát. 

thank yall.

love, lilly <33333

**********

HARRY

- středa, 28. července

o šest let později...

Říká se, že čas utíká jako voda. 

Někteří zase tvrdí, že voda drží veškerá tajemství, o kterých se nikdy nikdo nedoví, protože mají své místo na dně řek, moří a oceánů a nikdy se odtud nemohou dostat. 

Dneska je to šest let.

Přesně v tento den šest let zpátky se můj život převrátil vzhůru nohama a už nikdy nebyl a ani nebude moci být stejný. 

Sedím ve vaně a pozoruji, jak vařící voda už skoro překročila okraj. Za chvíli už může utéct pryč od všeho nikdy se nemusí vrátit. 

Chtěl jsi, abych si dál užíval života i bez tebe. 

 A ano, snažil jsem tolikrát začít znova, ale nikdy to nevyšlo, ať jsem se snažil sebevíc.

Nechtěl jsi, abych na tebe zapomněl, ale jak bych vůbecmohl. Mám tě na paměti pořád. Každý den, každou minutu a každou sekundu. 

Nikdy jsem tě nepřestal milovat a to je ten problém. 

Chci najít lepší místo, kde bych se konečně cítil dobře i bez tebe. 

 Zkusil jsem všechno, úplně všechno. 

Přestěhoval jsem se za tu dobu bez tebe přesně dvanáctkrát a vždy jsem za sebou nechal všechny své věci, ale vzpomínky na tebe nikde nechat nemůžu i kdybych chtěl, protože i ta největší maličkost mi tě připomene a nenechá mě na pokoji. 

Sahám po malém balíčku na okraji vany a vyndávám z nějtenkou žiletku. 

 Slíbil jsi, že jsi na lepším místě a já nechci, aby jsi tam byl sám. Chci být s tebou a bylo od tebe sobecké mě tu nechat a sám si odejít.

Pozoruji, jak se žiletka odráží ve vodě a zanechává pod sebou na třpytivé čiré vodě malý bílý proužek, tancující po vlnkách.

Položím levou ruku na okraj vany a pro jednou ignoruji zjizvenou kůži nad zápěstím, protože tentokrát už je mi vše jedno. 

Jedině takhle můžeme být zase spolu. Šťastni. A i kdyby ne, tak stejně radši budu nikde, než někde bez tebe.

Voda během pár okamžiků není krásně čirá, ale zakalená a špinavá. 

Cítím se tak lehce.

Moje cesta byla plná překážek, které jsem překonal, ale na téhle vysoké zdi mi při šplhání skoro na konci došly síly a spadl jsem dolu.

***

předem se omlouvám, ale tak nějak od začátku jsem chtěla, aby to takhle dopadlo :D

teď už vám jen můžu říct, že už nějakou dobu chystám a pomalu píšu novou fanfikci, která doufám, co nejřív, vyjde <333

JUST HOLD ON (larry stylinson//cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat