10. resz

47 2 0
                                    

Megcsokolt.
Nem csak mi voltunk lent a Tonal, ezert majdnem mindenki latta. Tapsoltak es ujjongtak. Miutan megcsokolt,azutan lement a viz ala es a nyakaba vett.
-nezd mar, magas lettem. -ekozben elnevettem magam.
-Edes vagy mikor ezzel szorakozol. -valaszolt Tom.
Azt hiszem, hogy beleszerettem. De nagyon...

Egy idő után már kezdtm fázni, hült a levegő. Ezért én kiültem a stégre és a lábamat lgadtam a vízbe, mármint a lábamnak azt a részét ami beleért a vízbe.. Amíg én a parton ültem és száradtam, na meg rohangáltam azután a csöppnyi napocska után is,ami még sütött,Tom is közelebb jött hozzám. Mikor én nekiálltam relaxálni,napozok,fektek a törölközőmön, ezután Ő gonosz módon lefröcskölt... sejtettem, hogy megfogja csinálni, de reménykedtem benne, hogy nem. 

-Héééééé, végre teljes nyugalomban voltam. - vágtam a fejéhez, és ezzel a lendülettel el is nevettem magamat...

-És? Megszáradtál. -vágott vissza,de ő is elnevette magát egy idő után. 

Tom is kijött a vízből, ezért már csak a parton ücsörögtünk, és néztük a naplementét. Eközben ő átkarolt, én pedig hozzábújtam. A naplemente megintcsak szép volt, ahogyan tegnap este is. 

Kéősbb visszamentünk a házba. A ma esti program az az volt,hogy bográcsozunk... wow. Nos...természetesen a hagyma pucolás,vágás az rám maradt. Kaptam egy kést,ami borzalmasan éles volt, ezért próbáltam vigyázni, hogy el ne vágjam a kezemet. Nem jött össze. Bénaságomnak, és szerencsétlenségemnek hála elvágtam magamat. Tom éppen zuhanyzott, szóval Ő nem tudott segíteni. Furcsa, hogy pont az az ember jött oda hozzám, akire igazából nem is számítottam volna. Patrick... what? Igen... Patrick. Furcsáltam, mert Ő nem szokott odajönni hozzám. Csak ha részeg. Szóval odajött hozzám, bár nem mintha túl sok segítségre szorultam volna, de odajött. 

-Segítsek valami? - kérdezte...

-Nem, nem kell... vaaagy maximum annyit, hogy feltörlöd a véremet az asztalról. - válaszoltam.

-Nem kéne neked betadin? -aggodalmaskodott.

-De, van nálam. oda megyek. 

Elkísért (?), hogy miért? azt magam sem tudom. Lehet, hogy most akarja jóvá tenni azt, hogy 3- szor megcsalt? Mindegy. Felmentünk a szobába, eközben én nem tudom, hogy hány zsebkendőt átvéreztem. Még szerencse, hogy anyu gondol az ilyenekre, és emiatt rakott el fáslit,meg zsebtapaszt. Nem bírom a vért, nem, hogy a sajátomat. Annyiban volt jó, hogy Patrick ott volt, hogy feltakarította a földről a vérem. Felértünk a szobába, nehezen,de elő tudtam szedni a gyógyszeres neszeszert. Kimentünk a fördőbe, én leültem a zuhanyzó szélére...

-Segítenél? - kérdeztem.

-Persze, mit csináljak? -kérdzte Patrick

-Betadinozd le az egész sebemet... kérlek. 

Fájt...leragasztottam sebtapasszal, befásliztam. Tom keresett engem... hallottam a hangját a folyosón. 
Kimentem az erkélyre rágyújtani... én már nem bírtam ezt tovább. Ekkor feljött Tom...

FeelingInsideWhere stories live. Discover now