13. rész

70 3 0
                                    

Ezután a mondatom után, azt hiszem nekem is beindult az este! Mielőtt mindenki azt hinné, hogy egy ivós fajta vagyok, csak szólnék, hogy NEM!! hahii. 
Szóval, pálinkával kezdtem. Azt hiszem, elkezdtem feloldódni. Tomot nagyívben elkerültem. Igazából Des és Noah (Des elmondta neki, hogy mi volt, utána tőle is kaptam egy nagy lelki támogatást, hogy rá is bármikor számíthatok..ez jól esett tőle) nem is engedték a közelembe, és engem se az övébe. Valaki mindig a nyomomban volt. Hmm.... keződtem nagyon pörögni...vicces volt.

-Álmaim kéklő egén, gyümölcsfáim tetején pálinka, szerelmem, légy az enyém!! - énekeltük a pálinkás üveggel a kezünkben Markkal, a tó mentén, ahol a tanárok ültek a stégen. Ők a világukról nem tudtak, szóval nem volt gáz a szitu. :) 

fél 10 lehetett már, amikor elfogyott a pálinka, pedig olyan nagyon finom volt!!! :( 
-Ha adok 5000-ret akkor hozol nekem piát? meg magadnak? mondjuk vodkát? - kérdezte Jim. aki józan volt, én már kevésbé. Megkerestem Dest, és eljött velem venni vodkát. eközben megtaláltam a telefonomat. Éjjen. Zseniség. 

Az úton visszafele, már elkezdtem kortyolgatni a vodkát, Royal... nyamm. Mikor visszaértünk, akkor Tom éppen az erkélyen szivarozott, és azt a sört itta, amit én hoztam neki. Látott. Integetett. És azzal a elbűvölő nézésével nézett le rám, amivel egyszerűen nem tudtam mit csinálni. elcsábított. újra! Látta a vodkát üveget a kezembe, a másik kezembe az égő cigit is! 
-Gyere, Csuy! eszedbe se jusson felmenni hozzá! ne menj fel!! érted? ne szólj hozzá! ő rontotta el! nem te, nem te vagy a hibás, hanem Ő !! - mondta Des, válaszul beleszívtam a cigimbe, és elővettem a telefonomat, hogy zenét kapcsoljak be! 

-Csuy, beszélhetnénk? - kérdezte Tom, immár lesajnálóan! 
-Nem. Szia. mennem kell, várnak a többiek. -Feleltem, egy hirtelen mozdulattal megint bele ittam a vodkámba. 
Végre beértem a szobámba, rámtört a sírhatnék. Zokogtam! Szörnyen zokogtam! megállás nélkül! ekkor csörögni kezdett a telefonom...Patrick volt az.
-Igen? - kérdeztem.
-Hol vagy? hallottam mi történt, és Des mondta, hogy vodkát iszol, tisztán. csak annyi, hogy...-vágtam közbe a szavába
-Szobámba vagyok, ülök az ágyon...
És kinyílt az ajtó.Patrick.
-Tudtam, hogy itt vagy, és hoztam neked kólát, meg egy csomag zsepit, és vettem neked cigit is. Lásd kivel van dolgod! -Vigyorgott... és ezek az apró dolgok, amiket ilyenkor tesz, még ilyenkor is jól esnek. Igen..másfél év után is! 
-Köszönöm...- gyors mozdulattal letekerertem a két üvegrúl a kupakokat, és öntöttem a vodkát üvegbe, egy kis kólát. Igaza volt, így tényleg jobb.
Kis sírásom után már igen csak jól éreztem magam. Kiültem az egyik teraszra. A fiúk épp akkor mentem fürdeni, tehát egy szál boxerbe rohangáltak... nekem sem kellett több...
Krotizáltam, hogy melyik hogy néz ki, hogy kinek kéne fogynia, hogy melyiknek milyen a kockás hasa, a segge... részegen teljesen az ellentétem vagyok.
Ekkor Tom is felbukkant. 
-Na mi van, engem nem kritizálsz? - kérdeztem vigyorogva, hogy hátha mondok valamit..
-Nem.
-Miért?
-Mert rajtad nincs mit... nincs kockás hasad, a hátsódon lehetne javítani, túlságosan kicsik a vádliaid, a hosszú lábaidhoz képest... - feleltem, gondolkodás nélkül. vigyorogva, amolyan "ezt neked, most megmondtam az őszintét" nézésemmel.
-Ohh értem... -röhögte el magát. Nos, ebben nem tudom, hogy mi olyan vicces.
És elment. na ennek is valami baja van. Hozzá kell tenni, hogy ő már teljesen részeg volt. Bármennyire is nem úgy meséltem el, az volt. Piaszag áradt belőle, ahogyan elment. 
Patrick megtalált. Éjjen. Patriiiiick. Ezáltam Des és Noah, már nem kellett, hogy vigyázzon rám. Kiadták a parancsot Patricknak, hogy ne engedjen az idióta, vagyis Tom közelébe. Patrick józan volt, aránylag...
Én nagyon jól elszórakoztam ott, játszottam a vodkával, amikor behított a szobájába. Mit sem sejtve, bementem. Nem tudtam mit csinálni. Most Ő vigyázott rám. És Ő még jól is nézett ki. Hahh. nem véletlenül jöttem vele össze. :D 
Elővett a táskájából egy üveg Somersby-t. Ráadásul cseresznéset, ami a kedvencem. 
-Tessék, ezt neked vettem. 
Na, ennek őgy örültem, mint majom a farkának. Azt hiszem, hogy így van a mondás is. 
Nos, Csuyka már igen csak jól érezte magát ilyenkor, nem kellett neki már több pia. De azért még is. 
Ekkor jött a mondtad, amit nem akartam. Ilyenkor teljesen kifordulok magamból... 
Ketten voltunk bent a szobába...de beszélgettünk, igazából én vihogtam. Ő meg mosolygott rajtam. Néha megölelt. Táncoltunk, mert a kedvenc zenéinket hallgattuk. Elvoltunk. aztán a fejembe szállt mégjobban a pia. Rétértünk a 18+ os beszélgetésre, hogy ki, mikor, hol,hogyan kivel akarja. Részegség határtalan. Ekkor...
-Le akarok veled feküdni. -Mondtam, gondolkosás nélkül, talpig őszintén. Mosolyogva. 
Ő csak nézett...és mosolygott. ekkor megcsókolt... Mielőtt mindenki azt hinné, hogy megtörtént, előre mondom, hogy nem. Részegen is tudom, hogy hol a határ. És azért ez még is csak egy kirándulás, vagy mi... 
Ezután Patrcik...

FeelingInsideWhere stories live. Discover now