Amikor megjöttek a tanárok.Miért épp most?!
-Mindenki menjen a saját szobájába! -kiabálták a tanárok...miért nem maradtak még kint a stégen?
Destinyvel bementünk a saját szobánkba.Mikor Tom és Noah a szobánkhoz kísért minket,akkor mondták,hogy fél óra múlva menjünk ki a folyosóra.
Így tettünk...pontosan fél óra múlva kint is voltunk a folyosón.
Addigra már Noah is kint volt. Óvatosan kimentünk az erkélyre megnézni,hogy a tanárok merre lehetnek. Megtaláltuk őket...a panzióval szemben volt egy étterem,söröző. Ott voltak. Par perccel kesőbb Tom is megérkezett. Éppen Partickkal vitatkozott, mert nem akarta, hogy Tom elmenjen tőle. What? Mindegy. Tom magára hagyta a részeg Partickot.
-Nos,akkor együtt alszunk? -kérdezte Noah Destinytől.
-Mii? Ja,de,persze. -válaszolta izgatottan
-Akkor mi megyünk is. Jó éjt Csuy. Jó éjt Tom. -köszönt el Noah és Destiny.
-Jó éjt. -válaszoltuk egyszerre Tommal.
Miután Destiny összeszedte az alvós holmiját,már ott se voltak. Tommal megágyaztunk és ledőltünk az ágyra.Én még mindig az ő nagy pulóverébe voltam,aminek olyan illata volt,mint neki. A lányok miért szeretnek az általuk választott srác pólójába/pulcsijába lenni? Ha valaki erre tudja a választ,akkor keressen meg...
Olyan hajnali háromnegyed5 lehetett.
-Aludni kéne,Tom. -mondtam
-Igen,kéne.holnap túrázni megyünk...hosszú útnak nézünk elébe. -válaszoltak,eközben végig mélyen a szemembe nézett. Igen...elolvadtam tőle.
-Jól hangzik... -válaszoltam. -akkor aludjunk.
-Jó éjt puszi nélkül nem fogok tudni aludni...
-Most adjak neked jó éjt puszit?-kérseztem,teljesen elvörösödve...
-hát,nekem ez jutott eszembe.
És ezután a mondata után magához húzott,hogy rá tudjam hajtani a mellkasára a fejem. Felnéztem rá,ekkor ő nyomott egy puszit a számra. Wow. Erre várok már csomó ideje. Azta! Most megtörtént. Éjjen!!!! Elmosolyodtunk.
-szeretlek. -mondta,és nyomott még egy puszit a számra.
-én is,szeretlek. -válaszoltam.
Szorosan összebújva feküdtünk,kezünk összekulcsolva.
Még egy kicsit beszélgettünk,aztán mind a ketten úgy döntöttünk,hogy most már ideje elaludni.
Mind a ketten,mély álomba estünk.
YOU ARE READING
FeelingInside
Teen FictionA sztori a gimiben kezdődik... pontosan másfél éve. Nagyon nagy szerelmek,boldogság,új suli,új kezdet. éjjeeeen. Szerencsére ezeket a napokat a legjobb barátnőmmel Destinyvel élem túl. Jelen pillanatban tizedikesek vagyunk. Nem is gólyák,de nem is n...