Szoval ott tartottam,hogy Amy...a napban az volt a jo,hogy gyorsan eltelt es igazabol csak annyit mondtal el,hogy Őszi kirándulás. Wow. Részegedés érkezünk.
Nos...Destinyvel megbeszéltük,hogyi végig együtt leszünk és a fiúkkal. Vagyis : Noah,Jack,John,Rich(aki sokszor idegesít),Jim. Nos,igen...ők a mi kis csipet-csapatunk.
Miután megtudtuk,hogy lesz Őszi kirándulás,aminek mindannyian nagyon örültünk,azután egyből elkezdtük beszélni,hogy ki mit visz,és,hogy mennyit. Listába szedtünk gyorsan,hogy:
Destiny és én voltunk a pia és dohánytermék felelősek.
Jim,Jack,John,Noah: Zenefelelősök. Vagyis:kis hangfal,laptop,mindenféle töltő.
Richie: Ő igazából nem tudom,hogy miért volt ott,hisz nem mondott semmi okosat sem,igazán semmit nem mondott. Ő csak úgy volt ott köztünk.
Megbeszéltük,hogy a fiúk egy szobába lesznek,én meg Destiny a lányok szobájába fogunk megpakolni,hogy a tanárok ne szóljanak ránk,hogy ne a fiúkkal aludjunk...stb. Bár amiről ők nem tudnak,az nem is fáj nekik. Nem?
A kirándulás viszont csak 1 hét múlva volt.De egyszerűen már megevett minket az izgatottság.Viszont abban az egy hétben,muszáj volt mindent megvenni,kigondolni,hogy milyen cuccokat akarunk vinni magunkkal Dessel. Lányok vagyunk,ráadásul rockerek. Muszáj egy halomnyi cuccot vinni. Főleg úgy,hogy arra a 3 napra napsütéses időt mondtak. Tehát bikini,Tó közelébe leszünk,kihagyhatatlan lesz a csobbanás.
Az egy hét gyorsan eltelt.Pénteken délután indultunk az egyik buszpályaudvarról. Aznap suliba az összes tanárnak mondtuk,hogy ne adjon leckét,mert nem leszünk itthon,amikor meg tudnánk csinálni.Haha. Lustaság fájna...ordítoznánk. 16.00-kor volt a találkozó,én és Des együtt mentünk a többiekhez. Szerencsénkre már csak ránk kellett várni. Igazából nem mi késtünk,hanem a többiek jöttem túlságosan korán. *Fuck Logic!
Mi is bejelentkeztünk,és mire mindket is beírtak,hogy halló megjöttünk,addigra már a buszunk is ott volt. A csomagokat beraktuk,és gyorsan helyet foglaltunk. Dessel lefoglaltuk a busz hátulját. A csapatnak. Persze egy pár emberrel szembetűzésünk volt,mert ők a menők....*álmukban* és ők akartak hátra ülni. Hát...nem jött össze. Elindultunk. Szólt a zene,beszélgettünk és minthogyha fél óra alatt oda is értünk volna Bánkra. Mert oda mentünk. Alapjáraton az út másfél órás volt. Mikor leszálltunk a buszról,akkor a sofőr és a tanáraink kipakolták a táskáinkat a busz csomagtartójából egy nagy halomba. Nos,abból a halomból próbáld meg megkeresni a Te táskádat,ami a te szerencsédnek köszönhetően természetesen a legalján van..Egy nagy rántás és kint is van a motyód. Ezaz.
Miután mindenki magához vette az összes cuccát,azután elindultunk a szállás fele,ami 5 percre volt onnan,ahonnan a busz lerakott minket.Egy panzióban voltunk,ami 2 emeletes volt. Mellette a Tó...ami nagyon nagy volt,és csodaszép. Miután a tanárok beírták,hogy ki melyik szobába van,és persze kivel,azután felmentünk a szobába leraktuk a cuccainkat,és mentünk is vacsorázni. Kb. 18.00 lehetett. Farkaséhesek voltunk. A kaja jó volt,milánói volt,de hatalmas adag. Persze,hogy Des és én olyanok vagyunk,hogy alig eszünk,szinte baba adagot...Emiatt a fiúk voltak a konyha malacok. Jack alapjáraton nagyon sokat tud enni,ami már jó.
Vacsi után elmentünk egy kis sétára felderíteni a terepet. Hegynek lefele,semmi. Hegynek fölfele egy Nemzeti dohány-és italboltot találtunk,ami mázli volt. Gyorsan be is mentünk vásárolni. Jahogy ez a bolt 18-as,és mi 16 évesek vagyunk? Nem baj,lényeg hogy kiadták.
Miután sátáltunk vissza csak annyit hallottunk,hogy valaki kiabál:
-Deeeeeees!Csuuuuuuy!
YOU ARE READING
FeelingInside
Teen FictionA sztori a gimiben kezdődik... pontosan másfél éve. Nagyon nagy szerelmek,boldogság,új suli,új kezdet. éjjeeeen. Szerencsére ezeket a napokat a legjobb barátnőmmel Destinyvel élem túl. Jelen pillanatban tizedikesek vagyunk. Nem is gólyák,de nem is n...