Tom kérdően nézte, hogy mi mit csinálunk. Épp a kezemet fásliztam, mikor ő feljött.
-Te meg mit csináltál magaddal, amíg én fürödtem? - Kérdezte.
-Hagymást pucoltam és vágtam. Éles volt a kés... - feleltem.
-És te mit keresel itt? - Kérdezte Patrickot
-Ő csak a véremet törölgette fel a padlóról, mert én nem bírom a saját véremet... aztán azért jöttünk fel, hogy Betadinnal le fertőtlenítsük. -Válaszoltam Patrick helyett, aki éppen a kád széléről törölgette a piros cseppeket.
-Hátjó! - megsértődött és kiment az ajtón.
Hogy miért sértődött meg? Nem tudom. Féltékeny lett. Ezellen sajnos én nem tudtam mit csinálni. Miután Ő kiment én utána szaladtam, láttam, hogy bement a szobájába. Én arrébb löktem mindenkit a folyosón és besiettem a szobájába. Ott ült az ágyán.
-Ez most mi volt? - kérdeztem.
-Mi mi volt? Láttam, hogy nagyon jól elvagytok...
-Csak elvágtam a kezemet! És ő feltakarított utánam. Te fürödtél. Nem ronthatok be, hogy elvágtam a kezem, és, hogy takaríts fel utánam. Vagy igen? - Néztem rá kérdően.
-Igen! Tudom, hogy nem szereted nézni a nyílt sebeket, és undorodsz a vértől!
-Persze, majd berontok hozzád... Pont olyan vagyok!
Elkezdtünk veszekedni, hogy legközelebb igen is menjek be hozzá, hogy mi történt. Ő végig az ágyon ült, én meg az ablaknál álltam. Idegi állapotom az egekben volt a mi kis vitánk miatt. Rágyújtottam. Kiabáltunk egymással. Az, hogy éppen ki állt az ajtó előtt és mit hallott, az minket nem érdekelt. A vitánk vége az lett, hogy én mondom neki a magamét, Ő hirtelen felállt az ágyról, közelebb húzott magához, és megcsókolt. Édes volt egy befejezéshez. Miután kimentünk a szobából annyit vettünk észre, hogy mindenki ott állt az előszobába. Najó, nem mindenki, de sokan. Mi egymásra néztünk és mosolyogtunk. Kiültünk az erkélyre. Eközben telt az idő.Lassacskán a vacsora is kész lett. Lementünk enni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
FeelingInside
Подростковая литератураA sztori a gimiben kezdődik... pontosan másfél éve. Nagyon nagy szerelmek,boldogság,új suli,új kezdet. éjjeeeen. Szerencsére ezeket a napokat a legjobb barátnőmmel Destinyvel élem túl. Jelen pillanatban tizedikesek vagyunk. Nem is gólyák,de nem is n...