9.resz

46 3 0
                                    

Minket nem erdekelt semmi. Mi szerettuk egymast, de ez volt a lenyeg! Semmi nem számított. Noah és Destiny baromi édesek együtt. 

Kajálás után elkezdtük megbeszélni, hogy mi legyen a kilencedikeseknek a Gólya-heti program. Mikor Amy,az évfolyamtársunk, bejött szólni,akkor épp a hajamat fonták,szóval..nem nagyon figyeltem.

-Nem jöttök megbeszélni, a gólya-hetet? -kérdezte Amy.

-De én mindjárt megyek... -feleltem.

-Minek menjek,hogy ha mondok valami ötletet, akkor az úgy se úgy lesz? - kérdezte Des.

-Megfogjuk hallgatni mindanyian, hogy milyen ötleted van, és majd elfogjuk dönteni, hogy akkor mi lesz... - válaszolta Amy,Desnek.

--Jolvan, akkor sem megyek.

-Akkor ne gyere. Hát, ha ezt akarod...

Eközben, bejött a szobába Diana (ejtsd: Dájánáááá), és elkezdek veszekedni Dessel. A vége az lett,hogy Diana leribancozta Destiny-t. Mivel én még mindig nem mozoghatattam, ezért próbáltam magamba folytani a nevetést. Tudom, hogy Des a legjobb barátnőm, de a szitu vicces volt. Miután Nessy kész lett a hajammal,ezért kimentem az erkélyre. Az elején csak amiatt, hogy elszívjak egy szál cigit.Miközben cigiztem, addig hallgattam, hogy a többiek mit találtak ki eddig. Néha-Néha én is hozzászóltam a beszélgetéshez,de inkább csak hallgattam. Miután elszívtam a cigit, utána Mark, mondta,hogy neki fáj a fálla, és masszírozzam már meg....*Hogyneeee!

Elkezdtem masszírózni, miután csináltam 5 percig, utána már kezdett zsibbadni a kezem. pihit tartottam. Rágyujtottam. Eközben feljött az egyik tanárunk, hogy megkérdezze, hogy hogy haladunk. Természetesen mindenki dohányzott. Nem volt feltűnő, hogy hirtelen mindenki lerakta a kezét az asztalról, vagy éppen a háta mögé rakta a kezét. Kicsit sem volt feltűnő. Miután elment a tanár utána mindenki vissza gyújtotta a cigijét. Eközben megjött Tom. Ohh Istenem,épp a Tóhoz ment...
-Csuy,nem jössz velem a Tóhoz fürdeni egyet?-Kérdezte.

-Miiii? Deeee. Megyek öltözni,várj.

Gyorsan berohantam, összeszedtem a bikinimet,meg a hosszú ingemet,hogy azért ne keljen már annyit mutogatnom magamat, ha már nincs az a jó testem. 50kg vagyok, jó női idomokkal rendelkezve. Tom szerint. 

Miután felvettem a bikinimet, és az inegemet,aután kiementem Tomhoz.

-Nos, indulhatunk? - kérdeztem Tomot,aki akkor már egy száll fördőgatyába volt, és egy törölközővel a vállán. Az a felső test... *Női olvasóimnak: Izmos hát,kockás has,kékeszöld szem,barna haj,sármos arc mindez egy test. nos? 

-Igen,rád vártam... mindig rád kell várni... - kössz...én is szeretlek... - mehetünk.

-Sziasztok. - köszöntünk el a többeiktől.

Lementünk a Tóhoz, Tom ment be előbb a vízbe, hogy megnézze milyen hideg. Azt kell, hogy mondjam, hogy nem volt hideg a víz... 
Miután levettem az ingemet,ami addig összegombolva volt,azután Tomnak leesett az álla. Pántnélküli bikinim van... lehet,hogy amiatt?

-Aztaaaa. - csodálkozott Tom.

-Ennyire gázosan nézek ki? - kérdeztem.

-Neem. Te baromi jó nézel ki. Wow. - felelte.

-Hát, köszönöm. -elmosolyodtam. 
Én is bementem a vízbe,Tom oda jött hozzám,és...

FeelingInsideWhere stories live. Discover now