-Sziaa, Csuuy. Hogy vagy? mesélj mi van veled? kosárpálya még megvan? csapat? -kérdezősködött..rég beszéltünk már, egy suliba járunk, de szinte idegenek vagyunk..
-Szia Dave. Jól vagyok, te? Nincs semmi, erősítem a szinglik táborát. Megvan, persze, újabban egyre többet járunk le, lejöhetnél... úgy néz ki, hogy újra együtt a csapat. -dicsekedtem.
-Na, akkor jó. Hogy-hogy? hát én úgy hallottam, hogy te és Tom...vagy nem? -ekkor egy pillanatra meghátráltam... és felhozta a témát. Képben vagyunk. -Rendben, akkor erről majd még beszélünk, hogy mikor megyünk le, meg stb.
-Öhm...izé...de. Úgy volt, aztán...-és hirtelen elakadt a szavam...-nem jött össze. Igazából ez hosszú... szóval...
-Értem, akkor suli után mit csinálsz? - kérdezte, egy halvány mosollyal az arcán.
-megyek haza, miért? -feleltem.
-Nem megyünk haza együtt, ha már közel lakunk egymáshoz? Akkor el tudnád mondani, hogy mi történt...persze, ha akarod, nem muszáj. -Mondta, eközben pedig a kék szemébe néztem, és hirtelen, akaratom ellenére is, de a gyomrom összerándult, és mosolyogni kezdtem.
-Rendben. Akkor várj meg az aulában, és akkor beszélünk. -Feleltem, ekkor becsöngettek órára.
Órák után, Dave az aulában várt, ahogy megbeszéltük. Gyorsan elköszöntem az osztálytársaimtól, és már mentünk is. Mielőtt bármit is mondtam volna, rágyújtottunk, mert a Tomos "összetörte a szívemet, és teljesen lelkibeteg voltam" sztorit máshogy nem is tudtam elmesélni neki. Eközben Ő is rágyújtott. Amíg én meséltem, Ő csendben sétált mellettem, és hallgatta, amit mondok. Amikor kicsit úgymond összecsuklott a hangom, akkor mindig mondta, hogy ha gondolom, akkor nem kell elmesélnem, bár aggódik. Ilyenkor mindig megsimogatta a vállam, hogy Ő itt van, ne aggódjak.
-Hűűű...hát...ledöbbentem. -felelte, miután elmondtam neki mi volt.
-Igen, tudtam, hogy ezt fogod mondani... -mondtam neki, és egy apró kis mosolyt csaltam az arcára.
-Sajnálom, pedig olyan aranyosak voltatok együtt, meg ilyenek. -mondta, ekkor én csak annyit feleltem...
-Tudom. -ego pls. ahogy Ő mondaná.
-Na és többiekkel mi van, hogy vannak?
-Képzeld, Daniels összejött Christinával, és Martin Liával. Haylay (ejtsd: Héjliiiiiiii.) még mindig együtt van Charlieval. Nagyon aranyosak együtt. Én pedig 2 éve próbálok összejönni Mike-al, de nem sikerül sose. Aztán most csak beszélgetünk. Ellie és David már 2 éve együtt vannak.Annyira aranyosak. -meséltem neki. Ők a barátaim, a csapat...a második családunk. Régebben Dave is oda tartozott, de egy ember miatt, szét esett a banda, és nemrég újra összejöttünk. Azóta...jöhet eső, hó...mindig együtt vagyunk.
-Naa, végre valami jó hír. Joe, még mindig leszokott járni? -kérdezte.
-Igen, és képzeld, esett az eső, vagy jég...és már csak Sam, Angie,Joe és én voltunk lent. Beálltunk egy háznak a kapujába, ahol nem ázunk el. Erre Joe kijelentette, hogy Ő szomjas. Erre rávágtam, hogy menjen ki a szakadó esőbe és igyon. Ekkor Ő fogta magát, és kiment az esőbe, tátott szájjal nézett az ég felé, és pár másodperc múlva elkezdett esni a jég. Joe tartotta a tenyerét, és dicsekedett, hogy neki van jege, nekünk pedig nincs. -Mondtam. Ekkor egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
-Szóval nem változott semmit, értem. -mondta, és elmosolyodott.
Idővel elérkeztünk a házamhoz, mert Dave eközben hazakísért, és észre se vettük, hogy mennyire eltelt az idő.
-Írsz majd? -kérdeztem tőle.
-Persze, hogy írok, neked, bármikor. -Felelte, és elmosolyodott, és kacsintott egyet a kék szemével.
-Istenem, ne kacsintgass már. Tudod, hogy nem bírom. -mondtam neki, mire elnevettem magamat. Ennyit a komolyságról.
-este fogok csak írni, mert megyek Westibe. -he?!
-Hogy hova? - néztem rá kérdően.
-West Endbe. Tudod.
-jahogyja. Celeb. Aki megteheti. -mondtam neki, és elmosolyodtam.
-Hát igen...
-Na megyek, majd írj, ha hazaértél "Westiből"...vagy amikor akarsz. -Mondtam.
-Rendben.
Szokásos 3 puszis elköszönés, és én már mentem is be a lépcsőház ajtaján. Még be se értem a lakásba, mikor pittyegni kezdett a telefonom. Valaki írt...Dave nem lehet, hisz azt mondta, később ír. Lehet, hogy Tom az? vagy Patrick? Esetlek John?
Elővettem a telefonomat, és...
YOU ARE READING
FeelingInside
Teen FictionA sztori a gimiben kezdődik... pontosan másfél éve. Nagyon nagy szerelmek,boldogság,új suli,új kezdet. éjjeeeen. Szerencsére ezeket a napokat a legjobb barátnőmmel Destinyvel élem túl. Jelen pillanatban tizedikesek vagyunk. Nem is gólyák,de nem is n...