Dudakları hızlanmaya başladığında ellerim saçlarını buldu .
"Neymar dur ." Diye fısıldadım ama durmaya niyeti yoktu.
"Bunu bana şu an söylemen pek doğru değil." Elleri hızlanmıştı.
İçimi bir korku kaplamıştı ama aynı zamanda bunu istiyordum . Çok saçmaydı . Bu benim ilk seferimdi ve bacağımdaki iki metre alçıyla , bir hastane yatağında bunu yapamazdım.
Kafasını yanağıma yasladı "Bunu yapmamalıyım."
"Yine çekip gideceksin." Sert sırtına dokunuyordum.
"Bu yüzden durmalıyım" kendini geri çekmeye yeltendi fakat birkaç saniye sonra elleri yeniden kalçamdaydı "siktir, duramıyorum."
"Alçım" diye fısıldadım "alçımla olmaz."
Gözleri alçıma kaydı "hadi ama."
"Üzgünüm." Kesinlikle değildim.
"Elimde olsa onu paramparça ederdim." Kafasını biraz uzaklaştırdı.
"Şüphem yok." Eğilip yeniden beni öptü.
"Junior!"
Neymar'ın dudakları ani bir şekilde üzerimden çekildi ve birden ayağa dikildi .
"Koç!"
Enrique ne olduğunu kavramak istercesine suratıma bakıyordu "Biliyor musun 3-2 yenildik Neymar , 3-2!"
Ağzım açık bir şekilde Enrique'ye bakıyordum.
Koç devam etti.
"Marc yoktu , Messi kafasını vermedi , sizin yokluğunuz yüzünden de diğerleri bu maçı ciddiye almadı."
Marc maçta yok muydu? Tanrı'm Adel.
Neymar kafasını eğmişti.
"Bu maç ciddi bir şey değildi belki ama yaptığın şey, maçtan kaçmak . Derdin ne senin?"
Gülümsedi "İşte derdim buydu." Eliyle beni işaret ediyordu.
Koç beni yeni farketmiş gibi kızgın bir ifadeyle döndü ve gözlerimdeki gözleri alçıma kaydı.
"Yenildiğimizi söylüyorum ve bana verebileceğin cevap işe yaramaz bir alçı mı?"
"İki golü kim attı demiştin koç?"
Enrique'nin elleri titremeye başladı "Sen olmadığın kesin. "
Neymar bana bakıp "siz gelmeseydiniz üçüncü gol bendeydi" dediğinde Çığlık atıp yastığımı suratına gömdüm
"Seni Sapık."
Hiç durmadan gülüyordum .Yastığımı sırtıma yeniden yerleştirmişti.
"Yeter!" Koç'un sesi odada yankılandığında gülüşümü bastırmak için dişlerimi sıktım.
"Yarın sabah antremana gelmezsen işin biter Junior ."
"Evet koç, duruma bağlı." Kaşıyla beni işaret etti. Küçük şımarık bir çocuk gibiydi, beni güldürüyordu.
Koç bana baktı ve sonra Neymar'a "eğer gelmezsen onu kızlar ligine çıkarmam." dedi.
Neymar'ın gözleri büyüdü ve koça doğru yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbolun Prensesi || Neymar Jr.
FanfictionSadece birkaç saniye sonra karşılaşacağı turuncu kramponlardan habersizce "Futbol tutkumun önüne hiçbir şey geçemez" diye tekrarladı içinden. Kendini bu şekilde motive etmeyi severdi. Herkes gittiğinde geriye kalan tek şeyin futbol olduğunu düşünür...