-18-

4.2K 197 48
                                    

Neymar'a bakmadan bu evden gitmek istiyordum. Kendimi sadece kızlar ligine kadar diyerek motive etsem dahi onsuz nasıl idare edebileceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerlerken belimde bir el hissetim.

"Böyle yapma." Sesi merhametliydi belki biraz kızgın.

Göz yaşlarımı sildim ona bakarsam buradan uzaklaşamayabilirdim.

"Alex aramızdaki hiçbir şey bitmiyor." Sesi daha çok yumuşadı.

Belimdeki eli beni kendine döndürdü.

"Hala buradayım."

"Sandığın gibi değil" Kafamı göğsüne yasladım "sen farklısın."

"Bir farkım yok." Kafamı okşuyordu.

"Hayır" diye böldüm lafını "hayatımda ilk kez futbol dışında bir şey beni mutlu ediyor. Kimsem yoktu Neymar ve şimdi sen varsın."

Cevap vermiyordu. Söylediğim her şeyi anladığını biliyordum.

"Bundan önce yaptığın gibi Alex, benden önce olduğu gibi sadece kısa bir süre."

"Senden öncem yok. Bir yönden sen uzun süredir hayatımdasın."

Şaşırmıştı "Uzun süredir derken."

"Santos'ta siyah beyaz forman küçük kemiklerinden aşağıya sarkarken dahi seni izliyordum ben."

"Ciddi değilsin." Beni ittirip yüzüme baktı.

"Öyleyim, şimdi yanımda bana sarılıyor olman hayalmiş gibi geliyor."

"Bana inanmış mıydın?" Diye sordu.

"Tam olarak neyine?"

"Buralara kadar gelebileceğime."

Kafamı salladım ve Babam'ın Neymar'ı gördüğünde gözlerinde beliren umut ışıltısını hatırladım "Sana her şeyden daha çok inanmıştım."

Gözleri dolmuştu, neden olduğunu bilmiyordum. "Şanslı bir adamım" diyebildi sonunda hızlanan nefesinin arasından "kimse bana inanmadığında dahi çok uzaklarda bir yerde sesimi duyabilen bir kadın varmış."

"Ve şimdi buradayım." Gülümsedim.

"Hep olacaksın." O kadar duygusallaşmıştık ki bir an için asla gidemeyeceğimi düşünmüştüm.

"Gitmem gerek." Diye fısıldadım ve belimi okşayan elini yavaşça üzerimden çektim.

"Bir süreliğine." diye seslendi gözümdeki yaşı silerken "sadece bir süreliğine."

***

"Ne Oscar sizi eve mi kitledi!?"Adel yerinde zıplıyordu.

"Evet kitledi ve öylece gitti."

"O çocuğu seviyorum."

"O da senden hoşlandığını söyledi." Göz yaşlarımın arasından ona göz kırptım.

Gözlerini büyüttü "Benden mi?."

"Evet."

"Biliyordum."

"Seni sürtük" Gülüşümü durduramıyordum.

"Bar gecesi masanın üzerinde neden öyle dans ettiğimi düşünüyorsun, hepsi dikkatini çekmek içindi."

"Cidden sürtüksün." Şakayla karışık eline vurdum .

"Sen Neymar'ı kıskandırıyorsan ben de Bartrayla biraz oynayabilirim."

Futbolun Prensesi || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin