"Neymar bizi buraya neden gönderdi bilmiyorum ama onu seviyorum." Adel siyah gözlüklerini takarken gülümsedi.
Ona daha hiçbir şey anlatmamıştım . Neymar istersem ona anlatabileceğimi söylemişti ama en yakın arkadaşımın bana katil gözüyle bakmasını istememiştim.
"Sadece tatil yapmamızı istedi ." dedim bende gözlüklerimi takarken . Iki gündür buradaydık ve ilk kez dışarı çıkıyordum. Hiçbir şekilde televizyonu açmıyordum ve eve gelen gazeteleri aldığım gibi çöpe atıyordum. Enrique hakkındaki haberlerden korkuyordum. Neymardan buraya geldiğimden beri ses yoktu, ben aradığımda ise açmıyordu. Onun için endişeleniyordum.
"Ondan hala haber yok mu ?." dedi Adel kolumu dürterken , umutsuzca kafa salladım .
"Oysaki instagramda paylaştığı videoda her şey yolunda gibi gözüküyordu."
"İnstagram mı?" Adel'in yüzüme salladığı telefonu elinden kaptım . Neymar şarkı söylüyordu ve mutlu gözüküyordu, fazlasıyla. "Evet her şey yolunda gözüküyor." dedim Adel'e telefonu geri uzatırken .
"Ona kızmayacak mısın?"
"Muhtemelen bana her şeyin yolunda olduğunu bildiriyor şarkıyı dinle."
"Yaptıklarından sonra artık her şey daha iyi ." Şarkıda geçen sözleri tekrarladım.
"Ona ne yaptın ki?"
"Hiçbir şey"
"Sherlock falan mısın sen?"
"Hayır sadece Enrique İglesias severim ."dedim Neymar'ın whatsapp'ta son görülmesine bakarken . En son dün akşam girmişti ve ben dün akşam onu tam sekiz kez aramıştım .
"Merhaba kızlar." Kulağımda yankılanan tanıdık sesle arkamı döndüm. Oscar en güzel gülümsemesini bize gösteriyordu. "Oscar! Senin burada ne işin var ?"
Yanıma çöktü ve "Brezilyadasın Alexis burası benim ülkem. Kimi görmeyi bekliyordun?" dedi. Haklıydı.
"Peki yanımıza gelme sebebin ne?" dedi Adel bacaklarını ön plana çıkarmak istediği için onları güneşe doğru uzatıp gülümserken. Bu kadın işini biliyordu.
Oscar'ın siyah gözlüklerinden dahi Adel'e pür dikkat şekilde baktığını görebiliyordum , onu etkisi altına almayı başarmıştı.
İşte Adel buydu avına odaklanır ve sonra onu etkilemenin en iyi yolunu bulur ve onu avlardı. Bundan kaçış yoktu.
Ben bacaklarımı uzatsam adam kör taklidi yapardı.
Oscar birkaç kısa saniye sonra "Sadece buralarda takılıyordum ve sizi gördüm dedi." dedi gözlerini zorlada olsa bana çevirirken. Yalan söylediği seğiren gözlerinden anlaşılıyordu, onu cimcikledim "Şimdi bana doğruyu söyle."
"Doğru olan bu Alexis. Bu iki güzel kadına selam vermemek ayıp olurdu." Adel'e bakmayı ihmal etmedi.
Burası çok mu sıcak olmuştu ne.
"Neymar'la bir alakan yok yani ." dedim yine şüpheyle onu süzerken.
Bana baktı ve sessiz kalmayı sürdürdü. Bildiğim tek bir şey vardı, Oscar asla yalan söyleyemezdi.
"Oscar hadi dök içini." dedim kafamı koluna koyarken. Adel beni ayağıyla dürttü ama buna takılmadım.
"Sadece iyi olup olmadığınızı kontrol etmemi istedi ."
Gülümsedim "İyi gözüküyor muyuz?"
"Düşündüğümden bile daha iyi." dedi kafama küçük bir öpücük kondururken .
"Peki ya ben?" dedi Adel kıskandığını belli eden bir sesle.
Gülümsedim, çok tatlı gözüküyordu.
Oscarın çenesi seğirdi ve derin bir nefesten sonra "mükemmel."diyebildi. Adel zafer gülümsemesini yüzüne yerleştirdi, av artık onundu .
"Telefonlarımı açmıyor." dedim dudağımı bükerek.
"Seni konudan olabildiğince uzak tutmaya çalışıyor."
Kafamı salladım .
Adel "hangi konudan?" diye bağırınca. Oscar bana baktı bende konuyu Adel'e önceden söylemediğim için içimden binlerce küfür saydım .
"Eve gidince anlatıcam." diyerek geçiştirdim.
"Öyle olsun bakalım." deyip önüne döndü. Bu kadar kolay pes etmesi hoşuma gitmişti.Yine Oscar'a dönüp "Ona nasıl ulaşabilirim" diye sordum. Telefonunu uzatıp "Benim ağzımdan yaz." dedi. Ne yani Neymar sadece benim telefonlarıma mı cevap vermiyordu?.
Oscar bana göz kırpıp Adel'in yanına gitti ve bende kısa bir mesajla Neymar'a "Alexis hiç iyi gözükmüyor ." yazdım . Beni biraz merak etmesini istedim.
Anında mesaj geldi "Ne demek iyi değil?"
"Dokunsam ağlayacakmış gibi."
"Ona her şeyin yolunda olduğunu söyle."
"Peki her şey yolunda mı?" Alexis olduğumu anlamamalıydı .
"Her şey iyi olacak."
"O her saniye seni sorup duruyor dostum onunla konuşsan iyi olur hatta konuşma bence direkt buraya gel." Bence tiyatrocu falan olmalıydım .
"Yarın sabah onun yanında olucam şimdi onun iyi olmasını sağla."
"Halledicem."
"Yarın gelecekmiş ." dedim yerimde zıplarken.
"Benim gibi konuşmayı başardın demek." dedi Oscar telefonunu alırken.
***
"Anlat bana." dedi Adel .
Masaya bıraktığı birayı kafama diktim ve biran önce bitsin diye hiç beklemeden "Ben Enriqueyi vurdum." dedim.
Adel gülmeyi başladı.
"Ben ciddiyim."
"Enriqueyi mi vurdun ?"
"Evet silahla."
Daha çok gülmeye başlamıştı .
"Adel kes şunu ."
"Benim küçük Alexisim silahla adam vurdu. Öyle mi ?"
"Evet Adel vurdum onu." Ağlamaya başlamıştım .
Adel ayağa kalkıp birayı inceledi ve "tarihinin geçtiğini biliyordum."dedi.
"Neden bana inanmıyorsun? Neymar beni buraya uzaklaşmam için gönderdi Adel. Ona bir şey olacak diye içim içimi yiyiyor."
"Tanrı'm Alex sen ciddisin."
Kafamı salladım ve ona bütün olayı anlattım.
-Neymar-
Uçak havalanırken kafamda hala Alexis'e nasıl söyleyeceğim vardı .
Eğer öğrenirse kendini öldüreceğinden emindim.
Ama bilmek zorundaydı .
Bu benim saf kadınımın en büyük kiri olarak kalacaktı belki de ama duymalıydı işte.
Birden belki mutlu olur diye düşündüm ne de olsa babasını öldüren adama verdiği cezanın sonucuydu bu .
••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbolun Prensesi || Neymar Jr.
FanfictionSadece birkaç saniye sonra karşılaşacağı turuncu kramponlardan habersizce "Futbol tutkumun önüne hiçbir şey geçemez" diye tekrarladı içinden. Kendini bu şekilde motive etmeyi severdi. Herkes gittiğinde geriye kalan tek şeyin futbol olduğunu düşünür...