-10 Ney's Bday-

6.4K 232 59
                                    

Sabah kalktığımda yanımdaki boşluktan dolayı kendimi garip hissetmiştim.

Böyle olması gerektiğini biliyordum , tek gece bile olsa her şey çok güzeldi .

Muhtemelen ben aklından çoktan çıkmışımdır.

Elime telefonumu aldım ve bildirimleri kontrol ettim . Adel'den gelen hiçbir bildirim yoktu. Onu aramayı denedim ama meşgul çaldı. Cidden neredeydi bu kız?

Telefonu kapatırken gözüm tarihe ilişti ,5 şubattı. Bu tarih bana çok şey hatırlatsa da narkoz bunu anlamama izin vermiyordu.

"Günaydın Alexis." Doktor büyük bir mutlulukla içeri girdiğinde gülümsedim.

"Günaydın Doktor."

"Nasılsın?"

"Çok iyiyim ." Alçımla ilgilendi.

"Yani erken çıkmak istersin?" Tek kaşını kaldırıp suratına yamuk bir gülümseme yerleştirdi.

Nefesimi verdim "Bunu çok isterim."

"Pekala o zaman çıkartalım seni." Hemşirelere seslendi.

"Bu çok kolay oldu."Yerimde zıplamaya başladım.

Göz kırptı ve odadan çıktı.

Birkaç dakika sonunda içeriye hemşireler ile yeniden doktor girdi.

"Hazır mısın?" dediğinde başımı olumlu anlamda salladım , alçımı kesmeye başladı . Bir yandan da benimle sohbet ediyordu.

"Bu akşam için özel planlarınız olduğunu düşünüyorum."

Anlamamıştım. "Ne demek istediniz?"

"Doğum günleri özeldir."

"Kimin doğum günü doktor?"Bugünün tarihinin bana bir şey hatırlattığını biliyordum.

"Neymar. " Endişeyle bana baktı.

Hemşire ayağımda kalan son alçı parçasınıda çıkardığında ani bir hareketle ayağa kalktım.

Dizimden belime çok kötü bir ağrı yayılmıştı ama umrumda değildi , bugünü unutmuş olamazdım.

"Sakin ol Alexis" doktor kolumu tuttu "daha çok zamanın var. Akşama kadar bir şeyler düşünürsün. Ayrıca kendini yormaman gerek bacağına yeniden geçici bir alçı takmalıyım."

Kafamı olumsuz anlamda salladım, her yıl defalarca kez hatırladığım doğum gününü unutmuş olamazdım.

"Yerinde olsam" sarışın hemşire konuşmuştu "önce eve uğrardım , aksi takdirde Neymar'a giden en kötü hediye olabilirsin."

"Onurumu kırıyorsunuz." Nefretle kadına baktım ve Adel'in getirdiği yeni kıyafetleri giymek için tuvalete gittim.

Birkaç belge imzaladıktan sonra serbesttim.

***

Merdivenlerden çıkarken hala ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Artık onu tanıdığıma göre instagrama bir resim koyup üzerine Neymar'ı etiketlemekten daha ileriye gidebilirdim.

Hızlı adımlarla zili çaldım.

"Kim o?" Adel'in sesi tüm binada yankılanmıştı .

"Kim olmamı isterdin?"

"Ah Alexis." Kapı gıcırtıyla açıldığında karşımda sarhoş haldeki Adel'i gördüm.

Futbolun Prensesi || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin