-6-

5.9K 301 23
                                    

"Sen iyi misin?" Odaya giren Adel gözyaşlarımı fark etmesin diye elimin tersiyle onları kovaladım.

"Neler oldu?" Kırmızıya dönüyordu.

"Sakin ol." Marc gelip onu kolundan tutmuştu. Bu aralar aralarında olan yakınlığı fark etmiyor değildim.

"Bana sakin olmamı söyleme Marc . Bir haftadır her gün ağlıyor ve bunun sebebi o aptal futbolcu. Onu yalnız bırakmamam gerekiyordu."

Haklıydı . Her gün diğer günden daha kötü bir hale geliyordu , onun yüzünden. Onu suçlamak istemesem dahi bunu yapıyordu.

Hemşirelerden biri odaya gelip Adel'in konuşmasını sonlandırdığında ameliyat zamanının geldiğini anlamıştım. Hayır demek istercesine kafamı sallarken Adel elimi tutmakla yetinmişti.

"Korkuyorum."

"Hiçbir şey olmayacak ."

"Ya bir daha-
Sözümü kesti.
"Buna asla izin vermem."

Kapının önünde takımdan dikilen küçük grup destek vermek için adımı haykırıyorlardı. Aralarında Neymar'ı aradım ama olmayan tek kişi o gibiydi.

Ama şu garipliğe bakınki olması gereken tek kişi de oydu.

Bana bu acıyı veren insanın yine acımı dindirebilecek insan olması çok garipti.

~ NEYMARIN AĞZINDAN~

Duvarı yumruklamak tek çareymiş gibi ayağa kalktım ve hışımla ilerledim.

Messi önüme geçtiğinde yumruğum yüzüne birkaç santim kala yavaşladı.

"Toparla kendini Ney, yaptığın bir şey yok."

"Toparlanmak mı? " Sinirle güldüm.

"Bu akşam bir maçın daha var."

"Bu akşam bir kızın futbol hayatına son verebilirim." Yumruğumu yeniden sıkmaya başlamıştım.

"Bunu hep yapıyoruz. Her maç birini sakatlıyoruz. Bu ne zaman hayatının önüne geçen bir sorun haline geldi."

Hiçbir şey düşünemiyordum "farklı olduğunu biliyorsun."

"Hayır Neymar. O kızın hayatın boyunca yatağına giren kızlardan ne farkı var bilmiyorum."
Yüzünü yumruklamak hoşuma giderdi. Ona Alexis'in farkını nasıl anlatabileceğimi bilmiyordum çünkü bunu kendime ben bile açıklayamıyordum "ben biliyorum ve bu kadarı yeterli."

"Ne yapmayı düşünüyorsun. Bir daha görmeyeceğin bir kız için kendi geleceğinden vazgeçmeyi mi?"

"Bugün o maça çıkamam ."

"Boşuna uğraşma eğer Luis Enriqueyi tanıyorsam burada ölsen bile mezar taşına şut çektirir Neymar."

Haklıydı.

"Zaten burada kalsan bile yapabileceğin hiçbir şey olmayacak. Öylesine biri için neden bu kadar kendini paralıyorsun onu da anlayamıyorum ya zaten."

"Sadece devam edebileceğini duymak istiyorum Messi . Sonra bir daha karşısına çıkmam."

Messi bir kaç saniye yüzüme baktı ve sonra omuzumu sıvazlayıp uzaklaştı.

Futbolun Prensesi || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin