Futbolun Prensesi -24-

3.5K 150 57
                                    

Neymar evin kapısını yavaşça açarak içeri geçmem için beni bekledi .

Buraya ilk kez geldiğim günü hatırladım , doğum günüydü , tek ayağım sakattı ve ilkimi o gece yaşamıştım . Tüylerim diken diken olurken gülümsedim ve hızlıca içeriye girdim.

"Buraya ilk kez geldiğin zamanı hatırladım Prenses." dedi Neymar yamuk bir şekilde gülümserken kızarmaya başladığımı hissedebiliyordum . Ev ilk kez geldiğim gibiydi hala büyük bir saraydı ve gözümde Dünya'nın en büyülü yeriydi "Bende." dedim kısık sesle .

"Favori golümü attığım gündü." dedi yeniden sırıtarak .

"Ilk kez kendi kaleme top atıldığı için mutluydum ." dedim bende ona doğru bir adım atarken . Ikimizde gülmeye başlamıştık ve ben söylediğim lafı bir dakika sonra idrak ettiğim için kendime küfürler savuruyordum .

"Biliyordum." dedi ona attığım adıma üç adımla karşılık vererek "bu adamın attığı her gol efsanedir prenses ama bu sefer turnayı gözünden vurdum ."dedi.

"Neymar kes şunu." dedim onu itekleyerek "domatese dönmemi istemezsin." diye devam ettim .

"Aslında domatese dönmüş halini daha çok seviyorum." dedi belimden tutmaya devam ederken .

"Bunu bilmiyordum ." dedim sırıtarak .

"Bin kat daha seksi oluyorsun." diye karşılık verdi .

"Sende üzerinde gömlek yokken daha seksisin ." dedim birden , ağzımdan çıkan lafları idrak etmeye çalışırken Neymar gömleğinin düğmelerini çözmeye başlamıştı .

Bak Alexis şu an bunun sırası değil .

Bel kıvrımlarına bakma .

Adelelere göz bile atma .

Gözlere odaklan , gözlere kızım , sadece gözlere .

Cici kız ol .

"Oldu mu ?" dedi Neymar kocaman açılmış gözlerime bakarken .

"Hı hı." diye geveledim ama öküzün trene baktığı gibi gözlerine bakıyordum .

"Prenses ?."

"Neymar ?"

"Gözler biraz aşağı insin ." dedi eğleniyormuş gibi bir tavırla . Aslında kesinlikle fazlasıyla eğleniyordu .

"Yo hayır ! Gözlerin onlar daha seksi." dedim.
Yanıma yaklaştı ve saçlarımı yüzümden çekerek "rahat ol." dedi "ilk kez görmüyorsun."

Cidden beni deli ediyordu, titrediğimi görmüyor muydu ?

"Yüzümde bir şey mi var ?" dedi .

"Hayır ."

Çenemi tutup aşağı çekti "peki karın kaslarımda bir şey var mı ?"

"Hayır ." dedim hızlıca. Kaşlarını kaldırdı .

"Mükemmeler hatta onlara ad takmalısın çünkü kafam kadarlar ."

Daha fazla berbat edemezdim değil mi ?

"Alexis ." karnını tutarak gülmeye başlamıştı "Domatese dönmenden daha güzel bir şey daha var ."

"Ne ?"

"Bana çok yakın olduğunda çene kasının seğirmesini seviyorum."

Zonklayan çene kasım'ı elimle kapattım .

"Aniden gösterdiğin cesaretli tavırlarını seviyorum ve o tavırları farkettiğin anda gözlerinin sonuna kadar açılışını."

Gözlerimin sonuna kadar açık olduğunu fark ettim .

Futbolun Prensesi || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin