-16-

3.8K 209 31
                                    

"Oscar buraya küçük hediye paketleri bırakmış ."

"Ne?"

Elindeki prezervatif paketini sallıyordu.

"Beni ne kadar iyi tanıyor değil mi?." diye mırıldandı. Fazla erkeksi bir mırıldanmıştı.

"Tanrı'm Neymar bırak şunları."

Bana 'sen bilirsin' bakışını attıktan sonra paketi yavaşça yerine bıraktı.

"Daha farklı bir şeyler yapalım."

"Sana daha demin bir daha eline geçemeyecek bir teklif sundum ." dediğinde onu gömleğinden tutup kendime doğru çektim ve "Emin ol ki sana istediğim zaman sahip olabilirim." dedim .

"Benimle çok fazla zaman geçiriyorsun, benim gibi konuşmaya başladın."

"Sahip olabileceğimi biliyorsun." Kulağına fısıldamıştım.

"Sınırlarım zorlanıyor."

Gülümsedim.

"Davi nasıl?"

Sorum karşısında affalamıştı.

"Kim?"

"Davi ,oğlun."

"O iyi. Onunla daha bu sabah konuştum ve .."

"Neymar sorun değil onu seviyorum."

Düşünceli bir ifadeyle "Bruna sevmiyordu." dedi.

"O kadının sevdiği ne vardı ki?"

"Hiçbir şey. Buna rağmen kapılıp gitmiştim." Duygularını saklamak istercesine kafasını salladı "Her şeyimi sonuna kadar açtığım tek insan beni bıraktığında sürekli yanlış kararlar almaya başladım. Sana bu yüzden kötü davrandığıma inanamıyorum."  Suratını okşadım. Koltukta oturuyordu, ben ise ayaktaydım. Sırtımdan çekip suratını karnıma bastırdı "Beni bırakma Alex."

"Asla." bağırmıştım.

Kafasını salladı "Sana güveniyorum."

"O halde sorun yok." Kafasını okşadım.

Ayağa dikildi "Sana göstermem gereken bir şey var."

Beni çekiştirmeye başladı "Nereye?"

"Oscarın en ünlü yanı kutu oyunlarıdır, büyük bir koleksiyonu vardır."

"Neymar, Oscar çocukluk arkadaşım böyle bir hobisi olsa bunu bilirdim."

"Çok ciddiyim , buraya gel." Kendimi serbest bırakıp beni içerideki odaya sürüklemesine izin verdim.

"Işte geldik ." Kapıyı ayağıyla itti ve bende içeriye girdim.

"Tanrı'm !" Ellerimle yüzümü kapadım "şaka yapıyorsun sanmıştım."

"Ciddi olduğumu söylemiştim."

Gidip bütün odayı saran oyunlarda göz gezdirdim "Burada her şey var."

"Evet, seç birini."

"Monopoly'ye ne dersin?"

Kaşlarını çattı "Bunca oyun arasından seçtiğin şey Monopoly mi gerçekten? Zevksizsin."

"Ne,bir şeylere sahip olmayı severim."

"Benim sana sahip olmayı sevdiğim gibi mi?." Kalçamı tuttu ve beni yukarıya kaldırdı. Sırtım oyunlarla döşenmiş duvara dayandı "Neymar, bu aralar beni kucağına almayı neden bu kadar çok seviyorsun."

Futbolun Prensesi || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin