K.T. 1

16.8K 302 22
                                    

Başladığınız tarihi yazabilirsiniz :)

"Abi yalvarırım nolur yapma "

"Kes sesini "

Hıçkırıklarım artarken ne yapacağını düşünemiyordum bile,

"Abi öyle olsun istemedim "

Bir yandan eşyalarımı toplamasına engel olmaya çalışıyor bir yandan göz yaşlarımı siliyordum.

"Sana kaç defa o adamdan uzak dur dedim "

Kükremesiyle geri adım atmak zorunda kaldım.

"Sana onla konuşmayacaksın diye kaç defa dedim İPEK "

"Abi yemin ederim ben konuşmak istemedim "

"Buraya kadardı ben daha fazla uğraşamam seninle anladın mı, teyzemlerin yanına gideceksin "

" Abi nolur bir daha asla dediğini ikiletmicem oraya gitmek istemiyorum "

" İpek sen böyle yaptıkça ben seni o adamdan koruyamam anlamıyosun beni anlamıyacaksın da "

O adam diye bahsettiği kişi babamdı. Daha fazla dayanamayarak abime sarıldım, kıyamazdı o bana göndermezdi beni biliyordum.

Abimin az önceki öfkesinden eser kalmamış, yıkılmış bir hali vardı. Canımı acıtmaktan korkarcasına saçlarımı okşuyordu.

"Sana zarar vermesinden korkuyorum İpek "

"Anneme yaptığının aynısını sana yapmasından korkuyorum "

Olabildiğince sıkı sarıldım,

" Abi bir daha nolur böyle yapma "

O öfkesini gördüğüm de beni gerçekten teyzemlerin yanına göndereceğini sanmıştım.

" Kararımdan vazgeçmedim İpek "

Dediği ile ayrıldım ondan, ciddi olamazdı bu bir şaka olmalıydı.

" Abi nolur "

" Konu burada kapandı gideceksin "

Arkasını dönüp evden çıkıp gitmesiyle, kendimi daha fazla yıpratmamak için gözlerimi silip ağlamamaya çalıştım.

Kararı kesindi gidecektim.

-

2 gündür bırak konuşmayı yüzüme dahi bakmıyordu, biliyordu bakarsa kıyamayaktı bana dayanamayacaktı.

Çalan kapı ile zar zor aşağıya indim. Kapıyı açtığımda kimseyi görememiş geri kapatmıştım.

Odama geri dönecekken yeniden çalan kapı ile arkamı döndüm. Kapıyı açtığımda yine kimse yoktu, mahallenin çocukları aklınca oyun oynuyordu işte.

" Kapıyı çalıp durmayın birde sizinle uğraşamam "

Kapıyı sert bir şekilde kapaltıp odama döndüm. Ne yapacağımı düşünüyordum ama aklıma birşey gelmiyordu, oraya mecburen gidecektim.

2 Gün sonra eniştem beni almaya gelecekti. Eşyalarımı falan toplamıştım fakat buradan gitmek istemiyordum.

-

Yeni başlıyoruz 😈

Instagram: gamze.dongel

KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin