" Karan tabakları mutfağa getir "
" Uğraşamam "
" Ne demek uğraşamam gelirsem oraya kırarım o bacaklarını "
Teyzemin dediği şeye gülerken karan'a tabakları işaret ettim.
" Sinirlendirmeden kalksana "
" Of oyundayım "
Göz devirip tabakları tepsiye yerleştirip mutfağa getirdim. Tezgaha koyup sandalyelerden birine oturdum.
Nedense teyzemle aram hala iyi değildi aramızda bi soğukluk vardı.
" Abinle konuşuyo musun ? "
" Hayır "
" Senin için en iyisini yapıyor kızma ona "
" Beni kendinden uzaklaştırarak neyin iyisini yapıyor olabilir "
" Öyle olması gerekiyor demek ki ipek herşeyi sorgulama "
" Sorgulamayayım öyle mi ? Farkında mısın beni hayatından çıkardı yetmiyormuş gibi hiç aramadı merak etmedi benim onun gibi bir abim yok "
Birşey söylemesine izin vermeden mutfaktan çıktım. Eşyalarımı alarak kapıya yöneldim. Bu konuda hala abim haklıymış gibi konuşuyordu. Onun haklı hiç bir yanı yoktu.
Beni hayatından çıkarmıştı çünkü ona yük oluyodum. Belkide babamdan kurtulmanın tek yolunun beni
kendinden uzaklaştırmak olduğunu düşünmüştü.Oysaki bir kaç ay önce beni her şeyden çok sevdiğini düşünüyodum ama sevmiyordu. Seven insan böyle davranmazdı.
Ne işler çeviriyordu bilmiyordum ama iyi şeyler yapmadığı ortadaydı.
Evimin önündeki arabaya kaşlarımı çatarak baktım.
Eve yaklaştığım sırada gördüğüm kişiyle olduğum yerde kala kaldım.
Ne kadar korksamda yanına doğru yürümeye devam ettim. Geldiğimi fark etmiş olacak ki bana döndü.
" Selam "
" Ne işin var burda "
" Bi sakin ol "
" Sakin mi olayım bana yaptıklarını unuttun herhalde "
" Abartma birşeyi "
İnanamaz bir şekilde yüzüne baktım. Akenle derdi olmasına rağmen beni de alı koymuştu ve şimdi hiçbir şey yokmuş gibi davranıyordu.
" Bi süre misafirim olacaksın "
Komik birşey söylemiş gibi gülüp suratına öylece baktım. Ne sanıyordu bu kendini ?
" Öyle birşey olmayacak çekil şurdan "
Kolumu tutup kendine doğru çekmesiyle ürkekçe bakışlarımı kaçırdım.
" Gidip isteğinle eşyalarını topla gel seninle uğraşamam "
" Gelmicem gider misin ? "
" Gelecek misin diye sormadım "
İnanamaz bir şekilde alkın'a bakıyodum. Ne oluyordu yine abimle mi ilgiliydi.
Yavaş yavaş herşeyin düzeldiği sanıyordum oysaki.
" Bak kimle ne derdin varsa onunla çöz lütfen "
Sıkılmış bir şekilde geri çekildi. Ama ne yapayım tanımadığım bi insan gelmiş benimle geliceksin diyor. Ne bir açıklama yapıyor ne de birşey diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ
Teen Fiction" Seni seviyorum İpek ve bu yüzden özür dilerim " Arkasına dönmesi ile ne yapacağımı bilemez bir şekilde arkasından baka kaldım. İnsan sevdiğini söylerken nasıl arkasını dönüp gidebilirdi ? Sevdiğini arkasında nasıl bırakırdı... # 1 - mahalle (08...