K.T. 2

10.6K 262 6
                                    

" İpek hadi kalk "

Abimin bağırmasıyla bir anda yataktan düştüm. Ah hadi ama uyuyan insan böyle uyandırılmamalı.

" Ne var ? "

" Kahvaltı hazırladım hadi gel "

Son günlerimizi iyi geçirmeye çalışıyordu herhalde. Ama ben ona kırgındım, resmen beni zorla gönderiyordu.

Hızlıca işlerimi halledip aşağıya indim, masaya düşünceli bir şekilde baktığını fark ettim.

" Ne düşünüyorsun? "

" Hiçbir şey hadi gel "

Masaya oturup önüme ne gelirse yemeye başladım. Yemek yemeyi seviyordum.

" Üzgünüm birtanem"

Evden çıkıp gitmesiyle öylece kala kaldım. Farkındaydım ayrı kalacağımız için üzülüyordu ama oraya gitmek zorunda değildim o istiyordu bunu.

Kaçan iştahım ile masayı toplayıp odama çıktım. Normalde de odamdan çıkmazdım zaten, arkadaş edinmeyi sevmezdim mesela kimseyle konuşmazdım.

Bu yüzden lisede bi çok kez dışlanmıştım ama kimin umurundaydı. Bugün eniştem gelecekti ve buradan ayrılacaktım, abimden ayrılacaktım.

Akmaya başlayan göz yaşlarımı sildim, o adamdan nefret ediyordum her seferinde hayatımın içine ediyordu.

-
Valizlerimi arabaya yerleştirmiş abimi bekliyorduk, eniştem ile birlikte teyzemde gelmişti.

Çalan telefonum ile bakışlarımı ayakkabılarımdan çekmek zorunda kaldım.

Arayan abimdi,

" Efendim"

" İpek benim işim çıktı siz beni beklemeyin "

" Abi son kez görseydim en azından seni "

" Bitanem üzgünüm ama şuan gelemem "

" Peki "

Telefonu yüzüne kapaltıp, teyzemlere döndüm.

"Teyze abim beklemeyin dedi işi varmış"

"Ne demek işi varmış vedalaşmayacak mı seninle"

"Artık nasıl önemli bir iş ise gelemiyormuş "

"Tamam canım"

Bozuk olan moralim daha da bozulmuştu. Asılan suratım ile arabaya bindim, yeni bir düzen beni bekliyordu.

-

Kaç saattir yoldaydık bilmiyordum ama varmamıza az kalmıştı.

Teyzemle en son Annem' in cenazesinde görüşmüştük yani 3 sene önce, hiç değişmemişti yine genç ve güzeldi.

"Beni incelemen bitti mi "

Gülümsemekle yetindim.

" Her zaman ki gibi güzelim değil mi "

Gülerek söylediği şeye tebbessüm ettim.

" Evet "

Daha fazla bakmamak için bakışlarımı cama çevirdim.

" Canım hadi uyan geldik "

Teyzemin sesi ile mecburen gözlerimi açtım.

Arabadan inip etrafı incelemeye başladım, buraya daha önce hiç gelmemiştim.

Toparlanıp eve girdim, daha önce de dediğim gibi yeni bir düzen beni bekliyordu.

Buraya alışamayacağımı biliyordum ama alışmaktan başka şansım yoktu.

" Geçsene içeri kapıda dikiliyosun "

Karan' a göz devirip içeriye geçtim. Karan kim derseniz kendisi teyzemin biricik oğlu.

Asla anlaşamıyorduk ve şimdi aynı evde kalacaktık bu evde savaş çıkmazsa benim adım ipek değil.

-

Instagram: gamze.dongel



KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin