K.T. 16

3.5K 140 10
                                    

Evde ki tıkırtılar ile gözlerimi mecburen açtım. Yatağın yanında ki sandalyeye baktığımda hala orada olduğunu anladım.

Ee erim burada ise içerideki kimdi. Ne kadar uyandırmak istemesem de hafifçe omuzunu dürttüm.

Gözlerini kısarak bana bakmaya başladığında tebessüm edip bende ona bakmaya başladım.

" Ne oldu "

" Şey evden tıkırtı sesleri geldi de o yüzden uyandırdım seni "

" Elif kahvaltı hazırlıyordur büyük ihtimalle  sen yat istersen biraz daha "

" Yok hayır yatmıcam "

Beli tutulmuş olmalıydı yüz ifadesinden belli oluyordu.

Kapıdan çıkacağı sıra konuşmaya başladım.

" Erim gerçekten çok teşekkür ederim beni bu denli düşündüğün için "

" Teşekkür etmene gerek olmadığını dünde söylemiştim sana İpek "

Odadan çıkmasıyla arkasından öylece baka kaldım.

Hızlıca odayı toparlanıp mutfağa doğru yürümeye başladım.

" O kız kimdi "

Mutfaktan gelen sesleri dinlemek istemesem de benden bahsettikleri için dinlemek zorunda kaldım.

" Karan'ın kuzeni "

" Burada ne işi var "

" Dün kötü görünüyordu bende bana getirdim "

" Ne demek bana getirdim bunu mahalleli duysa ne olur haberin var mı senin "

" Umrumda gibi mi duruyor "

" İyice salaklaştın Erim çekil şurdan "

Daha fazla kapıda beklememek için içeri girdim.

" Günaydın "

Kız bana kısa bir bakış atıp önüne döndü. Bu neydi şimdi ?

" Günaydın "

Erim'e tebessüm edip elif'in yanına gittim.

" Yardım edeyim mi ? "

" Gerek yok "

Sert bir şekilde dediği şeye anlam veremeyerek sandalye çekip oturdum.

~

" Az sonra Karanların yanına gideceğim sen gelecek misin ? "

Şimdi onunla gidersem Karan onlara gelmemi isteyecekti ama burada kalırsam da onu rahatsız etmiş olacaktım.

Ne diyeceğimi bilemeyip etrafa bakınmaya başladım.

" İstediğin kadar burada kalabilirsin İpek benim için sorun değil ama sence de onlara haber vermen gerekmiyor mu seni merak ediyor olmalılar "

" Haklısın "

Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Mecburen teyzemlere gidecektim, yapacak birşey yoktu.

Hala aklım almıyordu annem babamı nasıl aldatırdı, babam bu yüzden mi anneme bunca sene çektirmişti.

Peki abim biliyor muydu bunları. Aklımda o kadar çok soru vardı ki bunların cevaplarını merak ediyordum.

Toparlanıp içeriye gittim.

Bi süre beni izleyip konuşmaya başladı.

" Benimle mi geleceksin yoksa direk eve mi gideceksin "

" Eve gitsem daha iyi olacak "

" Tamam "

~

Düşündüğümün aksine teyzem hiçbir şey söylememişti. Odamın balkonunda oturuyordum şuanda.

Gökyüzüne bakıp derin bir nefes aldım. Herşey güzel olacaktı kafama takmamam gerekiyordu sonuçta artık yapacak bir şeyimiz yoktu.

Çalan telefonum ile hızlıca odama girdim.

" Efendim "

" Abicim nasılsın "

" İyiyim abi sen nasılsın "

" Bende iyiyim güzelim "

" Güzel "

" İpek ben gelemeyeceğim "

" Neden "

" Nedenini söyleyemem abicim üzgünüm "

" Umarım benimde üzgün olduğumu bir gün anlayacaksın burada daha kötü olduğumu anlayacaksın "

Yüzüne telefonu kapaltıp telefonu yatağa atıp balkona çıktım.

Beni hiç mi düşünmüyordu hayır yani gelemeyecekse ilk başta geleceğim demesine ne gerek vardı.

Gözlerimi hırsla silip etrafta göz gezdirdim.

Telefonumu alıp evden çıktım.

Tek gideceģim yer parktı umarım Karanlar orada değildir.

Karanların orada olmadığını görünce rahatlamış ve banklardan birine oturmuştum.

Gözlerimi kapaltıp çalan şarkıyı mırıldanmaya başladım.

" Gözlerin ayrı bi dünya
Görenler kalıyor hayran
Yüzün en güzel şehir
Hangi tarafı benim olsun "

Gözlerimi açıp etrafta göz gezdirdim. Eniştemlere daha fazla yük olamazdım benimde çalışmam gerekiyordu.

Orada ki işim ne olmuştu kim bilir.

Abimi anlayamıyordum sanki kendi çıkarları için burada durmamı istiyor gibiydi.

Parkın girişinde gördüğüm kişiler ile küçük bir küfür mırıldanıp önüme döndüm. Bir bunlar eksikti.

Beni fark etmiş olacaklar ki gülerek yanıma gelmeye başladılar.

" Naber güzelim "

" Sanane "

Kendileri mahallenin en yılışık tipleri Karan buraya ilk geldiğim zaman onlardan uzak durmam konusunda beni uyarmıştı.

Aralarında gördüğüm kişi ile ona bakmaya başladım.

" Semih rahat bırak kızı geç şuraya "

" Sanane lan "

Bana dönüp konuşmaya devam etti.

" Fazla güzelsin "

İğrendiğimi belli eder bir bakış atıp parktan hızlıca çıktım.

Önüne gelene sarkıntılık yapıp birde adamım diye geziyorlardı cidden fazlasıyla yazık.

~

Sınır ;      30 Oy       10 Yorum
                

Instagram: gamze.dongel

KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin