Odamda balkon olması güzeldi, neredeyse gün boyu orada oturuyordum şuan olduğu gibi.
Kulaklığımı çıkarıp etrafa bakındım, Yiğit dışarıdan bakıldığında soğuk biri gibiydi ama tanıdıkça ne kadar gıcık olduğunu anlıyordum allah sevgilisine sabır versin.
Bol bol dua et ileride sana da sabır versin
Ay yine saçmayalamaya başladın.
Saçmalamamak adına düşünmeyi bıraktım, bundan daha önemli sorunlarım vardı.
İnat edip abimi aramamıştım, acaba nasıldı ben onu merak ederken o beni hiç mi merak etmiyordu anlamıyordum.
Şuana kadar araması gerekirdi ama aramamıştı. Acaba başına birşey gelmiş olabilir mi ayy saçmalama İpek.
Düşünmeden abimi aradım, napıyım nasıl olduğunu merak ediyorum.
"Efendim"
Gayet normal gelen sesini duyduğumda aradığıma pişman oldum, ee ben üzgün olmasını falan bekliyordum.
" Nasılsın abi "
" İyiyim sen nasılsın "
"Bende iyiyim"
" Birşey mi oldu neden aradın "
Neden mii aradım, bu neydi şimdii
" Aramam için illa bir sebep mi olması gerekiyor, sen beni merak edip aramayınca ben aradım tabi sen bundan hiç hoşnut olmadın o başka "
" Ne alakası var İpek sadece vaktim olmuyo "
" Ben seni meşgul etmeyeyim o zaman "
Telefonu yüzüne kapaltıp, akan gözlerimi sildim.
Bu kadar umursamaz olacağı hiç aklıma gelmezdi, beni önemsediğini sanıyordum.
Şu hayata tutunmak için tek sebebimdi o benim ve şimdi sergilediği hareket cidden kalbimi kırmıştı.
Odamın kapısı çalındığını şimdi fark etmiştim, hızlıca gözlerimi silip,
"Gell"
İçeri giren Karan ile biraz olsun rahatladım. Teyzem olsaydı bir sürü soru soracaktı.
" Ne oldu Karan "
" Asıl sana ne oldu neden ağladın "
Gözlerimi kaçırıp o hariç herhangi bir yere bakmaya başladım.
" Birşey olmadı "
" Benim yüzümden mi ? "
" Saçmalama Karan senin ile alakası yok "
" Ne oldu o zman anlatsana kızım "
" Abim "
Devam edemeden yeniden ağlamaya başladım, o öyle davrandıkça kendimi değersiz hissediyordum. Resmen beni başından sağmak için bahane arıyormuş.
Bi anda sarılmasıyla ne yapacağımı şaşırdım, kendime gelip kollarımı beline sardım.
" Birşey mi dedi "
" Beni hiç merak etmiyo Karan onun için değerli olduğumu sanıyordum "
" Saçmalama tabi ki değerlisin "
" O zaman neden ilk fırsatta beni kendinden uzaklaştırdı "
" Öyle olması gerekiyormuş demek İpek, ağlama hadi "
Kendinden uzaklaşıp göz yaşlarımı sildi.
" Kes şunu zaten çirkinsin ağlayınca fazlasıyla çirkin oluyosun "
Dediği ile gözlerimi silip koluna vurdum.
" Çirkin olmadığımı ikimizde biliyoruz"
Diyip saçlarımı düzelttim, şaka yaptığını biliyordum eğerki şaka yapmıyorsa mahvederdim onu.
" Her neyse işte hadi toparlan çiçek parkına gideceğiz "
" Ben gelmicem "
" Fikrini sormadım İpek, hem kafanı dağıtmış olursun "
" Tamam"
Başka birşey demeden odadan çıktı. Dediği gibi kafam dağılırdı biraz iyi olurdu.
Siyah boğazlı badimi ve siyah kot pantolonumu giydim. Üzerime kalın örgü yelek giymeyi tercih ettim, hava pek soğuk gibi değildi zaten.
Son olarak telefonumu ve kulaklığımı alıp aşağıya indim.
" Karan hazırlandım ben "
" Kızım Karan dışarıda bekliyo seni "
" Tamam teyze "
Hızlıca ayakkabılarımı giyip Karan'ın yanına ilerledim.
-
Instagram: gamze.dongel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ
Teen Fiction" Seni seviyorum İpek ve bu yüzden özür dilerim " Arkasına dönmesi ile ne yapacağımı bilemez bir şekilde arkasından baka kaldım. İnsan sevdiğini söylerken nasıl arkasını dönüp gidebilirdi ? Sevdiğini arkasında nasıl bırakırdı... # 1 - mahalle (08...