— Główna rola w komedii romantycznej to coś innego niż produkcje, w których przywykliśmy cię oglądać — zauważył prowadzący.
Castiel właściwie nie wiedział czemu to ogląda. Dean powtarzał mu, że nie musi tego oglądać, ale Castiel upierał się, że będzie to oglądać, aby go wspierać, bo widział, że Dean tego wsparcia potrzebuje i teraz głupio było mu to wyłączyć. Tak, chyba o to chodziło.
Zdjęcia do filmu jeszcze nie ruszyły, ale wytwórnia już zaczęła promocję swojej nowej produkcji. Dean i Bela zostali zaproszeni do jakiegoś talk show, o którym Castiel wcześniej nawet nie słyszał, ale chyba tylko dlatego, że nie oglądał takich rzeczy. Dean nie chciał tam iść, bo nie podobały mu się zasady programu – dopuszczali wszystkie pytania od fanów, a on musiał na wszystkie odpowiedzieć zgodnie z prawdą. Powtarzał Rowenie, że to może być poważny błąd, ale ta zmusiła go, aby tam wystąpił, więc musiał tak jechać.
Castiel dostawał szału od samego patrzenia na to jak blisko Deana siedzi Bela. Było widać, że Dean próbuje uciec, ale nie miał już gdzie, bo blokowało go oparcie kanapy, na której siedzieli. Założył więc nogę tak, że prawa kostka opierała się o lewe udo, co dawało mu jakąkolwiek przestrzeń, ale odsłaniało przy tym krocze, na które Bela co chwila zerkała. Castiel rozszarpie tę kobietę gołymi rękami jak ją spotka.
— „Być wolnym" też było czymś innym i pamiętam, że sam miałem obawy czy to dobry kierunek, ale wyszło mi to na dobre, więc wierzę, że tym razem będzie podobnie — odpowiedział Dean, starając się ignorować Belę. Ona miała swoje pytania za sobą wedle zasad "kobiety przodem". To była ta łatwiejsza część, zanim przejdą do pytań od fanów, których Dean obawiał się najbardziej.
— Myślisz, że odnajdziesz się w tej roli?
— Nie przyjąłbym tej roli, gdybym miał takie obawy.
— Zapytam inaczej. Zagrasz heteroseksualnego mężczyznę, który zakochuje się w kobiecie, podczas gdy jesteś zaręczony z innym mężczyzną.
— Nie rozumiem w czym to miałoby przeszkadzać. Jestem aktorem, poza tym nie jestem gejem, byłem z kobietami.
— W internecie pojawiła się informacja, że w filmie miała być scena łóżkowa i twoim warunkiem przyjęcia roli było usunięcie tej sceny.
— Nie wiem kto to napisał...
Prowadzący wskazał na Belę, a Dean westchnął zrezygnowany, przygryzając wargę, jakby rozważał wszystko co zaraz powie czy zrobi.
Miracle wskoczył Castielowi na kolana, więc chłopak zaczął go głaskać, nadal wpatrując się w telewizor.
— Cóż, osobiście uważam, że tego typu sceny nie są potrzebne w innych filmach niż pornograficzne i nigdy nie zagram w żadnej tego typu scenie, ani z kobietą, ani z mężczyzną. To byłoby dla mnie zbyt niekomfortowe przeżycie — odpowiedział Dean, a Castiel odetchnął z ulgą, bo wyszedł z tego z twarzą.
— To nie jest zbyt popularna opinia — zauważył prowadzący.
— Wiem, zdaję sobie z tego sprawę, ale to moja opinia i jestem pewien, że są osoby, które ją podzielą.
— Przejdźmy do pytań od publiczności — zaproponował, a Bela i Dean przytaknęli. — Pierwsze pytanie jest tylko do Deana. "Czy zamierzasz jeszcze organizować spotkania z uczniami w szkołach?"
— Chciałbym, bo to świetne przeżycie móc wysłuchać kogoś kto tego potrzebuje i komuś pomóc, ale wątpię, abym był razem z przyjaciółmi z planu był w stanie to kontynuować, szczególnie, że każdy z nas ma teraz nowe rzeczy, nad którymi pracuje. Ale jestem dumny z tego co robiliśmy przez minione dwa lata.
CZYTASZ
Narzeczony [Destiel AU]
FanficKontynuacja fanfiction "Chłopak". Castiel i Dean od kilku miesięcy mieszkają razem i ich związek wydaje się być praktycznie idealny. Jednak krótko po tym, gdy Dean dostaje główną rolę w komedii romantycznej, trwałość ich relacji zostaje wystawiona n...