21. kapitola

229 7 1
                                    

Pohled Jany

Bohužel nám už skončily prázdniny a my se vracíme do školy.„Ahoj Jani, ahoj Dano."pozdravil a objal nás Derek. „Jani, co kdybychom zašli po škole ven?"jeho ruka se ocitla na mých ramenou. Jenom jsem kývla na souhlas a s Danou jsme šly do učebny, kde nám měla za chvíli začít hodina. Třetí hodinu jsme měli s Derekem a on se kolem mě začal motat. „Potkáme se po škole? Ve dvě?" „Jasný, ty víš, kdy končím?"zasmála jsem se.

Jen, co jsme skončili, šla jsem před školu, kde na mě už čekal Derek. „Půjdem na kafe?"usmál se a já jen kývla. Vzal mě za ruku a šli jsme zase do té, kde jsme byli i minule. Objednali jsme si a začali konverzaci. Derek se dotknul mojí ruky a já trochu cukla. Když moji ruku chytnul po druhé, už jsem ji nechala na stole. Povídali jsme si o všem možném a smáli se. Když jsme si povídali dvě hodiny, rozhodla jsem se, že bych už měla jít za kluky. Úplně jsem na ně zapomněla a Tomovi ani nedala vědět, kde jsem. „Měj se."políbil mě chytnul za boky. Byla jsem v rozpacích a neměla jsem ponětí, proč to udělal. „Taky, zítra ve škole."s těmito slovy jsem zmizela z kavárny a šla ke klukům.

„Ahoj."zdravila jsem kluky, když jsem se vyzouvala. „Ahoj zlato."chytl mě Tom za boky a začal líbat. „Ty ses s někým líbala?"začal se na mě mračit. „No, ehm, já, Derek mě políbil, ale já nechtěla."sklopila jsem pohled. „Čau Jano."objevil se u nás Jakub a už vedl mě za kluky. U kluků jsme byly do devíti a pak šly domů.

„...skoro celou dobu se dotýkal mé ruky a nakonec mě políbil."říkala jsem Daně, cestou domů, co se mezi námi stalo.

Ráno

Když jsem se vzbudila a osprchovala se, šla jsem hledat, co na sebe. Ze skříně jsem vytáhla černý rolák a světle modré rifle. Na to jsem si oblékla béžový kabát, vzala tašku do školy a šlo se.

„Ahoj Jani, ahoj Dano."pozdravil a objal nás Derek. Mně dokonce vlepil pusu na tvář. Hned první hodinu jsme měli spolu a Derek si sedl hned vedle mě. „Nepůjdeme dneska ven?"jeho ruka se objevila kolem mých ramenou a já jen kývla.

Po škole mě Derek už čekal a vyrazili jsme do stejné kavárny, jako včera. „Moc jsi mi chyběla."řekl, když jsme si objednali a chytl mě za ruku. Povídali jsme si dvě hodiny a dokonce za mě Derek zaplatil. Taky se nabídl, že mě doprovodí, tak jsme šli směrem ke klukům. „Těším se na tebe ve škole."loučil se se mnou. „Ahoj."objímala jsem ho. Najednou, mě začal líbat a já spolupracovala. „Uvidíme se zítra."mrknul na mě a odešel.

Chvíli jsem tam stála, než jsem se z toho vzpamatovala a pak jsem šla dovnitř. „Ahoj."přišel ke mně Tom, dal malou pusu a hned se zarazil. „Ses s ním líbala? Nezapírej, Dana říkala, že si s ním byla na kafe."probodnul mě pohledem. „Nelíbala."zapírala jsem, jak jen to šlo. Vím, jaké to je, když vás někdo podvádí a na dotyčném to jde vidět. U kluků jsme poseděly dost dlouho. Vydržely jsme u nich být do jedenácti, ale pak už jsme musely jít.

Ráno

Jen, co jsme se dostaly ke škole, už se s námi vítal Derek. „Ahoj Dano, čau kočko."políbil mě a já jen stála na místě. Následně mě chytnul kolem pasu, a proto, že jsme měli hned první hodinu společnou, si se mnou sedl do zadní lavice a jen, co začala hodina, mě začal mě líbat. Líbali jsme se skoro celou hodinu. „Dereku, já se chci učit. Já chci projít do dalšího ročníku."zašeptala jsem, když jsme se od sebe odtáhli a snažila se vnímat výklad učitele. „No tak, kočko, k čemu ti to bude, když budeme spolu?"začal mě líbat a tentokrát já povolila. Líbali jsme se tak celou hodinu a učitel to ani nepostřehl.

Další hodinu jsme měly naštěstí s Danou. „Co ten učitel říkal? Já ho vůbec nevnímala."svěřila jsem se Daně a doufala v to, že aspoň ona, na rozdíl ode mě, dávala pozor. „Ani nic důležitého. Dělala jsem si výpisky, takže si to pak můžeš přepsat. Mimochodem, přes to vaše mlaskání nešlo skoro nic slyšet."zasmála se a my vcházely do další učebny.

S Derekem jsme měly hned další tři hodiny a skoro každé jsme se spolu líbali. Naštěstí si Dana z každé dělala výpisky a já si je mohla doma v klidu opsat.

„Zlato, půjdeme dneska na kafe?"skousnul si spodní ret. „Ty nechceš, abych spala, že? Jasně že půjdeme."usmála jsem se a hned mě obdarovat sladkým polibkem. Dokonce i poslední hodinu jsme měli společnou a strávili jsme ji jak jinak, než líbáním a ignorováním výkladu.

„Uvidíme se u kluků, měj se Dereku."loučila se s námi Dana a jak říkala, šla ke klukům. Derek se s Danou objal. „Kotě, nechoď tam, buď se mnou."začal mě líbat a já nemohla odolat.

Dnes jsme šli pro změnu do jiné kavárny, než normálně. Tahle mi přišla ještě víc útulná, než tam ta. Jen, co jsme si objednali, Derek mě zas začal líbat. Přišlo mi to, že jsme jak děcka na základce, které nedělají nic jiného, než se líbají.

„Pojď ke mně."zašeptal, když jsme v kavárně byli minimálně dvě a půl hodiny. „Musím za kluky, ale zítra se uvidíme."rozloučila jsem se s ním, on mě začal líbat a jeho ruce se přemístily z mých tváří na boky.

Jen, co jsem došla ke klukům, čekala jsem, že mi bude Tom nadávat, ale on tu dneska nebyl. Pro změnu mi otevřel Radek s Natálkou. „Co je mezi tebou a Tomem. Ještě než odešel, byl docela naštvaný a volal s nějakou holkou."vyptávala se Natka. „Mě políbil můj kamarád ze školy a on hned vyšiloval. Ale, dneska jsme se líbali a tentokrát jsem to nechtěla ani zastavit. Tak moc se mi to líbilo, že jsem málem odešla k němu domů. Tom mě zabije."položila jsem si obličej do dlaní a čekala, co na to holky řeknou. Byla tu i Kája a Dana a všechny si mě vyslechly a nějak se mi snažily pomoct.

„Cítíš něco k tomu Derekovi?"zeptala se jako první Kája. „Já nevím, něco k němu cítím, ale nevím, co to je. Není to jako k Tomovi, toho miluji a jen to, jak jsem Dereka líbala, věděla jsem, že je to špatně. Vím, že to byl jen polibek, ale s Derekem to ale bylo jiné, bylo to nové, víc vášnivé?"nedokázala jsem popsat svoje pocity. „Ještě že ses s ním nevyspala."zasmála se Dana. „To není vtipný. Kdyby to zjistil, už bysme spolu nebyli."

„Ahoj, co se tu děje?"objevil se tu Josef. „Ahoj, ale nic."řekla jsem trochu sklesle. „Rozebíráme Jančin milostný život."řekla narovinu Dana. „Co se stalo?"přešel ke mně a objal mě. „Líbala jsem se s Derekem, a kdybych si neuvědomila, že to není správný, tak bych se s ním asi vyspala."zamumlala jsem mu do ramena a očividně tomu rozuměl. „To se nějak vyřeší, neboj. Stejně, Tom by tě neopustil."pohladil mě po vlasech. Josef pak šel za Radkem a my s holkami zůstaly v kuchyni, ale už jsme nerozebíraly moje problémy. Bavili jsme se o zábavných věcech, třeba jak Káju pozval kamarád z práce na oběd a objednal jí maso. Kája je veganka.


Sestřička /ff M+ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat