Pohled Jany
Ráno mě probraly paprsky slunce u mě v pokoji. Vstala jsem a šla do kuchyně, kde jsem si chtěla připravit snídani, ale když jsem zjistila, že je v lednici pouze máslo a mléko, musela jsem se vypravit do obchodu. Udělala jsem si kafe, umyla, oblékla a lehce se nalíčila. Oblékla jsem si boyfriend jeans a černý nátělník. Cesta do obchodu mi trvala 15 minut. V obchodě jsem koupila potřebné věci. Když jsem si chtěla vzít lupínky na snídani, nemohla jsem na ně dosáhnout. Najednou mi je někdo podal.
„Děkuji."
„Nemáš zač." řekl ten kluk a usmál se na mě. Mohl mít přes 2 metry. Měl krásně hnědé oči. Hned odešel. Šla jsem k pokladně. Když jsem vyšla z obchodu, venku lilo jako z konce. Nebylo vidět ani na krok. Rozhodla jsem se jít rovnou domů, stejně jsem už byla mokrá.
„Počkej tady, budeš nemocná."řekl někdo za mnou a já se otočila. Byl to ten stejný kluk, který mi podával lupínky. Hned mě chytl za rameno a táhl mě pod stříšku.
„Pojď ke mně domů, musím se usušit. Promiň, ani jsem se nepředstavil. Jsem Dominik Citta a ty jsi?"řekl a zadíval se mi do očí.
„Jana Prokopová a díky, to bys byl hodný."usmála jsem se na něj. Najednou se ke mně naklonil a políbil. V břiše jsem měla asi milion motýlků.
„Tak pojď, pojedeme ke mně domů."řekl, když jsme se odtáhli. Vedl mě k BMW.
„To je auto mých snů."vydechla jsem. Ani jsem si neuvědomila, že jsem to řekla nahlas. Dominik se jen usmál.
„Prosím, princezno."otevřel mi dveře. Když jsem si sedla, oběhl auto ze zadu a nasedl si. Choval se jako gentleman. Po cestě bylo ticho. Za necelých 15 minut jsme zastavovali.
„Máš to tu hezké."pochválila jsem mu to tu.
„Na, tady máš moje triko. Převleč se."hodil po mě černé triko.
„Děkuju, dáš mi nějaký tepláky nebo tak?"
„To triko ti bude po kolena, to je dobrý. Co děláš? Tady se převleč."řekl, když jsem se chtěla dostat z pokoje.
„Dobře, ale nekoukej." Dominik se otočil zády a já se rychle převlékla. Měl pravdu, mám ho až po kolena. Dominik se po chvíli otočil.
„Sluší ti to."usmál se a přibližoval se ke mně. Začala jsem couvat. Za chvíli jsem narazila do zdi. Dominik se usmál a měl v očích plamínky. Začala jsem se trochu bát. Začal mi dýchat na krk a já měla husí kůži. Začal mě líbat. Měl tak jemné rty a krásně voněl. Když si rozepl kalhoty odstrčila jsem ho a odběhla do koupelny. Zamkla jsem se a začala brečet.
„Jano, jsi v pohodě?" ozval se Dominik za dveřmi.
„Jestli jsi mě chtěl jen na jednu noc, měl sis najít někoho jinýho."
Pohled Dominika
Nechtěl jsem jí nějak ublížit. Je moc hezká a sexy. Už od prvního okamžiku byla jiná, než ostatní.
„Jano, zlato, promiň, nechtěl jsem ti nějak ublížit. Šel jsem na to moc rychle. Moc se ti omlouvám, můžeš mi to prosím odpustit?" Najednou se odemkly dveře. Jana měla rudé oči od breku. Hned jsem jí objal.
„Promiň mi to."zašeptal jsem a ona se nanovo rozbrečela. Stáli jsme tam asi 10 minut.
„Odpouštím ti to." Spadl mi kámen ze srdce.
„Kouříš?"zeptal jsem se, když jsme se odtáhli. Jen kývla na souhlas. Šly jsme na balkon a zapálili jsme si. Povídali jsme si a pak na mě došel hlad.
ČTEŠ
Sestřička /ff M+ [DOKONČENO]
Fanfic„Jani, budu na tebe myslet, jak to jen půjde. Užij si to." silně mě objal. „Taky na tebe budu myslet." měla jsem na krajíčku, protože nesnáším loučení. Když jsem se otáčela k Pepovi zády, že už musím, přitáhl se mě k sobě za zápěstí. „Miluji tě a vž...