13. kapitola

301 11 1
                                    


Pohled Jany

Už to je měsíc, co s Josefem nemluvím. Minulý týden vydal nové album s názvem Prototyp. Hned jsem mu psala, že je skvělé, ale taky, že se mi po něm stýská. Když jsem to nechala Daně přečíst, šílela. „Nemůžeš mu napsat, že se ti po něm stýská. Nech ho, až se ozve sám."vyčítala mi. Ve škole jsem se začala hodně bavit a Derekem. Jedna holka, Markéta, říkala, že se jí moc nezdá. Mně ale přijde v pohodě. Mockrát jsem ho pozvala k nám do bytu na kafe, ale vždy odmítnul a řekl něco ve stylu, že nemá čas, že musí za mámou jí s něčím pomoct. Už mi to přijde ohraný.

„Ahoj, nechceš k nám už přijít?"ptám se ho po škole. „Čau, představ si, že mám dneska čas. Nechtěla bys radši jít někam do baru? Slyšel jsem, že ve Žlutém psovi je dneska nějaká show."navrhne. „To je skvělý nápad. Ještě, že je zítra sobota a nejde se do školy."nedokážu si představit, jak bych ještě s kocovinou šla do školy. „Tak v deset tě vyzvednu?" „To bys byl hodný. Papa." „Čau."loučíme se a za chvíli za mnou přijde Dana. „No kdes byla?" „Ten učitel chtěl smazat tabuli, protože jsem tam zůstala poslední."zavrátila oči a my šly domů.

Jen co jsme přišli domů, volal mi Tomáš. „Čau Jano, dneska máme show ve Žlutým psovi. Zveme vás a můžete jít zdarma."říká nadšeně a mně dochází, že o této show mluvil Derek. „Čau Tome, tak to je super. Před chvíli mě pozval kamarád, že ve Žlutém psovi je nějaká show. Já nevěděla, že tam hrajete vy."říkám mu na rovinu. „Tak to může jít taky zdarma a jít za námi do backu. Už se na vás těším."řekl nadšeně. „My taky. Tak se mějte se." „Čau."típnul hovor a já ve zkratce řekla Daně, proč volal. Ta byla nadšená, jako já. Derekovi jsem napsala, že s námi půjde Dana a že máme vstup volný. Souhlasil s tím a vůbec mu nevadila.

„Myslíš, že mě zve na rande?"ptám se Dany, když přemýšlím, co na sebe. „Jasně. Sis nevšimla, jak na tebe pořád kouká?"volá na mě. „Co kdybych si vzala něco takového?"navrhuje a přichází už oblečená za mnou do pokoje.

 „Co kdybych si vzala něco takového?"navrhuje a přichází už oblečená za mnou do pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„To je skvělé. A není to ani tolik vyzývavé."říkám jí svůj názor. „Super. Teď ti vyberu oblečení já."děsím se představy, co vytáhne. Nakonec to není ani tak hrozné. „Jsi kočka. V tomto ho určitě sbalíš, a když ne, tak do postele ho určitě dostaneš."uculí se.S Danou si obě necháme rozpuštěné vlasy, ale decentně se namalujeme. Za chvíli už na nás dole čeká Derek, tak jdeme. „Wow. Vypadáte úžasně."řekne, když nás uvidí. „Já ti říkala, že se mu líbíš."pošeptá mi Dana a my jdeme.

Když jsme došli do klubu, do nosu nás praštila silná vůně alkoholu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme došli do klubu, do nosu nás praštila silná vůně alkoholu. Po skvělém koncertu, jsme šli do backu za kluky. Jen, co jsme otevřeli dveře, vyskytl se mi pohled na Josefa, na kterém seděla Nella, se kterou se líbal. I když s ním už nechodím, do očí se mi zase nahrnuly slzy. Chtěla jsem hned odejít, ale Tom mě zastavil. „Měl jsi mi říct, že tu bude!"vyjela jsem na něj a všichni v této místnosti se na mě podívali. „Na mě nevyjížděj! Nikdo to taky nevěděl. Pojď ke mně zlato."silně mě objal. Když jsem se podívala na Josefa a tu krávu, dál se líbali a vypadalo to, že jsem pro ně vzduch. Nakonec se zvedli a někam odešli. „Vy spolu chodíte?"zeptal se po chvíli Derek. „Ne, jsme jenom kamarádi, tak jako všichni tady."odpověděl za mě Tom. Dana šla za Kubou a za chvíli se tu objevily Nat, Kája a Elis. Protože se chtěl Derek s kluky o něčem, čemu já nerozumím pobavit, s holkami jsme šli na bar.

Po minimálně deseti panácích, jsme byly všechny hodně mimo. „Zlato,"zašeptal mi někdo do ucha a jeho ruce se objevili na mém pasu. Nestihla jsem se na něj otočit, protože mi zase začal šeptat do ucha. „Pojď se mnou. Ukážu ti, co umím."kvůli alkoholu v krvi jsem dotyčnému neodporovala. Přehodil si mě přes rameno a já se začala smát. Holky, které mě viděly a trochu vnímaly, se taky smály, ale hlavně mě fotily. Dotyčný člověk mě odnesl do tmavého pokoje a začal svlékat. Když byla řada ně mně, začala jsem s tričkem. Jen co jsem mu ho přetáhla přes hlavu, vyskytl se mi pohled na jeho obličej. Byl to Šimon. Byl to ten Šimon, který mě na základce znásilnil. Můj dech se zrychlil a ruce se mi třásly. Chtěla jsem mu utéct, ale pevně mě chytil za boky a nepouštěl. „Prosím, Šimone, neubližuj mi."zašeptala jsem. „Proč bych ti měl ublížit?"zašeptá a já ucítím jeho teplý dech na mém hrudníku. Cítím, že má taky hodně napito. Začne si rozepínat kalhoty a mě se zase zmocní ten strach, který jsem měla naposledy na základce. Bojím se, že mu podlehnu a stane se to zase. V momentě, kdy nedává pozor, ho kopnu mezi nohy a rychle od něj uteču. Jenom ve spodním prádle, se zbytkem oblečení v rukou, vběhnu od jiného pokoje. „Hej!"ozve se hlas. Když se podívám, jsou tam Dana s Kubou. Rychle vyběhnu ven a vrazím do Dominika. „Tak trojka, jo?"řekne a hlavou kývne ke dveřím, odkud jsem vypadla. „Ne. Ši-Šimon. Je t-tady."vykoktám ze sebe. „Jaký Šimon?" To je blbec. Pomyslím si. „Chtěl sex."šeptám se strachem. „Jako Šimon? Ten Šimon?"dochází mu, o kom mluvím. Jen kývnu hlavou na souhlas. „Ty kurvo."slyším a dokonce vidím Šimona, jak jde ke mně. „To je on?"zeptá se. Pípnu na souhlas. Vidím Dominika, jak se do něj pustí. Mlátí se hlava nehlava. Najednou se tu objeví Radek a Dan. „Co to?"zeptá se Radek, ale já mu nemůžu odpovědět. Bojím se, že se Dominikovi něco stane. Šimon byl totiž vždycky rváč, který se nebál prosadit svůj názor. Oba nečekají na odpověď a začnou ho taky mlátit. Najednou cítím, jak mě někdo chytá kolem pasu a odnáší pryč. Začnu vyšilovat, ale nikdo na to nereaguje. „Budeš v bezpečí, slibuji."řekne dotyčný, ale mě to neuklidní, spíš vyděsí ještě víc. Následně si už nic nepamatuji.

Ahojte! Už dneska pro vás mám další kapitolu. Doufám, že se vám bude líbit. Kdo si myslíte, že odnesl Janu? Koho typujete? Papa za týden♥

Sestřička /ff M+ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat