2. Kapitola

855 17 0
                                    

Pohled Jany

Probudila jsem se kolem desáté. Na mém boku byla Dominikova ruka a já se zděsila. Když jsem se odkryla, viděla jsem, že mám pyžamo. Ale já se nepřevlíkala! My jsme spolu spali?! Honilo se mi hlavou.

„Dobré ráno babe."slyšela jsem Dominikův hlas.

„Dobré, my- my jsme spolu...?" vykulila jsem na něj oči.

„Ne, neboj. To bych ti neudělal, i když jsi vypadala roztomile."spadl mi kámen ne srdce.

„Ani nevíš, jak moc jsem ráda." Vstala jsem a šla udělat snídani. Na snídali jsem udělala tousty.

Když byla snídaně hotová, do kuchyně za mnou přišel Dominik.

„Hm...to krásně voní, je tu něco i pro mě?"

„Tohle je pro tebe."přisunula jsem k němu talíř a hned se do toho pustil. Také jsem začala jíst.

„Fo fe dobfé."řekl Dominik a já se začala smát. Po snídani jsme uklidili nádobí do myčky a já se šla osprchovat. Když jsem vylezla ze sprchy, došlo mi, že jsem si nepřinesla oblečení a tak jsem si vzala Dominikovo triko. Lehce jsem se nalíčila a vyšla z koupelny. Viděla jsem Dominika, jak spí na sedačce, tak jsem ho nechala.

„Dej mi Becherovku a neser mě."řekl Dominik ze spaní a já se uchechtla. Byl tak roztomilý. Šla jsem si udělat kafe, ale moje gramotnost si řekla, že ho musí probudit. Spadla mi rychlovarná konvice a Dominik nadskočil.

„Domi, promiň, nechtěla jsem tě vzbudit. Chceš taky kafe, když jsi vzhůru? Samozřejmě bez kofeinu."

„To bys byla zlatá. Já se mezitím osprchuji."řekl a uculil se. Když vyšel Dominik ze sprchy, měl jen ručník kolem pasu a byl sexy. I když se mi moc nelíbí tetování, tohle bylo sexy.

„Ty! Ty máš moje triko! Že tě chytím!"

„Nechytíš, nechytíš!"křičela jsem jak malé dítě a běhala po bytě.

„Mám tě!"řekl po chvíli Dominik a chytil mě do vzduchu.

„Dej mi to tričko, nebo si ho budu muset vzít sám."řekl a měl v očích jiskřičky. Přiblížil se ke mně a zašeplat mi do ucha.

„Já si ho vezmu i bez tvojí pomoci."měla jsem na těle husí kůži. Rychle jsem si ho sundala a poodstoupila jsem od něj.

„Na."šeptla jsem a šla si pro svoje oblečení. Vzala jsem si šedé tepláky a bílé tričko s krátkým.

„Co chceš dneska dělat? Mám dneska noční, takže v deset musím být v práci."

„Můžeme se jít někam projít. Mohli bychom jet na jednu louku za Pardubicemi. Tak se obleč a můžeme vyrazit."rychle jsem zaplula do ložnice a hledala, co na sebe.

Ze skříně jsem vytáhla černý nátělník a kraťásky. Přes to jsem přehodila šedý svetřík, na nohy jsem si dala bílé tenisky a mohla jsem jít.

„Wow. Sluší ti to."vydechl Dominik a začal mě líbat. Hned jsem začala spolupracovat a dala ruce do jeho vlasů a občas za ně zatáhla.

„Pojď."řekl, když jsme se od sebe odtáhli s nedostatkem kyslíku.

„Cesta bude trvat 20 minut, tak bychom si mohli zahrát moji oblíbenou hru." Trochu jsem se zděsila, když řekl "moji oblíbenou hru."

„Ptáš se na otázky a ten druhý musí popravdě odpovědět. Já začnu. V kolika letech jsi dostala první pusu od kluka?"

Sestřička /ff M+ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat