Sushi a sushi

26 3 2
                                    


-Hogy tessék?- nem értettem tisztán hogy mit mondott, túlságosan elvoltam foglalva azzal hogy feldolgozzam a történteket.

-BTS...- az eddigi lendületes beszéde átment halk suttogásba. Úgy tűnik zavarba jött attól hogy megláttam ezzel a BTS-el vagy mivel- Menjetek vissza a pincébe, majd később folytatjuk- mondta elpirulva, még mindig nem sikerült felülemelkednie lányos zavarán.

A BTS zokszó nélkül elindult vissza a pincébe, de amielőtt még megtették volna számomra ismeretlen nyelven mondtak valamit és meghajoltak. Már hozzászoktam hogy sokmindent nem értek úgyhogy improvizáltam megint.

-Sziasztok... gondolom. Figyi ezek most mit mondtak?- néztem rá kérdőn. 

Bő tíz másodperc elteltével kicsit összeszedte magát és válaszolt. Mindeközben elindult a ládák irányába.

-Ti-tok!- vetette nekem hátra.

Úgy érzem ő se lesz nagy abban hogy megértsem az itt folyó eseményeket. Ki ő és mit keresett a pincébe a BTS-el? Talán majd később hajlandó lesz többet elárulni, mégiscsak most találkoztunk elsőnek. Odaért a ládákhoz és elezdte kiüríteni a tartalmukat a földre.

-Hé te most mit csinálsz? Tudod mennyit szenvedtem amíg összerendeztem a tartalmukat?- futottam oda hozzá felemelve a hangomat. Szembefordultam vele erre ő elfordította a fejét, mintha egy kis idő kéne neki hogy a szemembe tudjon nézni. Pár másodpercel később visszafordult, és már nem láttam a szemén hogy zavarban lenne.

-Honey ez neked össze van rendezve? Hát nézd mán meg, ez például szemét a kukába megy nem a maradványok közé. Ez pedig ebbe bele...- bőszen elkezdte rendezni a ládát, néha mintha magyarázat képpen mondott volna nekem valamit de jobban lefoglalt a közeledő léptek hangja. Ki lehet az lehet szólnom kéne, de már késő volt.

-Heyoo, -mondta a bokorból előbújva- hé Sushi te hogyhogy előbújtál? Látom segítesz az üresfejűnek uwu.

-Hé én is itt vagy....-megse várta hogy végigmondjam. Teljesen belemerült a Sushival folytatott beszélgetésébe, már ha ezt lehetett annak nevezni. Olyan lendülettel beszélt hogy alig hagyta szóhoz jutni szegényt, de úgy tűnt mintha hozzászokott volna már ehhez.Inkább szépen megvárta hogy végigmondja hogy utána hozzáfűzze a gondolatait.

-Képzeld, az új fijú kitalált valami új szót, hogy is volt szarkizmus vagy mi? Azt mondta amikor megdicsért, ez valami vallás lenne amit számomra alapított? QWQ- olyan boldogan mondta, talán várok vele egy kicsit hogy elmondjam az igazi jelentését- Ja ja ja és képzeld, már az első napját a lyukba töltötte amit ástál, non vicces volt. Legszívesebben elástam volna, de megsajnáltam egy kicsit.

Ezek voltak igazából a legfontosabb részletek a monológjából. A többi itachiról való ömlengés és cukiskodás volt csak.

-Figyelj Katty nem akarlak kiábrándítani de... A szarkazmus nem teljesen azt jelenti amire gondolsz- mondta bizonytalanul, szerintem ő se volt biztos benne hogy ez a legjobb pillanata a felvilágosításának.

-Akkor mit jelent!! Hazudtál nekem, kibelezlek :)) - nézett rám megvető pillantással.

- Álljunk csak meg, te jelentetted ki hogy mit jelent. Nem is hagytál szóhoz jutni, és alapból honnan jött ez a vallás a szarkazmusból? Eddig egy madárra gondoltál a szó hallatán- próbáltam magamat megvédeni, úgy tűnik egy kicsit használt. De nem elég, még mindig durcán nézett rám, segitségkérően Sushi felé fordultam.

-Katty maradjunk annál hogy azt jelenti amire gondolsz, és le van zárva kápise?- nézett rá ellenkezést nem tűrően.

-Yupp uwu, tudtam hogy ezt jelenti.- egyből vissza is jött a jókedve, talán nem is fog rá emlékezni pár nap múlva.

Egy palacsinta életeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant