Hazaút

8 3 1
                                    

Szúró fájdalomra ébredtem, mikor kinyitottam a szememet azt láttam hogy Kitty és Sushi áll mellettem. Már világos volt, viszont a pontos időt nem voltam képes megállapítani tekintve hogy még mindig a barlangban voltunk. Viszont Kitty mit keresett itt, neki otthon kéne lennie és vigyáznia a házra.

-Kitty te mit keresel itt?-próbáltam felé fordulni, habár még mindig fájt mindenem.

-Nyugi te sem hiányoztál gyökér UvU. Viszont jó látni hogy ott vagy ahol lenned kell-mondta miközben fentről nézett le rám. Nem értettem  miről beszél, de biztos piszkálni akar mint mindig.

-Pontosan mire gondolsz? A mocsokban megtörve vagy mi?- reménykedtem hátha ki tudom találni mire gondol, úgy értelmét veszti neki is a piszkálódás.

-Pontosan, úgy tűnik fejlődő képes vagy- ránézett Sushira mintha valami olyan dologra gondolnának amiről nem tudok.

-Ha csak meg nem hal ez az idióta a hősködésben. Baka...-volt egy kevés aggódás a hangjában, mintha tényleg érdekelné hogy mi lesz velem. Habár nem értem mi a bajuk, szükséges volt hogy megakadályozzam az erdőtüzet, mégha ez az életembe is került volna.

-Szükséges lépés volt, megpróbálta felgyújtani az egész erdőt. Ha ez sikerült volna neki akkor nem csak én halok meg, hanem ti is... És csak ez lebegett a szemem előtt- a hangom határozott volt. Ebben az egy dologban nem tűrtem hogy kioktassanak, nem hősködtem hanem csak megakartam menteni az életüket. -Ez olyan nagy baj lenne?

-És ezt miből szűrted le pontosan te idióta? Alapanyagokat máshonnan is tudunk szerezni, az erdőtűz meg nem úgy működik hogy egyből az egész mindenség lángokban áll. Mielőtt elért volna a házunkig biztos vagyok benne hogy eloltották volna a tűzoltók.Azért ennél többet ér az életed-Sushi hangjában düh volt, éreztem hogy haragszik rám csak tudnám hogy miért. Csak jót akartam.

-Igen te gyökhér, ne merészelj meghalni mert én akarlak leszúrni UwU- közben viccesen imitálta ahogy éppen meggyilkol. Mit ne mondjak eléggé brutális elképzelései voltak arról hogy hogyan fog megkéselni. Nem is az hogy gyorsan egy szúrással végez velem, hanem már a huszadiknál járhatott de végre abbahagyta.

-Figyelj Katty, szegényből te most ementáli sajtot szeretnél csinálni vagy csak megkéselni? Mert egyáltalán nem mindegy-Kérdezte sushi de nem folytotta vissza a nevetését közben. Teljesen megértettem mivel én is viccesnek találtam.

-Mindkettő, minél több lyuk van rajta annál jobb QwQ-kicsit gondolkozott a válaszán, de büszke volt a végeredményre.

-Igazából rájöttem, én nem szeretnék így meghalni szóval inkább megyek és levetem magam egy szikláról-próbáltam befejezni ezt a témát, így hátha leszállnak róla ha ilyeneket mondok. Szeretnék valami másról is beszélni, az a tegnapi személy van egy olyan érzésem hogy Sushi volt. És azt se értem hogy lehet Kitty itt máris.

-Idióta

-Gyökér

Mondták tökéletesen egyszerre, mindig csak bántanak nem hiszem el. De úgy érzem már nem fognak ezen lovagolni.

-Figyeljetek, tegnap volt itt valaki. Nem ismertem meg de valahonnan nagyon ismerős volt, Sushi nincs ötleted ki volt az?-kérdeztem és felé fordultam, ha valaki ő biztosan tudja hiszen itt volt. Legalábbis gondolom, hol máshol lett volna?

-Nyem tudom, biztos akkor járt itt amikor épp elmentem Kittyért. De milyen volt? Mármint nem mintha érdekelne...-olyan furcsa volt, emellé még Kitty is túl boldognak tűnt.

-Hát nem tudom, nagyon kedves volt annyi biztos. Megértő és segített kiadni magamból minden érzelmet. Olyan... melegséggel töltött el ahogy beszélt hozzám-nem tudtam már mást mondani. Hiába nem ismertem ott motoszkált bennem hogy valahonnan ismerős nekem.

Egy palacsinta életeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz