1. Gdzie spotkaliście się, po raz pierwszy
Mirio - W pierwszej klasie gimnazjum. Od samego początku mieliście wspólne tematy do rozmowy, jak i wspólne charaktery.
2. Gdzie spotkaliście się, po raz drugi.
Mirio - Ekhem znów w szkole.
3. Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi
Mirio - Po około 6 miesiącach, od waszego pierwszego spotkania.
4. Po jakim czasie zaczął czuć do ciebie coś więcej^^
Mirio - Po 4/5 lat od waszego zaprzyjaźnienia się.
5. Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)
Mirio - Łopatki. Wręcz uwielbia cię po nich "smyrać", a to wszystko dlatego, że uważa je za bardzo atrakcyjne.
6. Co w tobie lubi najbardziej (charakter)
Mirio - Determinację. Mimo kilku przeszkód jakie miał*ś podczas zdawania do następnych klas, nigdy się nie poddawał*ś.
7. Jakie jego zdjęcie masz na tapecie
Mirio - Mimo że te zdjęcie ma już kulka lat, nadal je tak samo uwielbiasz. A zrobił*ś je, podczas jednego z waszych wypadów, w gimnazjum.
8. Gdzie lubi cię całować.
Mirio - W brzuch. Zazwyczaj kiedy cię tam całuje, śmiejesz się uroczo. Dlatego kiedy tylko ma okazję, właśnie tam cię całuje.
9. Jak cię nazywa
Mirio - [Imię-chan/kun], Neko-chan, promyczku.
10. Co robi, gdy ma chcice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mirio - Najczęściej łapie go ochota, kiedy jesteście sami. A wtedy robi się bardzo, ale to bardzo, natarczywy. Mam tu na myśli to, że wręcz rzuca się na ciebie i zaczyna cię obcałowywać, błądząc dłońmi po twoim ciele.
11. Wasz ulubiony smak lodów.
Mirio - Nie macie swojego ulubionego smaku, wszystkie lubicie tak samo. No może zdarzy się, że czasem jeden bardziej wam smakuje, a drugi mniej. Ale generalnie nie macie, swojego ulubieńca.
12. O kogo jest zazdrosny
Mirio - O nikogo. Nie czuję żadnej potrzeby, żeby być o ciebie zazdrosnym. No czasem czuję delikatną zazdrość, ale stara ci się ufać w stu procentach.
13. Po jakim czasie się godzicie, po kłótni
Mirio - Po około 50 minutach. Staracie się dość szybko godzić, bo uważacie że nie ma co marnować czasu, na jakieś fochy.
14. Gdzie poszliście na pierwszą randkę
Mirio - Do fabryki czekolady. Interesowało was jak wygląda taka produkcja, więc kiedy tylko blondyn dorwał dwie wejściówki. Wykorzystał sytuację i zaprosił cię na randkę.
15. Wasza ulubiona piosenka
16. Co robi, gdy płaczesz
Mirio - Przytula cię mocno, co jakiś całując cię w ramię, szyję, ucho, policzek. Starając cały czas cię pocieszyć.
17. Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku
Mirio - Tamaki. Raz bez pukania wszedł do pokoju blondyna, okurat kiedy się przytulaliście.
18. Wasza najgłupsza akcja, jaką zrobiliście
Mirio - Mieliście ich dość sporo, ale oboje byście stwierdzili, że jedną z takich głupszych akcji, była ta kiedy wpadliście do stawu. A wydarzyło się to podczas waszego spaceru po parku, niestety zachciało ci się go denerwować, przez co zaczął cię gonić. Podczas twojego panicznego uciekania przed nim, zaczęł*ś uciekać wokół stawu. Niestety po pewnym czasie dogonił cię, łapiąc cię za dłoń i przyciągając do swojej klatki piersiowej, tracąc przy tym równowagę i wpadając wraz z tobą, do wody.
19. Ile będziecie mieć dzieci i jakiej będą płci
Mirio - Będziecie mieli córeczkę.
20. Jak będzie miała na imię
Mirio - Kinuye
21. Po kim będzie miała moc
Mirio - Będzie miała moc po nim, ale będzie ona trochę zmodyfikowana.
22. Jak będzie wyglądać
Mirio - Będzie ona miała krótkie [kolor włosów], niebieskie oczy (takie jak Mirio) i będzie ona dość wysoką dziewczyną, bo będzie ona miała 179cm.
23. Na ile cię ocenił, jak pierwszy raz cię zobaczył
Mirio - Nie ocenił cię, bo uważał że nie jest to bohaterskim zachowaniem.
24. Do czego ci się nie przyzna
Mirio - Że gdyby nie był z tobą, to umówił by się z Tamakim. Sam nie wie skąd mu się to wzięło, ale raz kiedy rozmyślał, co by zrobił jak by cię nie było, właśnie o tym pomyślał.
25. Czy na początku myślał poważnie, o waszym związku
Mirio - No tak pół, na pół. Co prawda znał cię tyle lat, ale miał pewne wątpliwości co do tego.
Selfshipy
Mirio Togata
∆ Kiedy jesteś chora/chory nie opuszcza cię ani na centymetr i nawet rezygnuję z treningów itp.
∆ Co weekend chodzicie do szpitala i pomagacie ludziom chorym na raka.
∆ Staracie się codziennie jeść ze sobą śniadania, obiady i kolacje. Choć nie zawsze wam to wychodzi.
∆ Oboje przynajmniej raz w tygodniu, staracie się socjalizować Tamaki'ego.
26. Kto dominuje w waszym związku
Mirio - Zdecydowanie on. Nie czułbym się komfortowo będąc uległym, a ty będąc dominującą/dominującym.
27. Kto/Kogo niechcący (lub nie) cię pocałuje/pocałujesz?
Mirio - Nejiro. Wszystko było jednym wielkim wypadkiem, który był spowodowany przez Izuku. Który wywrócił się o własne nogi.
28. Jak zareagował, na ten pocałunek
Mirio - Poczuł trochę zazdrości, ale wiedział że to wszystko było niechcący. Bo przecież spróbował złapać Deku, ale coś mu nie pykło.
______
Zaczynam uzupełniać postacie i właśnie skończyłam Togate. Wstawiam to uzupełnienie w formie przeprosin, za długą nie obecność ;)
~Naleśnik-Chan~