1. Gdzie spotkałyście się, po raz pierwszy
Jiro - Na koncercie [Twój ulubiony zespół].
2. Gdzie spotkałyście się, po raz drugi
Jiro - Na lekcjach gry, na perkusji.
3. Po jakim czasie zostałyście przyjaciółkami
Jiro - Po około roku, od waszego drugiego spotkania.
4. Po jakim czasie zaczęła czuć do ciebie coś więcej^^
Jiro - Po około trzech, czterech lat od waszego zaprzyjaźnienia się.
5. Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)
Jiro - Nie ma takiej rzeczy, której by w tobie najbardziej lubiła. Uwielbia każdy centymetr twojego ciała i nie ma żadnego miejsca, którego by nie lubiła lub lubiła bardziej.
6. Co w tobie lubi najbardziej (charakter)
Jiro - Determinację i zamiłowanie. Twoja determinacja i zamiłowanie do muzyki, wręcz ją urzekają. Mimo tylu nie powodzeń starałaś się poprawiać, co ci bardzo dobrze wychodziło, widać wręcz było że robiłaś to z miłością.
7. Jakie jej zdjęcie masz na tapecie
8. Gdzie lubi cię całować
Jiro - Skroń i czubek głowy. Kiedy cię tak całuje czuje, że ma kim się opiekować. Te pocałunki są dla niej, bardzo ważnym gestem, dlatego dość często to robi.
9. Jak cię nazywa
Jiro - [Imię]-Chan, Tenshi-chan, [Imię]
10. Co robi, gdy ma chcice
Jiro - Całuje cię delikatnie po płatku ucha, szepcze jakieś urocze, jak i delikatnie zboczone rzeczy. Jednocześnie obejmując twoją talię.
11. Wasz ulubiony smak lodów
Jiro - Jagodowy. Zazwyczaj chodzicie do jedynej lodziarni, która robi ten smak bardziej kwaśny, niżeli by słodkie. Ale zdarza wam się pójść gdzieś indziej, ale wtedy nie smakują one wam tak bardzo.
12. O kogo jest zazdrosna
Jiro - O twojego brata/siostre (jeżeli [reader] jest jedynaczką, to przykro mi ale tu nie jest XD). Masz bardzo dobre relacje z swoim rodzeństwem i spędzasz z nim/nią dużo czasu. Przez co Kyoka czuje się zazdrosna, bo spędzasz z nią mniej czasu.
13. Po jakim czasie się godzicie, po kłótni
Jiro - Po około godzinie, dwóch. Obie wtedy potrzebujecie spędzić trochę czasu w samotności i przemyśleć wszystko. Zazwyczaj po prostu do siebie dzwonicie i nie wspominacie nic co miało miejsce.
14. Gdzie poszłyście na pierwszą randkę
Jiro - Do sklepu muzycznego, w którym sobie doradzałyście. Wyglądało to jak zwykłe spotkanie, ale dla was to była randka.
15. Wasza ulubiona piosenka
16. Co robi, kiedy płaczesz
Jiro - Owija cię kocem, kładzie twoją głowę na swoich udach i delikatnie bawiąc się twoimi włosami, śpiewa ci cicho.
17. Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku
Jiro - Tokoyami. Zobaczył was kiedyś na mieście, ale nic nikomu nie powiedział, nawet wam. Bo przecież, co go to obchodzi?
18. Wasza najgłupsza akcja, jaką zrobiłyście
Jiro - Zaczęłyście kłócić się w sklepie muzycznym, która z was ma kupić struny do gitary. Bo niestety podczas waszej małej "bitki" zepsułyście struny. Niestety wina leżała po obu stronach, ale nie chciałyście się do tego przyznać. Co skończyło się tym że dostałyście całkowity zakaz wchodzenia do sklepu.
19. Ile będziecie mieć dzieci i jakiej będą płci
Jiro - Będziecie miały syna.
20. Jak będzie miał na imię?
Jiro - Akinori
21. Jaką będzie miał moc?
Jiro - Będzie miał moc po Jiro.
22. Jak będzie wyglądał
Jiro - Będzie średniego wzrostu chłopakiem, o pięknych [Twój kolor oczu] oczach i ciemnych fioletowych włosach, które praktycznie zawsze będzie związywał w warkocza.
23. Na ile cię oceniła, jak pierwszy raz cię zobaczyła
Jiro - 7/10
24. Do czego ci się nie przyzna
Jiro - Że kiedyś podobał jej się Kaminari, było to chwilowe zauroczenie, które uważa teraz za idiotyczne.
25. Czy na początku myślała poważnie, o waszym związku
Jiro - Po części tak, choć martwiła się że jest to chwilowe i może nie wyjść z tego coś większego.
Self shipy
Kyoka Jiro
∆ Zawsze kiedy masz problem spać, nuci ci jakieś piosenki.
∆ Co kilka miesięcy lubi ci dawać kostkę z do gry na gitarze, którą sama maluje itp
∆ Kiedy jest chora, nie chce żebyś przy niej było, bo martwi się że się zarazisz.
26. Kto dominuje w waszym związku
Jiro - Ona, choć nie zawsze jej to wychodzi.
27. Kto/Kogo niechcący (lub nie) cię pocałuje/pocałujesz?
Jiro - Niechcący pocałowała cię Tsuyu. Wydarzyło się to, kiedy razem z grupą dziewczyn z klasy Jiro, poszłyście na plażę. Podczas gry w siatkówkę, Asui wywróciła się na piasku, prosto ba ciebie.
28. Jak zareagowała na ten pocałunek
Jiro - Śmiała się z tej sytuacji, mimo odrobiny zazdrości.