Uzupełnienie Tokoyami

3.6K 70 132
                                    

Postać na życzenie: __cimcirimcim__

Miłego czytania^^

1. Gdzie spotkaliście się, po raz pierwszy

Tokoyami - Na spotkaniu Hawksa z fanami.

2. Gdzie spotkaliście się, po raz drugi

Tokoyami - W parku.

3. Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi

Tokoyami - Po 1,5 roku od waszego drugiego spotkania.

4. Po jakim czasie zaczął czuć do ciebie coś więcej^^

Tokoyami - Po 8 miesiącach waszej przyjaźni.

5. Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)

Tokoyami - Ramiona. Uważa je za bardzo wygodne, dlatego często kładzie na nich swoją głowę.

6. Co w tobie lubi najbardziej (charakter)

Tokoyami - Tajemniczość. To że ciężko wyczytać twoje emocje i ten fakt, że ciężko jest ciebie dokładnie poznać.

7. Jakie jego zdjęcie masz na tapecie

Tokoyami - Byliście wtedy na nocnym spacerze.

Tokoyami - Byliście wtedy na nocnym spacerze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


8. Gdzie lubi cię całować

Tokoyami - Czoło. Za każdym razem, kiedy dotknie dziobem twoje czoło słychać dość głośno puste "puk", przez co zawsze się śmieje. Dlatego jest to jego ulubione miejsce, do całowania cię.

9. Jak cię nazywa

Tokoyami - [Imię]-Chan/Kun, księżniczko/księciu(lku XD), słonko

10. Co robi, gdy ma chcice ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tokoyami - Kładzie głowę na twoim ramieniu i zaczyna rękami głaskać twoje biodra i talię.

11. Wasz ulubiony smak lodów

Tokoyami - Jabłkowy. Co tu dużo mówić, poprostu uwielbiacie jabłka.

12. O kogo jest zazdrosny

Tokoyami - Asui. Za dużo spędzasz z nią czasu, co nie podoba się Fumikagiemu i Darkshadowłowi (nie wiem jak go odmienić :>).

13. Po jakim czasie się godzicie, po kłótni

Tokoyami - 3 godziny. W tym czasie Darkshadow go przekonuje, aby cię przeprosił.

14. Gdzie poszliście na pierwszą randkę

Tokoyami - Do parku. W skrócie wasza randka wyglądała tak: połowę dnia spędziliście na drzewach, a drugą pod nimi cały czas rozmawiając i śmiejąc się.

15. Wasza ulubiona piosenka

Tokoyami


16. Co robi, kiedy płaczesz

Tokoyami - Tuli cię i całuje w czoło, po jakimś czasie Darkshadow i Fumikage pytają się co się stało.

17. Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku

Tokoyami - Darkshadow. Chyba każdy rozumie dlaczego?

18. Wasza najgłupsza akcja, jaką zrobiliście

Tokoyami - Próbowaliście wymknąć się w nocy do lasu, niestety przyłapał was Tenya. Co skończyło się tygodniowym aresztem i sprzątaniem dormitoru.

19. Ile będziecie mieć dzieci i jakiej będą płci

Takoyami - Będzie mieli dwójkę dzieci. Dziewczynkę i chłopczyka.

20. Jak będą mieli/miały na imię

Tokoyami - Dziewczynka Rin,
chłopiec Tashiro.

21. Po kim będą mieli/miały moc

Tokoyami - Rin po nim,
Tashiro po tobie.

22. Jak będą wyglądać

Tokoyami - Rin będzie wysoką dziewczyną, o [Twój kolor włosów] włosach i [Twój kolor oczu] oczach.

Tashiro będzie niskim chłopakiem, o czarnych włosach i [Twój kolor oczu] oczach.

23. Na ile cię ocenił, jak pierwszy raz cię zobaczył

Tokoyami - 8,999/10

24. Do czego ci się, nie przyzna

Tokoyami - Że odprawiał czarne msze, bez ciebie. Dobrze wie co byś mu zrobiła/zrobił, za to.

25. Czy na początku myślał poważnie, o waszym związku

Tokoyami - Nie. Myślał że to tylko chwilowe i że go szybko zostawisz, że względu na jego "odmienność".

Selfshipy

Fumikage Tokoyami

∆ Zawsze w weekendy odprawiacie czarne msze.

∆ Kiedy jesteś chora/chory on wraz z Darkshadowem czuwają cały czas nad tobą.

∆ Kiedy on jest chory, nie pozwala ci się do niego zbliżać i zamyka się na cały czas choroby w pokoju

∆ Razem lubicie chodzić w nocy do lasu, za co każdy na was krzyczy.

26. Kto dominuje w waszym związku

Tokoyami - Darkshadow. Wy siebie nie dominujecie, za to robi to Darkshadow.

_______

Mam nadzieję, że dobrze odwzorowałam jego charakter. A i chce wam jakoś wynagrodzić tyle nie obecności, więc próbuje codziennie wstawiać rozdziały.
To do zobaczenia♥

~Naleśniczek-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz