Rozdział 26

5.3K 122 113
                                    

Kto dominuje w waszym związku

Katsuki - On i w niektórych chwilach ty. Wręcz było oczywiste, że to on będzie w tym związku dominował, aczkolwiek ty też dajesz o sobie znaki.

Midoriya - On. O dziwo Izuku nie jest taką "pizdą" jak każdy myśli i potrafi pokazać pazurki, co żywym przykładem jest wasz związek.

Todoroki - Ty. Przez to, że Shoto nie był jeszcze w żadnym związku i nie wie jak kochająca para wygląda, to ty jesteś dominującą/dominującym.

Kirishima - On. Uważa że byłby nie męski dając się zdominować partnerce/partnerowi, dlatego on w tym związku dominuje. (Czy ja właśnie zrobiłam, z niego skurwiela?)

Shinsou - On i ty. Uważacie, że oboje musicie mieć zdanie w waszym związku.

Aizawa - On. Można było się spodziewać, że nie da się zdominować jakiejś małolacie. Jednak mimo wszystko w głębi duszy miał*ś nadzieję, że będziesz go zdominujesz.

Dabi - On. Poprostu jego ego by ucierpiało, jakbyś ty dominowała/dominował.

Shigaraki - On. Ten sam powód, co powyżej.

All Might - Ty. Toshinori nawet gdy próbował to nie wychodziło mu bycie dominującym, więc tą kwestię przejęłaś/przejąłeś ty.

Kaminari - On i ty. Macie ustalone, kiedy kto dominuje.

Overhaul - On. Bo przecież on tu wszystkim "rządzi" (dupek -_-).

Hawks - Ty. O dziwo Takami jest ci bardzo posłuszny (XD).

Iida - On. Nie za bardzo wychodzi mu to, ale jak on to twierdzi "Napewno lepiej w tym związku dominuję, niż ty", co jest kompletną nieprawdą.

Endeavor -

[Bohaterka/bohater]
Ty. Niestety Todoroki źle trafił, bo masz tak samo mocny charakter jak on, ale mimo wszystko udało ci się go wziąć pod swój pantofel.

[Uczennica/uczeń]
On. To samo co u Aizawy.

_________

Wena na trochę wróciła, więc napisałam ten rozdział. Będę też się zbierać do pisania uzupełnień, więc wyczekujcie nowych postaci.
Do zobaczenia♥

~Naleśniczek-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz