Uzupełnienie Toga Himiko

2.3K 65 47
                                    

Taka mała informacja, wszystkie damskie postacie które dodaje, będą tylko dla dziewczyn.

1.  Gdzie spotkałyście się, po raz pierwszy

Toga - Kiedy po raz pierwszy zjawiła się w barze ligi. Byłaś ich informatorem, więc dość często tam przebywałaś.

2.  Gdzie spotkałyście się, po raz drugi

Toga - Po jej dołączeniu do ligi, spotkałaś ją po jakimś tygodniu, znów w barze.

3. Po jakim czasie zostałyście przyjaciółkami

Toga - Po 3 miesiącach.

4. Po jakim czasie zaczęła czuć do ciebie coś więcej^^

Toga - Po około 15 tygodniach. Co prawda od samego początku jej się spodobałaś.

5. Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)

Toga - Szyję wraz z obojczykami. Według niej wyglądają bardzo atrakcyjnie i przyciągają ją strasznie.

6. Co w tobie lubi najbardziej (charakter)

Toga - Twoją szaloną stronę. Twoje czasem dziecinne i chore zachowanie, wręcz ją pociąga.

7. Jakie jej zdjęcie mam na tapecie

Toga - Zrobiłyście sobie babski wieczór, no i blondynka wypiła trochę za dużo wina. A ty właśnie wtedy zaczęłaś robić jej zdjęcia.

 A ty właśnie wtedy zaczęłaś robić jej zdjęcia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8. Gdzie lubi cię całować

Toga - Dłonie i obojczyki. Zazwyczaj wtedy cię delikatnie gryzie, przy tym zostawiając małe ślady na kilka dni. Są to dość widoczne miejsca, dlatego cię tam całuje, chce pokazać że już do kogoś należysz.

9. Jak cię nazywa

Toga - [Imię-chan]~, skarbie, [hime-chan]

10.  Co robi, gdy ma chcice ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Toga - Zaczyna gryźć cię po szyi, co jakiś czas zostawiając tam malinki.

11. Wasz ulubiony smak lodów

Toga - Waniliowe i śmietankowe. Nie wiadomo czemu uważacie te smaki za podobne, w jakimś stopniu. Dlatego wam smakują, oba te smaki.

12. O kogo jest zazdrosna

Toga - O Shigaraki'ego. Znasz go od bardzo długa i bardzo dobrze się z nim dogadujesz. Co wzbudza w niej delikatną furię.

13. Po jakim czasie się godzicie, po kłótni

Toga - Po kilku minutach. Blondynka tak się na ciebie patrzy, że aż ci się jej żal robi.

14. Gdzie poszłyście na pierwszą randkę

Toga - Na miasto. Chodziłyście po tej "ciemniejszej" stronie miasta, strasząc cj drugą osobę.

15. Wasza ulubiona piosenka


16. Co robi, kiedy płaczesz

Toga - Robi ci gorącą czekoladę, daje ulubionego pluszaka i cały czas jest przy tobie.

17. Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku

Toga - Cała liga. Nie ukrywałyście się z tym wogóle i miałyście wyjebane na co, co reszta o tym myśli.

18. Wasza najgłupsza akcja, jaką zrobiliście

Toga - Byłyście w centrum handlowym, oczywiście pod przebraniem. I kiedy chodziłyście od sklepu, do sklepu, wkońcu ktoś was rozpoznał i miałyście mały kłopot.

19. Ile będziecie miały dzieci i jakiej będą płci (powiedzmy, że możecie mieć dzieci)

Toga - Będziecie miały syna.

20. Jak będzie miał na imię

Toga - Yutaro

21. Po jakim będzie miał moc

Toga - Będzie miał zmodyfikowaną moc Himiko, jak i twoją.

22. Jak będzie wyglądać

Toga - Yutaro będzie niskim blondynem, o [twój kolor oczu] oczach. A jego figura będzie bardziej damska, niż męska.

23. Na ile cię oceniła, jak pierwszy raz cię zobaczyła

Toga - Na mocne 9,8/10

24. Do czego ci się nie przyzna

Toga - Że czasem napije się krwi zwierzęcej, kiedy nabierze dużej ochoty, a nie ma ludzkiej.

25. Czy na początku myślała poważnie, o waszym związku

Toga - Oczywiście że tak. Od samego początku czuła, że będziesz tą jedyną.

Selfshipy

Toga Himiko

∆ Przynajmniej raz w tygodniu, dajesz jej trochę swojej krwi.

∆ Blondynka co około 2 tygodnie farbuje ci włosy (jedno razową farbą)

∆ Kiedy masz okres, cały czas robi ci herbaty i przynosi słodycze, co jakiś czas zmieniając termofor.


26. Kto dominuje w waszym związku

Toga - Obie dominujecie, raz ona, raz ty.

27. Kto/Kogo niechcący (lub nie) cię pocałuje/pocałujesz

Toga - Kurogiri. Wszystko było jednym wielkim wypadkiem. Sięgałaś raz po alkohol, który był na najwyżej półce. No i niestety poleciałaś, prosto na niego.

28. Jak zareagowała, na ten pocałunek

Toga - Cała zazdrosna wzięła cię od niego, a później porobiła ci tyle śladów. Żeby każdy widział, że należysz tylko do niej.

_______

Tututu mam nadzieję, że się spodobało.

~Naleśnik-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz