Gdzie spotkaliście się, po raz pierwszy
Kaminari - W wesołym miasteczku. Nie mogłaś zdobyć maskotki, którą bardzo chciałaś. A przez to, że chce być bohaterem pomógł ci.
Overhaul - Należałaś do Ligi Złoczyńców, a przez to że jesteś prawą ręką Shigarakiego, byłaś razem z nimi na spotkaniu z mafią.
Hawks - Byłaś nową bohaterką, a Hawksa spotkałaś podczas misji.
Gdzie spotkaliście się, po raz drugi
Kaminari - W ramach wdzięczności za pluszaka, zaprosiłaś go do kawiarni.
Overhaul - Kiedy Shigaraki szedł do miejsca zamieszkania mafii, poszedł razem z tobą. Byłaś jego "obrońcą" i "tarczą" na w razie czego.
Hawks - On był tobą zainteresowany i chciał cię poznać, więc zaprosił cię na kawę. Ale co się dziwić, chce poznać nową koleżanke po fachu.
Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi
Kaminari - 3 tygodnie od waszego drugiego spotkania
Overhaul - 5 miesięcy od waszego pierwszego spotkania
Hawks - 3 miesiące i tydzień od waszego drugiego spotkania
Po jakim czasie zaczął czuć do ciebie coś więcej^^
Kaminari - 3 i pół miesięca od waszego zaprzyjaźnienia się
Overhaul - Rok od waszej przyjaźni
Hawks - 6 i pół miesiąca od waszej przyjaźni
Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)
Kaminari - Piersi i tyłek. Na początku nie wiedziałaś, że z niego jest taki zboczeniec, ale wkońcu przywykłaś. Piersi lubi za ich miękkość i wielkość (miasz się czym pochwalić), natomiast tyłek lubi za jego jęrdność(?) i też wielkość.
Overhaul - Plecy. Uwielbia kiedy pokazujesz plecy, ale tylko jemu. Często kiedy leżycie w łóżku, wkłada ci ręce pod bluzkę i "głaszcze" ci plecy. Do tej pory nie wiadomo, czemu aż tak je uwielbia.
Hawks - Oczy. Według niego, są one przenikliwe i naprawdę radosne (co się rzadko zdarza). Za prawie każdym razem, kiedy się całujecie patrzy ci w oczy.
Co w tobie lubi najbardziej (charakter)
Kaminari - Radość. Wręcz kocha ten fakt, że zawsze jesteś radosna.
Overhaul - Odwage. Jesteś jedną z nielicznych osób, które się go nie boją i normalnie go dotkną.
Hawks - Spokój. Dobrze wie, że często jest irytujący i jest pod wrażeniem, że z nim wytrzymujesz.
Jakie jego zdjęcie masz na tapecie
Kaminari - Okurat spał u ciebie