Rozdział 12

7.9K 191 226
                                    

MARATON 7/10

O kogo jest zazdrosny

Katsuki - Kirishima. Dalej nie rozumiesz, jakim cudem jest zazdrosny o twojego Bro. Może to dlatego, że tylko ty i Mina wiecie że jest on gejem.

Midoriya - Iida(dobrze napisałam?). Mimo, że Iida jest jego przyjacielem, jest o niego zazdrosny. Nie raz widział jsk się z nim spotykałaś. Niestety Izuku nie wiedział, że pomagałaś mu poderwać Urarake (chyba dobrze napisałam, tak? XD)

Todoroki - Shinsou. Nie rozumie tego uczucia bo dobrze wie, że Hitoshi to twój przyjaciel. Jednak nawet po wielu przekonaniach, że tylko jego kochasz ma na niego oko.

Kirishima - Bakugou. Jest zazdrosny o swojego Bro. Niby cieszy się, że Katsuki wkońcu z kimś się dogaduje. Jednak dalej ma uczucie, jakby miał cię jemu zabrać.

Shinsou - Midoriya. Co z tego, że oboje przyjaźnicie się z tym Brokułem. Poprostu boi się, że zostawisz go dla niego. Bo przecież jest w 1A, jest mądry i uroczy. Jednak ty kochasz tylko Hitoshiego i nie widzisz swojego życia bez niego.

Aizawa - Todoroki. Jego ojciec próbował cie zaręczyć z nim, co Aizawie się nie spodobało. Oczywiście odmówiłaś, bo dobrze wiesz że Todoroki kocha Kaminariego, a i ty miałaś swojego ukochanego.

Dabi - Twice. Nie wiadomo dokładnie dlaczego, bo kiedy próbowałam z nim o tym porozmawiać to podpalił cały pokój (-_-). Więc niczego się od niego, nie dowiedziałam.

Shigaraki - Toga. Tylko dlatego, że zaczęła cię podrywać. A kiedy była pijana wyznała ci miłość.

~Naleśniczek-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz