Jak będą wyglądać (dalsza część o dzieciach)
Katsuki - Akame będzie śliczną wysportowaną dziewczyną (będzie ona dość wysoka), o blond włosach i (Twój kolor oczu) oczach.
Mikio będzie uroczym, drobnym chłopcem (który jest niski), o blond włosach w których są (Twój kolor włosów) pasemka. Jest heterochromikiem, jedno oko ma czerwone a drugie (Twój kolor oczu).
Asagi będzie przystojnym facetem (który jest wysoki), który ma (Twój kolor włosów) włosy i czerwone oczy.
Midoriya - Fujio będzie wysokim piegowatym chłopakiem, o zielonych włosach i oczach.
Ichiro - będzie niskim piegowatym chłopakiem, o (twój kolor włosów) włosach i zielonych oczach.
Todoroki - Eriko będzie uroczą dziewczyną ( nie będzie za niska, ani za wysoka), o bardzo dużym biuście. Włosy będzie miała po Shoto, ale oczy odziedziczyła po tobie.
Miyako będzie wysoką kobietą, o (Twój kolor włosów) włosach i (Twój kolor oczu) oczach.
Yuko będzie dość średnią (chodzi o wzrost) dziewczyną, która ma połowę włosów białych, a drugą połowę (Twój kolor włosów). Oczy odziedziczyła po Shoto.
Iseki będzie niskim chłopakiem, o czerwonych włosach w których będą białe pasemka. Oczy będzie miał po tobie.
Kirishima - Hiroto będzie wysokim, umięśnionym chłopakiem, który ma (Twój kolor włosów) włosy, a oczy będzie miał takie same jak Kiri.
Shinsou - Kai i Tai będą wysokimi chłopakami, o fioletowych włosach i (Twój kolor oczu) oczach.
Aizawa - Noriko będzie niską dziewczyną, która ma (Twój kolor włosów) włosy i (Twój kolor oczu) oczach.
Seiichi będzie niskim chłopakiem, o czarnych włosach i (Twój kolor oczu) oczach.
Dabi - (tutaj nie chce, się kłócić o kolor jego włosów. Bo w mandze Toya(?) ma białe, a w anime czerwone. Więc zrobię jako czarne) Hikari będzie wysoką dziewczyną, o czarnych włosach i (Twój kolor oczu) oczach.
Shigaraki - Kazuki, Hiroji i Hiroki będą wysokimi chłopakami, o niebieskich (nie pamiętam jaki miał naprawdę XD) włosach, w których są (Twój kolor włosów) pasemka. Jedno oko mają czerwone, a drugie (Twój kolor oczu).
All Might - Kaito będzie niskim blondynem, o (Twój kolor oczu) oczach.
~Naleśniczek-Chan~