Rozdział 32

2.8K 84 25
                                    

Jak reaguje, kiedy nazywasz go/ją daddy/mommy

(Proszę jak coś mi tu nie wyjeżdżać z seksualizowaniem postaci, w tym czasie postacie niepełnoletnie w anime, mają najmniej 18 lat, a ddlg i te sprawy to już są kinky, więc też za to się biorą dorośli. Dziękuję, do widzenia)

Katsuki - Na jego twarzy pojawia się delikatny rumieniec, jednak po chwili
uśmiecha się zadowolony i całuje się delikatnie w ucho, a potem w szyję.

Midoriya - Uśmiecha się i cię całuje po twarzy, chyba odpala mu się jego jakiś fetysz, bo nawet go to nie zawstydza.

Todoroki - On na początku nie załapuje o co chodzi, jednak po chwili na jego twarzy widnieje poker face, bo kojarzy mu się to z jego ojcem (nie wnikam dlaczego).

Kirishima - Mimo delikatnego rumieńca obejmuje cię delikatnie i mówi jak bardzo cię kocha, przy okazji nazywając cię baby girl/baby boy.

Shinsou - Można stwierdzić, że on to przemilcza. Choć w sumie zależy od tego gdzie jesteście i co robicie.

Aizawa - On tylko się delikatnie uśmiecha, całując cię czule lub namiętnie w usta. Czasem nawet sam każe ci tak na niego mówić.

Dabi - U niego jest podobnie jak u Aizawy, tylko z tą różnicą że zamiast cię całować, zazwyczaj robi ci malinki na szyi.

Shigaraki - Z swoim typowym poker face'm, jak i delikatnym rumieńcem mówi abyś tak na niego nie mówił*.

All Might - Zazwyczaj myśli że tylko się śmiejesz z niego nazywając go tak, ale jeżeli załapie że nie to miałaś na myśli pali się wręcz z wstydu.

Kaminari - On się uśmiecha i delikatnie kopie cię prądem.

Overhaul - Z delikatnym szokiem mocno cię przytula, starając się ukryć swój rumieniec.

Hawks - Cały w skowronkach nazywa cię pieszczotliwie i nawet czasem po nazwaniu go tak, pozwala ci się pobawić jego włosami lub skrzydłami.

Iida - Poucza cię abyś tak na niego nie mówił*, czerwieniąc się w swój dziwny sposób.

Endeavor

[Uczeń/uczennica]

Zaśmieje się czasem i delikatnie poklepie cię po głowie, lub po czymś innym.

[Bohater/bohaterka]

Jeżeli jesteście gdzieś na mieście to dąsa się na ciebie, a jeżeli jesteście sami to rzuca się na ciebie (Hehe.... (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞).

Tokoyami - W zasadzie to chyba nigdy go tak nie nazwał*ś. Może to dlatego, że wstydził*ś się przy Darkshadow'ie?

Monoma - On to tylko zadowolony mówi ci jaki to on nie jest cudny i żebyś go tak częściej nazywał*.

Sero - Z delikatnym uśmiechem przyciąga cię do siebie i namiętnie całuje.

Aoyama - Go nie kręcą takie rzeczy, więc nawet nie próbujesz mu tak mówić.

Tamaki - Rumieni się okropnie, a z jego nosa leci delikatny strumień krwi. Dlatego nie warto mu tego mówić, bo chłopaczyna się tylko zawstydze, że wręcz mdleje.

Mirio - On tak jakby ignorował ten fakt i tylko uśmiecha się szerzej. Cóż jeżeli coś od niego chcesz, to ci w tym pomaga, ale tak to go nie rusza takie "przezwisko".

Toga - Uśmiecha się w swój sposób i zaczyna ci słodzić, mówiąc na ciebie baby girl i co tylko.

Uraraka - Zawstydza się, ale stara się utrzymać twarz i tylko delikatnie pocałować cię w nos.

Jiro - Ją to praktycznie nie rusza, więc nie reaguje, a jak już to stara się tego nie pokazywać.

__________

Tak więc jak widać chyba jeszcze żyje :}

~Naleśnik-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz