Czy napoczątku myślał poważnie, o waszym związku
Katsuki - O dziwo tak. Nie wie sam dlaczego, poprostu czuł jakbyście się znali całe życie.
Midoriya - Po części tak, po części nie. Ciągłe robienie sobie krzywdy plus tajemnica, którą przed tobą skrywał. Były dość mocnym argumentem, aby brokuł po części uwierzył, że ten związek może nie przetrwać.
Todoroki - Nie. Dla niego była to poprostu nowa sytuacja i nie wiedział jak dokładnie, o tym myśleć.
Kirishima - Oczywiście, że tak. Wierzył od samego początku, że będzie ze sobą do końca życia (Awww)
Shinsou - Nie jestem pewna. Niby mówi że tak, ale na początku był dość sceptycznie nastawiony do tego związku.
Aizawa - Trochę tak, trochę nie. Bo przecież skąd mógł wiedzieć, że wyjdzie mu związek z małolatą/małolatem.
Dabi - Nie. Dla niego byłaś/byłeś tylko kolejną zabawką, skąd mógł wiedzieć że się naprawdę w tobie zakocha.
Shigaraki - Twierdzi że nie, ale ja znam prawdę a ona brzmi tak: oczywiście, że tak. Nie mógł sobie wyobrazić świata bez ciebie.
All Might - Tak. Uwielbiał spędzać z tobą cały swój wolny czas (dalej tak ma) i wierzył, że będzie razem.
Kaminari - O dziwo tak. Nie myślał tylko, o tym aby cię zaliczyć i nawet wierzył, że będzie z tego coś więcej.
Overhaul - Nope. Poprostu nie wierzył, że ten związek przeżyje.
Hawks - Tak. Kocha cię i nawet gdybyś z nim zerwała/zerwał, to dalej by cię chronił i kochał ((≧◡≦) ♡).
Iida - Nie. Zerwałby z tobą, gdyby przeż ciebie obniżył się z nauką. Jednak teraz twierdzi, że było to głupie i nawet by dla ciebie zrezygnował z bycia bohaterem.
Endeavor
[uczennica/uczeń]
Nie. Związek z małolatą/małolatem, był dla niego tylko zabawą w jego nudnym życiu (Zabijmy go!! *wyciąga patelnie*).[bohaterka/bohater]
I tak, i nie. Mimo, że oboje byliście dość szanowanymi bohaterami. Brakowało mu coś w tobie (Co takiego Enji? Możesz się z tym podzielić, przecież nikt cię tu nie zabije. Prawda? *dalej trzyma patelnie, w gotowości*)___________________
Jeśli ktoś nie pamięta to przypominam, że w rozdziale Pytania do Q&A ciągle można zadawać pytania.
~Naleśniczek-Chan~