Uzupełnienie Tamaki

3.1K 89 128
                                    

Postać na życzenie: Majaaavkaa, ---Fumiko--- i Zmywaraaa

Miłego czytania^^

1. Gdzie spotkaliście się, po raz pierwszy

Tamaki - Na 14 urodzinach Mirio. Jesteś jego kuzynką/kuzynem.

2. Gdzie spotkaliście się, po raz drugi

Tamaki - W kawiarni. Mirio i Nejire cię zaprosili.

3. Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi

Tamaki - Po dwóch latach, od waszego drugiego spotkania.

4. Po jakim czas zaczął czuć do ciebie coś więcej^^

Tamaki - Po roku waszej przyjaźni.

5. Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)

Tamaki - Uśmiech. Uwielbia twój uroczy usmiech, czego oczywiście ci nie mówi bo się wstydzi.

6. Vo w tobie lubi najbardziej (charakter)

Tamaki - Nieśmiałość. Masz podobnie jak on, tylko że on jest gorzej.

7. Jakie jego zdjęcie masz na tapecie

Tamaki - Byliście wtedy, po zajęciach z bohaterstwa.

Tamaki - Byliście wtedy, po zajęciach z bohaterstwa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8. Gdzie lubi cię całować.

Tamaki - On cię praktycznie nie całuje, więc nie ma swojego ulubionego miejsca.

9. Jak cię nazywa

Tamaki - [Imię]-Chan/Kun

10. Co robi, gdy ma chcice ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tamaki - Nic. Czeka aż sama/sam to zauważysz. Zazwyczaj wtedy jeszcze więcej się rumieni i jeszcze mniej się odzywa.

11. Wasz ulubiony smak lodów.

Tamaki - Marakuja z mango. Słodki smak tych lodów was ujął.

12. O kogo jest zazdrosny

Tamaki - [Twój zwierzak]. Spędzasz z nim za dużo czasu i dajesz mu za dużo czułości, przez co chłopak jest zazdrosny. Oczywiście nie pokazuje że jest zazdrosny, bo uważa to za zawstydzające.

13. Po jakim czasie się godzicie, po kłótni

Tamaki - Po kilku minutach. Zazwyczaj chłopak zarzuca na siebie kaptur i cicho płacze, wtedy twoje serce strasznie boli i go przepraszasz zarazem go uspokajając.

14. Gdzie poszliście na pierwszą randkę

Tamaki - Do kawiarni, w której odbyło się wasze drugie spotkanie. Co prawda Amajiki strasznie nie chciał tam być, bo był tam wtedy straszny ruch, ale jakoś go przekonał*ś.

15. Wasza ulubiona piosenka

Tamaki

16. Co robi, kiedy płaczesz

Tamaki - Przytula się delikatnie do ciebie i również zaczyna płakać. Więc wtedy oboje, przez jakiś czas płaczecie.

17. Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku

Tamaki - Mirio i Nejire. Oni od początku was shipowali, więc kiedy sami gdzieś wychodziliście śledzili was.

18. Wasza najgłupsza akcja, jaką zrobiliście

Tamaki -  Próbowaliście się przełamać  z nieśmiałością i chodziliście z tabliczką "Darmowe przytulasy". Skończyło się na tym, że usiedliście pod drzewem i zaczęliście płakać.

19.  Ile będzie mieć dzieci i jakiej będą płci

Tamaki - Będziecie mieć trójkę dzieci. Jedną dziewczynkę i dwójkę chłopców.

20. Jak będą mieli/miały na imię

Tamaki - Dziewczynka Asoka. Chłopcy Anzai i Seiko.

21. Po kim będą mieli/miały moc

Tamaki - Asoka po tobie,
Anzai po tobie i po nim,
Seiko po tobie.

22. Jak będą wyglądać

Tamaki - Asoka będzie wysoką dziewczyną, o granatowych włosach, elfich uszach i [Twój kolor oczu] oczach.

Anzai będzie niskim chłopakiem, o [Twój kolor włosów] włosach i [Twój kolor oczu] oczach.

Seiko będzie wysokim chłopakiem, o [Twój kolor włosów] włosach, elfich uszach i granatowych oczach.

23. Na ile cię ocenił, jak pierwszy raz cię zobaczył

Tamaki - On cię nie ocenił, on nikogo nie ocenia (chyba że siebie).

24. Do czego ci się, nie przyzna

Tamaki - Że bez ciebie, Miriego i Nejire nie poradził by sobie w życiu.

25. Czy na początku myślał poważnie, o waszym związku

Tamaki - Oczywiście że tak. Mimo że nie udziela się za bardzo, to myślał poważnie o waszym związku.

Selfshipy

Amajiki Tamaki

∆ Kiedy jest chory siedzi u siebie w pokoju, z kołdrą po uszy i praktycznie całe dnie śpi.

∆ Kiedy ty jesteś chora/chory siedzi koło ciebie i strasznie się zamartwia.

∆ Co jakiś czas kupuje ci kwiaty, co trudno mu wychodzi.

26. Kto dominuje w waszym związku

Tamaki - Ty. On nie nadaję się do dominowania.

~Naleśniczek-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz