Do czego ci się, nie przyzna
Katsuki - Że mimo wszystko strasznie się o ciebie martwi, na przykład poszłaś do koleżanki na noc wypisywałał co jakiś czas do ciebie. Oczywistym faktem jest to, że zawsze znajduje jakieś wymówki.
Midoriya - Ten fakt, że jest bardzo zazdrosny (troszkę taki yandere). Stara się tego nie pokazywać, ale kilka razy mu się zdarzyło. Poprostu Izuku boi się, że kiedy to się wyda to go zostawisz.
Todoroki - To, że próbował się zabić. Krzywda wywołana, przez jego ojca wywołała u niego myśli samobójcze. Na szczęście kiedy chciał się powiesić, powstrzymało go jego rodzeństwo.
Kirishima - To, że kiedyś był nie męski (Kiri ty od zawsze, byłeś bardzo męski i przystojny UwU). Bardzo się tego wstydzi i stara się tego nie okazywać, że boli go to.
Shinsou - Jego przeszłość. Chce o niej zapomnieć, dręczenie go i bicie bardzo wpłynęło na jego psychikę. Dlatego nie chce ci o tym mówić, dobrze wie że odnalazłabyś te osoby i je "zabiła" (ja tak bym, z chęcią zrobiła XD).
Aizawa - To, że lubi dręczyć uczniów (XD). Bo po co ci wiedzieć, że lubi patrzeć jak te bachory się męczą.
Dabi - Jak naprawdę się nazywa. Woli nie mówić ci, że jest z rodziny Todorokich.
Shigaraki - Że nie był, nigdy w związku. Sądzi, że jest ci to niepotrzebne do życia.
All Might - To, że sporo osób uważa Midoriye za jego syna (jakbyś tego nie wiedziała XD). Sądzi, że sama byś w to uwierzyła i go zostawiła (ja tam bym, chciała Izuku za syna OwO).
Kaminari - Że był zakochany w Jiro(?). Według niego jest to, zbędna informacja.
Overhaul - To, że zanim zostaliście parą fapał sobie do twoich zdjęć (czemu ja to piszę?). Cóż jest to delikatny i wstydliwy temat, którego woli sobie nie przypominać.
Hawks - Że jest biseksualny. Woli nie ryzykować, że go zostawisz.
Iida - To, że jest ślepo zapatrzony w swojego brata. Poprostu nie chce, abyś wiedziała że jest przydupasem swojego brata (musiałam XD).
_____________
Czemu ja takie, rzeczy wymyśliłam?! XD Co jest ze mną, nie tak? (Odpowiedź brzmi wszystko)
~Naleśniczek-Chan~