Rozdział 29

3.8K 101 33
                                    

Kto częściej się obraża?

Katsuki - On. Wręcz mogło się tego spodziewać, ten wybuchowy blondyn wręcz focha się co minutę.

Midoriya - Ty. Izuku nie umie się obrażać, więc jedynie tylko ty to robisz.

Todoroki - Ty. Shoto rzadko kiedy się obraża, ale jak już się obrazi to może to trwać wiekami.

Kirishima - On. Są to takie delikatne fochy, które trwają kilka minut. A są one zazwyczaj spowodowane tym, że nie chcesz dać mu całusa.

Shinsou - On. Nie wiadomo dokładnie czemu się zawsze obraża.

Aizawa - Ty. On zazwyczaj się nie obraża, bo nie o co. A za to ty, nawet najmniejszą głupotą możesz się na niego obrazić.

Dabi - On. O dziwo robi to bardzo często i  prawie zawsze jest to spowodowane zazdrością.

Shigaraki - On. Nie prawie w ogóle wyczulonego poczucia humoru i często nie ogarnia, że żartujesz. Czego skutkiem są jego drobne fochy.

All Might - Ty. Toshinori nie jest typem człowieka, który się dość często obraża, jak już to za coś poważnego. Nie to, co ty.

Kamimari - On. Zazwyczaj obraża się o to, że nie popierasz jego głupkowatych żartów.

Overhaul - Oboje. Rzadko kiedy się obrażacie, więc macie około tej samej ilości fochów.

Hawks - On. Najczęściej o to, że bawisz się jego skrzydłami i włosami (co robisz bardzo często).

Iida - Ty. Praktycznie zawsze chodzi o to, że woli się uczyć lub ćwiczyć, niż spędzać z tobą czas.

Endeavor - On. To jest ta sama sytuacja, co u Bakugo. Jego ciężko jest zrozumieć.

Tokoyami - Ty. Najczęściej chodzi o wasz "trójkąt" z Dark Shadown'em.

Monoma - On. Jest on jak baba w ciąży podczas okresu, nigdy nie wiadomo za co ma focha.

Sero - Ty. Po prostu nie lubisz, jak Hanta daje tobie zboczone komentarze.

Aoyama - Oboje. U was fochy to codzienność, więc nawet nie zwracacie uwagi na co one są.

Tamaki - Ty. Amajiki nie potrafiłby się na ciebie obrazić, więc tobie raz na jakiś czas zdarzy się zarzucić małego focha.

Mirio - On. Tu jest podobna sytuacja, co u Kirishimy. Tylko do niego dochodzą jeszcze przytulasy.

Toga - Ona. Nie lubi twoich żartów w jej stronę, o jej quirk i nie tylko.

Uraraka - Ona. Ty jesteś osobą, która rzadko się obraża, więc wiadome było że Ochaco będzie osobą obrażalską.

Jiro - Oboje. Najczęściej obrażacie się o to, że któraś z was lepiej gra itp.

____________

Powróciłam! Trochę mi się zeszło, ale mam nadzieję że wam to jakoś zrekompensuje.

~Naleśnik-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz