Uzupełnienie Ochaco Uraraka

1.8K 36 20
                                    

1. Gdzie spotkałyście się, po raz pierwszy

Uraraka - Spotkałyście się na dniach otwartych U.A. Odwiedziałaś swoją znajomą, która dostała się do tej szkoły.

2. Gdzie spotkałyście się, po raz drugi

Uraraka - Zaprosiłaś ją na herbatę, po szkole.

3. Po jakim czasie zostałyście przyjaciółkami

Uraraka - Po trzech miesiącach, od waszego drugiego spotkania.

4. Po jakim czasie zaczęła czuć do ciebie coś więcej^^

Uraraka - Po około pięciu miesiącach, od waszego zaprzyjaźnienia się.

5. Co w tobie najbardziej lubi (wygląd)

Uraraka - Oczy. Twoje piękne [Twój kolor oczu] oczy, skradły wręcz jej serce od waszego pierwszego spotkania.

6. Co w tobie lubi najbardziej (charakter)

Uraraka - Uprzejmość. Od kąd ciebie poznała, uwielbiała twoją uprzejmość. Tyle razy okazywałaś ją, nawet osobom które ewidentnie, ciebie nie lubiły. Co jej trochę imponowało.

7. Jakie jej zdjęcie masz na tapecie

Uraraka - Zrobiłaś je, kiedy odwiedziłaś ją zaraz po skończeniu zajęć.

8

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8. Gdzie lubi cię całować

Uraraka - Czoło. Lubi te miejsce, tylko dlatego że może cię w nie całować w miejscach publicznych i się tego zarazem nie wstydzić.

9. Jak cię nazywa

Uraraka - [Imię-Chan], czasem słońce.

10. Co robi, gdy ma chcice ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Uraraka - Rumieni się dość często i szepczę ci kusząco do ucha. Co jakiś czas całując cię, po całym ciele.

11. Wasz ulubiony smak lodów

Uraraka - Malinowy. Lubicie słodko-kwaśny smak malin, wręcz lody o tym smaku też lubicie.

12. O kogo jest zazdrosna

Uraraka - O [Imię koleżanki z klasy]. Od gimnazjum byłaś z nią dość blisko i nawet w liceum byłyście tak samo blisko. Przez co Ochaco czuje się zagrożona.

13. Po jakim czasie się godzicie, po kłótni

Uraraka - Po kilku minutach. Ciężko podać dokładną liczbę, bo zawsze czas jest inny. Obie siebie nawzajem przepraszacie, na co reagujecie śmiechem.

14. Gdzie poszłyście na pierwszą randkę

Uraraka - Poszłyście na lody i spacer. Obie stwierdziłyście, że chcecie tylko spędzić razem czas i nie potrzebowałyście do tego żadnych wybitnych miejsc. A zresztą zaczęły wtedy kwitnąć wiśnie, więc nastrój był cudowny.

15. Wasza ulubiona piosenka

16.  Co robi, kiedy płaczesz

Uraraka - Okrywa cię dokładnie kocem, daje ulubionego pluszaka i przytula mocno, starając cię uspokoić.

17. Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku

Uraraka - Wszystkie dziewczyny z 1A i [Imię brata/siostry]. Same im powiedziałyście, miałyście dość ukrywania się. A zresztą chciałyście się komuś z pewnych rzeczy wygadać.

18. Wasza najgłupsza akcja, jaką zrobiłyście

Uraraka - Otóż kiedy poznawałaś jej klasę powiedziałaś Ochaco, że miała rację że Bokugo to "wściekły pomerian". Niestety słyszący to blondyn, zaczął wypuszczać w dłoniach małe eksplozję. Przez co musiałyście uciekać po całym dormitorium.

19. Ile będziecie mieć dzieci i jakiej będą płci

Uraraka - Będzie miały dwójkę dzieci, którzy będą chłopczykami.

20. Jak będą mieli na imię

Uraraka - Hiroto i Byakuya .

21. Po kim będą mieli moc

Uraraka - Hiroto będzie miał moc, po Ochaco która oczywiście będzie zmodyfikowana.

Byakuya będzie miał moc, po tobie i Ochaco.

22. Jak będą wyglądać

Uraraka - Hiroto będzie wysokim szatynem, o brązowych oczach i dość damskiej postawie.

Byakuya będzie niskim [blondynem/brunetem/szatynem/itd], o brązowych oczach.

23. Na ile cię oceniła, jak pierwszy raz cię zobaczyła.

Uraraka - Na 10/10.

24. Do czego ci się nie przyzna.

Uraraka - Że czasem dorobiła sobie na czarno. Nie chce abyś o tym wiedziała, bo zdarzyło się jej to tylko kilka razy.

25. Czy na początku myślała poważnie, o waszym związku

Uraraka - Oczywiście że tak. Od samego miała nadzieję, że będziesz tą jedyną.

Selfshipy

Uraraka Ochaco

∆  Co weekend stara ci się robić coś pysznego do jedzenia.

∆ Kiedy masz okres przynosi ci wszystko, czego potrzebujesz i dba o ciebie.

∆  Raz na jakiś czas w tygodniu wpadasz do dormitorium 1A, a wtedy wszystkie dziewczyny zgarniają ciebie. Przez co musisz dawać wiele wymówek, aby spędzić jakikolwiek czas z swoją ukochaną.

26. Kto dominuje w waszym związku

Uraraka - Odziwo ona. Przez pewien czas
ty próbowałaś dominować, ale kompletnie ci to nie wychodziło, przeciwieństwie do Ochaco.

27. Kto/Kogo niechcący (lub nie) cię pocałuje/pocałujesz?

Uraraka - Asui. Wraz z wszystkimi dziewczynami z 1A wyszliście na miasto. Co skończyło się tym, że pewni ludzie zmusili ciebie i Asui do pocałunku.

28. Jak zareagowała na ten pocałunek

Uraraka - Poczuła okropną zazdrość i delikatne ukłucie w sercu. Jednak dość szybko zareagowała, wytłumaczając tym ludziom sytuacje i zabierając ciebie jak najdalej.

_______

Zdaje mi się, że to tak meh wyszło. Ale daje wam to, do oceny.

~ Naleśnik-Chan ~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz