Uzupełnienie All Might

6.3K 100 36
                                    

Postać dodana na prośbę Igus098

Gdzie spotkaliście się, po raz pierwszy

All Might - Wracałaś jedną z bocznych uliczek (taką drogą miałaś bliżej do domu) z zakupów, kiedy przed tobą wylądował All Might. Stałaś przez chwilę zszokowana, a on zamienił się w swoją chuderlawą wersje. Po zobaczeniu ciebie przestraszył się i zaczął ciebie prosić, abyś nikomu nie mówiła.

Gdzie spotkaliście się, po raz drugi

All Might - Po waszym pierwszym spotkaniu spotkaliście się na kawie (chciał się do końca upewnić, że nikomu nie powiesz). Jak się okazała dobrze się wam rozmawiało, a ty nie patrzyłaś na niego jak na Symbol Pokoju.

Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi

All Might - 5 miesiącach od waszego drugiego spotkania.

Po jakim czasie zaczął czuć do ciebie coś więcej^^

All Might - Po roku waszej przyjaźni.

Co w tobie lubi najbardziej (wygląd)

All Might - Policzki. Uważa, że wyglądają jak te chomika (to komplement).

Co w tobie lubi najbardziej (charakter)

All Might - Lojalność. Ten fakt, że nie powiedziałaś kim jest. Bo przecież mogłaś to zrobić.

Jakie jego zdjęcie masz na tapecie

All Might - Znalazłaś jego stare zdjęcie, ze szkoły

All Might - Znalazłaś jego stare zdjęcie, ze szkoły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdzie lubi cię całować

All Might - Szyję. Za każdym razem, kiedy cię całuje uroczo się rumienisz i mruczysz.

Jak cię nazywa

All Might - [Imię]-Chan,  myszko, kochanie

Co robi, gdy ma chcice ( ͡° ͜ʖ ͡°)

All Might - Wkłada ci ręce pod bluzkę i zaczyna rękami błądzić po twoim brzuchu lub plecach. Zaczyna cię całować po szyi, nie raz też się zdążyło, że wkładał ręce w twoje spodnie.

Wasz ulubiony smak lodów

All Might - Pistacjowe (ble). Nie wiecie dokładnie dlaczego je lubicie, poprostu jak pierwszy raz ich spróbowaliście to się w nich zakochaliście.

O kogo jest zazdrosny

All Might - [Imię twojego przyjaciela]. Ale co się dziwić jest on przystojny i szarmancki. Poprostu Yagi czuje się zagrożony, bo zawsze możesz go zostawić.

Po jakim czasie się godzicie, po kłótni

All Might - Maksymalnie 6 godzin. Ale cóż się dziwić, mieszkacie razem i za bardzo siebie kochacie, aby długo się kłócić.

Gdzie poszliście na pierwszą randkę

All Might - Kawiarnia w której obyło się wasze drugie spotkanie. Oboje stwierdziliście, że to dobry pomysł aby się tam wybrać.

Wasza ulubiona piosenka

All Might

Co robi, kiedy płaczesz

All Might - Tuli cię, chodź wie że nie jest dość miękki, ale wie że wtedy potrzebujesz wsparcia. Po tym jak się trochę uspokoisz, robi ci jedzonko i herbatę. Dopiero na drugi dzień pyta się dlaczego płakałaś.

Kto jako pierwszy, dowiedział się o waszym związku

All Might - Gran Torino. Odwiedzał on okurat Toshinoriego, a ty byłaś w domu. Bardzo cię polubił i kazał Yagiemu cię dobrze traktować.

~Naleśniczek-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz