Rozdział 30

3.7K 115 39
                                    

Co lubicie robić w wolnym czasie?

Katsuki - Zawody na ostre jedzenie i granie w różne gry. Najczęściej to blondyn we wszystkim wygrywa, ale mimo to dobrze się przy tym bawicie.

Midoriya - Czytacie sobie nawzajem książki lub robicie jakieś małe słodycze, które dość często dajecie jego mamie.

Todoroki - Leżeć wtuleni w ciszy albo odwiedzać jego mamę, która swoją drogą bardzo cię polubiła.

Kirishima - Spacerować po parku, trenować razem i oglądać filmy.

Shinsou - Bawić się z kotami, słuchać muzyki, jak i jeszcze spać.

Aizawa - Spać, oglądać coś razem i jeszcze przygotowywać posiłki (taa bo zupki instant to bardzo wartościowy posiłek....).

Dabi  - Grać w karty, spalać małe, bezużyteczne rzeczy i wkurwiać wszystkich dookoła.

Shigaraki - Obmyślać kolejne plany, pić, marudzić Kurogiri'emu i rozkazywać wszystkim co mają robić, mimo że sami nic nie robicie.

All Might - Trenować, wspominać to, co robiliście zanim się spotkaliście i rozmawiać o młodym następcu  OFA.

Kaminari - Robić innym "pranki", narzekać na byle jakie rzeczy i chodzić na imprezy itp.

Overhaul - Praktycznie nie macie dla siebie czasu, więc kiedy już go możecie spędzić razem, to najczęściej przytulając się.

Hawks - Odpoczywać w łóżku całe dnie, patrzeć się w niebo na chmurki, bądź robić w domu mini spa.

Iida - Uczyć się, trenować, tulić się i czytać razem książki.

Endeavor

[Uczeń/uczennica]

Kłócić się ze sobą, obejmować się delikatnie i rozmawiać o pewnych rzeczach, takich jak jego dzieci, bądź wasza relacja.

[Bohater/bohaterka]

Odpoczywać razem (np wspólna kąpiel), gotować i próbować pogodzić, jego rodzinę.

Tokoyami - rozmawiać z Dark Shadow'em, oglądać horrory i przyglądać się sufitowi.

Monoma - Nękać klasę 1A, zakładać się o głupoty i trenować "pociski".

Sero - Patrzeć na jezioro, bądź morze, grać w gry i robić jakiś dziwne zdjęcia.

Aoyama - Malować się, robić zdjęcia, po prostu robicie sobie taki czas relaksu.

Tamaki - Bawić się jego włosami, delikatnie przytulać i chować się we dwoje, jak najbardziej odludnym miejscu.

Mirio - Trenować, bawić się z Eri i oglądać filmy.

Toga - Wnerwiać Shiggiego i Dabiego, odwalać jakieś dziwne akcje i bawić się w przebieranki (najczęściej cierpi na tym Twice).

Uraraka - Malować się, chodzić na zakupy i jeść słodycze.

Jiro - Pisać teksty piosenki, słuchać muzyki, grać na gitarze i leżeć sobie patrząc w sufit.

_____________

Mogę z radością powiedzieć, że mój stan psychiczny się trochę polepszył. No i jeszcze co raz bardziej odkrywam swoją orientację.

Miłego dnia/nocy! Wiedz że jesteś wspaniała/wspaniały ❤

~Naleśnik-Chan~

~~Bnha preferencje~~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz