Bölüm & 19

2.4K 136 43
                                    

Bir insan şu hayatta ne kadar yara alabilirdi?Bir acıyı ta en iliklerine kadar hissederken nasıl iyileşebilirdi bir insan?Cihangir tam 3 kere yara almıştı.Her biri diğerinden daha acıydı.Her yarasını sarabilmişti,iyileşmişti fakat sonuncusu...İşte bu yara onunla bir ömür boyu kanayacaktı.Çünkü bu yarayı ancak açan sarabilirdi.O da bir daha gelmemek üzere gitmişti Cihangir'den.

Sevil teyzesi Cihangir'in gelişine özel sofrayı donatmıştı.Yemeklerini yerlerken televizyondan duyduğu haber ile donup kalmıştı.Ne duyduğunu idrak etmek için televizyona doğru döndüğünde hayatının içine eden adamı gördü.

Savaş Satış.

Bir zamanlar kardeşim dediği insan'ın,eskiden sevdiği kadını ondan alan adam'ın şimdi ölüm haberini televizyonlardan veriyorlardı.

"Firari olan Savaş Satış bugün öğlen 2 sularında Ankara'da ölü bulundu.Sanığı öldüren kişi de maalesef hayatını kaybetti.Savaş Satış'ın bir suç örgütü ile anlaştığını ve emniyet güçlerimizin o çeteyi çökertmek için gene öğlen sularında operasyon yaptığı gelen haberler arasında.İlgili operasyonda şuanlık 16 kişi gözaltına alındı.Örgütün fuhuş,insan kaçırma ve uyuşturucu işlerinden arandığı ortaya çıktı."

Cihangir olan bitene hiçbir anlam veremiyordu.Yaşadığı şok ile elindeki çatalı düşürdü.Necdet amcasına bakıp konuştu.

-Ece...Ece'ye bir şey yapmasın bu herif Necdet amca.

Cihangir'in haberde duyduğu söz aklına geldi.

"Sanığı öldüren kişi de maalesef hayatını kaybetti."

Cihangir kafasını "hayır" anlamında sallayıp konuştu.

-Hayır ,hayır,hayır!Ece değil o,benim sevdiğim değildir o!

Necdet Cihangir'in yanına gelip konuştu.

-Hemen öğreneceğim oğlum,bekle sen.

Cihangir sofradan kalkıp yere çöktü.Bu eve sığamadığını hissediyordu,aldığı her nefes canını acıtıyordu.Bir süre sonra Necdet amca yanına geldi ve kolundan tutup ayağa kaldırdı.

-Dik dur oğlum,Ece'nin bize ihtiyacı var şuan.

Cihangir Necdet'e öylece bakmaya devam ederken Necdet Cihangir'i sürükleyerek evden dışarı çıkardı.Cihangir evin önündeki arabaya binerken sordu.

-O iyi dimi Necdet amca?

-Ece iyiymiş merak etme,hastanedeymiş şuan.Bedensel anlamda ciddi bir şeyi yokmuş ama kimse ile konuşmuyormuş.

Arabaya binip hastaneye giderlerken Cihangir sakalını sıvazladı.

-Ne oldu şimdi ben anlamadım?Neden konuşmuyor?

-Akın hepimize anlatacakmış.Ece'ye sert davranmayın,soru sormayın dedi.

-Akın ne alaka?

-Bilmiyorum.

Hastaneye geldiklerinde danışmaya Ece'nin oda numarasını sordular.Öğrendiklerinde koşarak odanın olduğu kata çıktılar.Çıktıklarında tam karşısında Akın vardı.Cihangir Akın'ın yanına geldi.

-Ece'ye ne oldu Akın?Siz bizsiz ne işler çevirdiniz çabuk anlat!

Akın yüzünü sıvazlayıp sandalyeye oturdu.

-Asuman'ın düşük tehlikesinin olduğu gün yakaladığımız adam Asuman'ın peşinde olan örgütün elemanıydı.Tanık koruma programı ile bu adamdan bütün bilgileri aldık,tekrar içlerine soktuk güzel bir plan ile.Muhbir'den bütün planlarını öğrendik.Asuman'ı canlı istiyorlardı.Savaş ise seni canlı istiyordu.Senin hayattayken her şeyini elinden almak için ilk Ece'den başlamak istemişler.Sen bunu öğrenince deliye döner,hata yaparsın diye sana söylemedim.Çünkü operasyon bozulabilirdi.

Gül Güzeli (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin