Cihangir karşısında gördüğü ve ona seslenen kadın'ın sesi ile tekrardan o güne dönmüştü.
"-Her şey hazır,değil mi Özgür?
-Hazır hazır merak etme.Oğlum ya senin içinde gizli bir romantik var.Valla düşünsem aklıma gelmez.
-Ondan kaybediyorsun zaten kardeşim dedi gülerek.
Cihangir son rötuşları yaparak Leyla'yı arıyordu ama Leyla telefonu açmıyordu.İçine bir sıkıntı doldu.
-Özgür...
-Oğlum,çağırma kötüyü.Sessizde falandır.
O gün akşam'a kadar beklediler.Hala ses soluk yoktu.Cihangir kendi evine gidip orada beklemeye başladı.Özgür ona hala bekle diyordu ama sevgilisinin başına bir şey gelme ihtimali onu ürkütüyordu.
-Özgür,ben daha fazla bekleyemeyeceğim.Bir şey olursa ara.
Tam ayağa kalktığı an mahalledeki bağırışlar onu daha korkutmuş.Leyla'nın babası Cihangir diye bağırıyordu.Koşarak dışarı çıktı.Leyla'nın babası Salih amca'nın yüzü kıpkırmızıydı ve elinde bir kağıdı sallayarak konuşuyordu.
-Cihangir benim kızım nerede!
-Bilmiyorum...
-Sen bilmiyorsan kim bilecek Cihangir?Bak bu kağıtta ne yazıyor!
Yüzüne atılan kağıdı alıp okumaya başladı.
*Baba senden ve annemden çok özür diliyorum.Ben aşkımın peşinden gidiyorum,artık buralarda kalamam.*
Aynı dakikalarda Cihangir'in telefonuna mesaj gelmişti.Mesajda Leyla kendisinden de özür diliyordu ve kağıtta yazdığı gibi aşkının peşinden gideceğini yazmıştı.Cihangir o andan sonrasını hatırlamıyordu.Eve nasıl döndü,nasıl uyudu,nasıl uyandı...Tek bildiği o da artık buralarda duramazdı.Bavulunu topladığı gibi babasının memleketine yani Muğla'ya gitmişti.Babası buraya çalışmaya gelmişti,o da babası gibi çalışmaya gidiyordu."
Cihangir kafasına gelen o görüntüleri def etti çabucak.Olaya acilen el koyması lazımdı.Adını bile anmak istemediği kadını pas geçip Ece'ye baktı.
-Ece,güzelim gidelim hadi.Evde bizi çok iş bekliyor.
Leyla ona bakmadan konuşan Cihangir'e sinirlenip eli ile Ece'yi işaret ederek konuştu.
-Şimdi de bu kıza mı güzelim diyorsun Cihangir?Zaten...
Ece kendisine uzatılan eli tutup ileri doğru iktirdi.
-Ulan dua et hamilesin,yoksa çok fena yapardım seni.Pişkin pişkin bir de konuşuyor yüzsüz!Defol git elimden bir kaza çıkmadan!Evlenmiş barklanmış hala konuşmaya çalışıyor...
Cihangir Ece'nin yanına gelip kolundan tuttu,kendine çevirdi.Ece'nin sözü tutulan kolu ile yarıda kalmıştı.Ece bekliyordu.Acaba Cihangir eski aşkına kıyamadığı için kendisine kızıp Leyla'yı mı savunacaktı?
-Hadi gidelim.
Ece Cihangir'in sözü ile derin bir nefes alıp gülümsedi.Kendi düşündüğü şeyler gerçek olmamıştı.Ece kafasını tamam anlamında sallayıp yürümeye başladılar.Cihangir ve Ece yan yana giderken Ece'nin sinirini Cihangir hissedebiliyordu.Ortamın havasını değiştirmek istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Güzeli (Tamamlandı)
Romance"Mahallede herkes onu Cio diye bilirdi.Küçük büyük herkesin Cio abisi.Ama ben...benim sevdamdı bu adam.Çocukluğum gençliğim her şeydi.Sonra bir gün geldi,bu güzel adam birini sevdi.Ben ise kendi sevdamla yandım durdum.Böyle adamlar güzel severdi,kır...