Sevda güzel şeydi,hele de yıllardır bekliyorsanız.Beklemek zaten zordu,sevdayı beklemek daha zordu.Eğer sonunda kavuşmak varsa beklenirdi ama her zaman kavuşulabilir miydi?Orasını kimse bilemezdi,Ece de bilmiyordu.Bir yerde "Biz sevmekle yükümlüyüz.Kavuşmak mı?Onu Allah bilir" sözünü okumuştu.Bu söz o günden sonra onun hayat felsefesi olmuştu.Ve rabbi onu sevdiğine kavuşturmuş,yıllardır ettiği dualar yerini bulmuştu.
Cihangir çiçeklerle uğraşan Ece'yi kapının pervazına yaslanarak seyrediyordu.Ne gibi bir sevap işlemişti de Allah onun doğru yolu bulmasını sağlamıştı bilmiyordu ama rabbine her gün şükrediyordu bunun için.Aşkını itiraf ettiği o günden sonra her şey bir rüya gibi gelip geçiyordu.Bütün mahalle hemen düğün yapma taraftarıydı,o da düşünürdü ama Ece'ye erken gelebileceği için bu konuyu açmamıştı.Düşüncelerinden Ece'nin sesi ile sıyrıldı.
-Gelip sevdiceğinle özlem mi gidermek istersin yoksa orada durup izlemeye devam mı etmek istersin canımın içi?
-Bir daha dersen sarılmaya gelirim.
-Neyi?
-Ece!
Ece eldivenini çıkartıp Cihangir'in yanına geldi.Ellerini boynuna sarıp gülümsedi.Cihangir de ellerini Ece'nin beline sardı.
-Sana da hiç şaka yapılmıyor canımın içi!
Cihangir'in gülerken dudağının bir tarafı kıvrılmıştı.
-Öyle mi?
-Öyle dedi gülerek Ece
-Ne yaptın halledebildin mi işleri?
-Çoğu evet.Bir kaç prosedür var tapu ile alakalı.Onları halletmeye gideceğim birazdan.Bir kaç güne açılışı yaparız inşallah.
-Tamamdır,o zaman ben kafeye gidiyorum.İşler bekler.
-Niye geldin,niye gidiyorsun sevda'm?
Cihangir elleriyle Ece'nin yüzünü avuçlarının içine aldı.
-Seni özledim.Biliyor musun,seni sürekli göresim var.Sevdam içime sığmıyor.
Ece kafasını iki yana salladı.
-Benim hiç öyle dertlerim yok dedi gülerek Ece.
Cihangir tek kaşını kaldırdı.Ece kafasını yana yatırıp eliyle azıcık işareti yaptı.
-Belki azıcık özlüyorumdur.
Cihangir kahkaha atarken Ece onu hayranlıkla izliyordu.Cihangir yaklaşıp alnından öptü.
-Hadi kaçtım ben.
Cihangir tam arkasını dönüp çıkacakken aklına gelen ile geri dönüp Ece'nin tam dibinde durdu.Yaklaşıp yanağından öptü.
-Özle beni gül güzeli.
Ece yanağını tutup gülümsedi.Kafasını iki yana söyleyip neşeyle söylendi.
-Serseri!
Ece Cihangir çıktıktan sonra kalan ufak tefek işlerini halletti.Çok da geç olmadan tapu dairesine gitmek istediği için kalan işleri daha sonraya bıraktı.Deri ceketini giyip tam dışarı çıkacaktı ki karşısında gördüğü kişi ile durdu.Leyla dükkanına gelmişti.Bu cüreti nasıl buluyordu bilmiyordu ama onun saçma hallerini çekecek değildi.Dükkanın kapısını kitlerken konuşuyordu.
-Hiç hoş gelmedin ve hoşça da kalma.Senden daha önemli işlerim var,kusura bakma da demeyeceğim bakabilirsin.
Kapıyı kitleyip anahtarı çantasına attı.O sıra Leyla konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Güzeli (Tamamlandı)
Romantizm"Mahallede herkes onu Cio diye bilirdi.Küçük büyük herkesin Cio abisi.Ama ben...benim sevdamdı bu adam.Çocukluğum gençliğim her şeydi.Sonra bir gün geldi,bu güzel adam birini sevdi.Ben ise kendi sevdamla yandım durdum.Böyle adamlar güzel severdi,kır...